noname skriver:
Hej venner...
Nu er Caroline 24 dage så vi har snart en måneds fødselsdag....
De der tigerspring - der skulle være et omkring 5 ugersalderen sådan ca... Men vi (kæresten og jeg) synes at hun er blevet super pyldret på det sidste og er nærmest utrøstelig om aftenen. Hun vil falde i søvn i armene på helst mor, men far kan også bruges engang i mellem. Hun vil helst vugges og holdes tæt, og går lidt i panik hvis hun taber sin sut. Hun ligger mange gange og kigger helt forvirret rundt med et lidt skræmt blik i øjnene... åhh det skærer i mit hjerte at se hende være så ked af det. Hun vil ammes ofte, især om aftenen. Hvilket gør at jeg ikke føler jeg har mælk nok til at mætte hende. Er det et tiger spring, eller bare alm pylderi???
Har forresten spurgt inde på ammenet.dk, men der er ikke kommet noget svar (lidt træls) men jeg synes stadig det er underligt at mit højre bryst altid er fyldt så jeg må skifte indlæg flere gange om dagen da det bogstaveligt kan vrides for mælk, imens det venstre jo der er da noget i det og det bliver da lidt spændt men slet slet ikke i forhold til det højre... Hvad kan jeg gøre for at sætte prodiktionen op på det venstre, jeg lægger hende til skiftevis på hvert bryst, så der burde jo være ligevægt hvis i forstår...
Håber i kan vil svare mig på dette...
Knus Majken
NYYYYYYIIIIJ, det lyder jo fuldstændig som med min pige-
Den eneste forklaring jeg har til dig er simpelthen at din pige bare har brug for sin mor- Sådan følte jeg det med min tøs, kun mor dur, og nogle gange far.. Synes os jeg ikke lavede andet end at amme hende, og når jeg ikke ammede lå hun i armen og sov hos mig.. Det var det samme HVER eneste aften.. plus det med brystet, mit det andet kom mælken også først gang i ved 2 mdr alderen..
Hvis det med at hyle fortsætter, og hun nægter at vil ligge på maven også, råder jeg dig til at tage til kiropraktor, for det var derfor at vores pige græd hver gang vi lagde hende. Hun havde låst nakke, altså ved ikke hvorfor hun så ikke græd hos mig, det er uforklareligt 
Håber jeg kunne bidrage lidt, og ellers har du i hvert fald min forståelse...
Anmeld