Jeg er virkelig på herrens mark... Jeg har forelsket mig i en gammel flamme!
Jeg har været sammen med min kæreste O i 2½ år og vi har det okay sammen. Jeg elsker ham og har det godt med hans familie også. Men vi har så mange skænderier.. Næsten dagligt. Og vi kan næsten aldrig blive enige og noget.
Jeg har en ven (P) i vennekredsen (min, ikke hans), som jeg har kendt side BH-klassen. Vi har altid haft et godt øje til hinanden og jeg kan virkelig godt lide ham og jeg ved han kan lide mig. Han er varm, kærlig, utrolig sød og er der altid for mig.
P og jeg har tit besøgt hinanden (også før jeg og O fandt sammen) og så har vi hygget med film og slik/chips, og det er så hyggeligt. Og det gør vi stadig ind imellem.
Jeg bliver så varm indeni når jeg ser ham og længes efter ham når han ikke er her. Savner ham faktisk.
Selvfølgelig elsker jeg min kæreste og han er en dejlig mand, men hvad gør jeg nu? Jeg ved hvad jeg har nu, en stabil hverdag, hus, bil, en datter, men desværre også evige skænderier og diskutioner.
Men jeg ved også at jeg ville få kærlighed, lidenskab, blive elsket, og få omsorg ved P.
Hold op hvor er det frustrerende! hjælp mig piger!
Anmeld