Jeg er splittet! (forelskelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Tak for dine svar.

Jeg tror jeg vil tage en snak med ham i aften. Vores datter er på mini ferie, hos hans forældre. 

Det vil nok blive hårdt at snakke i aften, men føler også at der er behov for det.

Det var så lidt da. Håber du kunne bruge noget af det jeg/de andre  har skrevet herinde. Og så håber jeg den snak tager hul på ballonen så du kan tage den rette beslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Anonym trådstarter

Alexis skriver:

Det var så lidt da. Håber du kunne bruge noget af det jeg/de andre  har skrevet herinde. Og så håber jeg den snak tager hul på ballonen så du kan tage den rette beslutning.

Jeg kan helt sikkert bruge jeres svar.

Og jeg håber inderligt at han vil vise lidt følelser i aften når vi tager snakken.

Anmeld

15. august 2010

LC

Anonym skriver:

Men jeg ville bare føle så meget skyld. Føler at jeg ville tage alt fra ham.

Han arbejder 10-11 timer om dagen, kommer hjem og har kun vores datter og jeg. Han besøger aldrig sine venner, og kommer aldrig rigtig ud. Så er bare bange for at han vil komme til at sidde alene.

Tror du skal lade være med at føle skyld.

Tænk istedet på at du har et ansvaret over for din datter til at være glad og have overskud til hende, og hvis du er det med en anden så er det der du skal være....

O har også ansvart for selv at skabe det liv han gerne vil have og hvis han arbejder meget og kun har jer, så i stedet for at føle skyld så føl at du giver ham nye mulighedder, mulighed for at tage ud med drengene og ses noget mere med venneren. Det kan godt være det i første omgang ikke er det der gør ham lykkelig, men tror nok han skal finde lykke i ikke konstant at skal skændes med dig... Så ingen skyld hvis dit valg er at forlade ham...

Anmeld

15. august 2010

Kløver

twinboys skriver:

Du skal snakke med O om hvordan du føler det... Altså med at i skændtes tit osv... Og find en løsning på det...

Pt. er du forelsket i P men mon der ikke også bygges en hverdag op der også...

Når man er forelsket er alt lyserødt..

Det kan være farligt kun at bruge sit hjerte...

Sæt dig ned og lav en plus liste og en minus liste på dem begge...

Måske den siger mere om hvad du skal vælge...

Majbritt

Kunne ikke have skrevet det bedre

Anmeld

15. august 2010

Granice

Jeg står lidt i samme sitruation, jeg har været sammen med min mand i 10 år til januar og gift siden 2006, vi har 2 børn sammen og jeg har en fra et tidliger forhold.

Jeg er så sygmeldt og min mand køre lidt på det psykiske.

Mit problen er at den mand jeg har forelsket mig i er 21 år ældre end mig og er også gift.

så jeg føler virklig med dig, det er ikke nemt.

Jeg tror du har brug for en

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

Granice skriver:

Jeg står lidt i samme sitruation, jeg har været sammen med min mand i 10 år til januar og gift siden 2006, vi har 2 børn sammen og jeg har en fra et tidliger forhold.

Jeg er så sygmeldt og min mand køre lidt på det psykiske.

Mit problen er at den mand jeg har forelsket mig i er 21 år ældre end mig og er også gift.

så jeg føler virklig med dig, det er ikke nemt.

Jeg tror du har brug for en

Puha en trist situation! Hold op hvor må det være svært. Hvad gør du så nu?

Du trænger da vist også til en ordentlig 

Anmeld

15. august 2010

Granice

Ja, hvad gør jeg, forsøger at tage en dag af gangen.

Jeg er jo inderst inde godt klare over at den eneste udvej er at flytte med mine børn også for mine børns skyld, men jeg er bare ikke klar til at stå aflene med 3 børn.

Og så er det lige det med huset og den gæld og alt det andet.

Jeg synes det er meget træls men føler mig ikke i stand til at gøre noget ved det lige nu, men håber på det komme en dag.

Men du er altid vilkommen til at skrive til mig..

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

Granice skriver:

Ja, hvad gør jeg, forsøger at tage en dag af gangen.

Jeg er jo inderst inde godt klare over at den eneste udvej er at flytte med mine børn også for mine børns skyld, men jeg er bare ikke klar til at stå aflene med 3 børn.

Og så er det lige det med huset og den gæld og alt det andet.

Jeg synes det er meget træls men føler mig ikke i stand til at gøre noget ved det lige nu, men håber på det komme en dag.

Men du er altid vilkommen til at skrive til mig..

Tak skal du have.

Jeg vil også tage det stille og roligt og først finde ud af om P føler det samme som mig.

Man må tage det roligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.