Jeg er splittet! (forelskelse)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.169 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er virkelig på herrens mark... Jeg har forelsket mig i en gammel flamme!

Jeg har været sammen med min kæreste O i 2½ år og vi har det okay sammen. Jeg elsker ham og har det godt med hans familie også. Men vi har så mange skænderier.. Næsten dagligt. Og vi kan næsten aldrig blive enige og noget.

Jeg har en ven (P) i vennekredsen (min, ikke hans), som jeg har kendt side BH-klassen. Vi har altid haft et godt øje til hinanden og jeg kan virkelig godt lide ham og jeg ved han kan lide mig. Han er varm, kærlig, utrolig sød og er der altid for mig. 

P og jeg har tit besøgt hinanden (også før jeg og O fandt sammen) og så har vi hygget med film og slik/chips, og det er så hyggeligt. Og det gør vi stadig ind imellem. 

Jeg bliver så varm indeni når jeg ser ham og længes efter ham når han ikke er her. Savner ham faktisk. 

Selvfølgelig elsker jeg min kæreste og han er en dejlig mand, men hvad gør jeg nu? Jeg ved hvad jeg har nu, en stabil hverdag, hus, bil, en datter, men desværre også evige skænderier og diskutioner. 

Men jeg ved også at jeg ville få kærlighed, lidenskab, blive elsket, og få omsorg ved P.

Hold op hvor er det frustrerende! hjælp mig piger!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

twinboys

Anonym skriver:

Jeg er virkelig på herrens mark... Jeg har forelsket mig i en gammel flamme!

Jeg har været sammen med min kæreste O i 2½ år og vi har det okay sammen. Jeg elsker ham og har det godt med hans familie også. Men vi har så mange skænderier.. Næsten dagligt. Og vi kan næsten aldrig blive enige og noget.

Jeg har en ven (P) i vennekredsen (min, ikke hans), som jeg har kendt side BH-klassen. Vi har altid haft et godt øje til hinanden og jeg kan virkelig godt lide ham og jeg ved han kan lide mig. Han er varm, kærlig, utrolig sød og er der altid for mig. 

P og jeg har tit besøgt hinanden (også før jeg og O fandt sammen) og så har vi hygget med film og slik/chips, og det er så hyggeligt. Og det gør vi stadig ind imellem. 

Jeg bliver så varm indeni når jeg ser ham og længes efter ham når han ikke er her. Savner ham faktisk. 

Selvfølgelig elsker jeg min kæreste og han er en dejlig mand, men hvad gør jeg nu? Jeg ved hvad jeg har nu, en stabil hverdag, hus, bil, en datter, men desværre også evige skænderier og diskutioner. 

Men jeg ved også at jeg ville få kærlighed, lidenskab, blive elsket, og få omsorg ved P.

Hold op hvor er det frustrerende! hjælp mig piger!

Du skal snakke med O om hvordan du føler det... Altså med at i skændtes tit osv... Og find en løsning på det...

Pt. er du forelsket i P men mon der ikke også bygges en hverdag op der også...

Når man er forelsket er alt lyserødt..

Det kan være farligt kun at bruge sit hjerte...

Sæt dig ned og lav en plus liste og en minus liste på dem begge...

Måske den siger mere om hvad du skal vælge...

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Du skal snakke med O om hvordan du føler det... Altså med at i skændtes tit osv... Og find en løsning på det...

Pt. er du forelsket i P men mon der ikke også bygges en hverdag op der også...

Når man er forelsket er alt lyserødt..

Det kan være farligt kun at bruge sit hjerte...

Sæt dig ned og lav en plus liste og en minus liste på dem begge...

Måske den siger mere om hvad du skal vælge...

Majbritt

Jeg er bare nogle gange bange for at det ikke er en simpel forelskelse. Det har stået på længe, men har selvfølgelig fortrængt det pga. O. 

Selvfølgelig vil der blive en hverdag, men jeg tænker også at det måske kun kan blive bedre end nu? O og jeg har været sammen i 2½ år og de sidste 1½ år, er skænderierne blevet øget meget. Og vi forsøger at snakke sammen om det hver gang, men de holder 1 dage og så er vi på den igen. 

Anmeld

15. august 2010

*Sofie*

Jeg vil så sige det stik modsatte...
Følg dit hjerte. Du lever kun én gang.
Hvorfor nøjes...? Tænk hvis du ku få det meget bedre end du har det nu ?

Hvis du følger dit hjerte bliver det sikkert en hård process (du skriver at du og din nuværende kæreste har hus og bil), men hva nu hvis det er det hele værd...?

Anmeld

15. august 2010

MoarTNoah

*Sofie* skriver:

Hvis du følger dit hjerte bliver det sikkert en hård process (du skriver at du og din nuværende kæreste har hus og bil), men hva nu hvis det er det hele værd...?

Hun skriver osse at de har en datter sammen. det må da vel være meget værd!?

Jeg syntes at du skal snakke med ham om det, uden at fortælle at du har følelser for en anden.. og uden at i kommer op at skændes over det.-.-

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

Det er præcis det jeg tænker. Selvfølgelig mange følelser i det, både til O, men også til P.

Men det skræmmer mig, det at man ikke ved hvordan det bliver?

Anmeld

15. august 2010

Bare mig..

*Sofie* skriver:

Jeg tror egentlig, at jeg er meget enig her.. Følg dit hjerte... Og som det lyder, siger dit hjerte den nye mand..

Med hensyn til barnet, så er det lige så frygteligt at være barn mellem nogen skænderier. -Også selv om det foregår uden barnet hører på det.. Men hvordan kan det lade sig gøre hvis det er hver dag? -Et barn kan sagtens føle det.. Jeg har selv prøvet det gennem nogen år.. Eller rettere mange år. Begge mine forældre kom videre og fandt en ny, og det er bare kanon nu.. (Min mor er dog lige gået fra hendes kæreste men ellers)

Det der er bedst for dig er garanteret også bedst for jeres barn.. Hvis du ikke er lykkelig er dit barn det nok heller ikke.. Tror jeg.. Selv om det måske virker sådan..Men du kan nok heller ikke være der 100 % for barnet hvis du går og tænker på det andet..?

Kram herfra!

Anmeld

15. august 2010

twinboys

Anonym skriver:

Det er præcis det jeg tænker. Selvfølgelig mange følelser i det, både til O, men også til P.

Men det skræmmer mig, det at man ikke ved hvordan det bliver?

Ja vi kender jo ikke dagen imorgen...

Så følg dit hjerte... det er der jeg hører dig stå nu...

Majbritt

Anmeld

15. august 2010

Anonym trådstarter

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jeg tror egentlig, at jeg er meget enig her.. Følg dit hjerte... Og som det lyder, siger dit hjerte den nye mand..

Med hensyn til barnet, så er det lige så frygteligt at være barn mellem nogen skænderier. -Også selv om det foregår uden barnet hører på det.. Men hvordan kan det lade sig gøre hvis det er hver dag? -Et barn kan sagtens føle det.. Jeg har selv prøvet det gennem nogen år.. Eller rettere mange år. Begge mine forældre kom videre og fandt en ny, og det er bare kanon nu.. (Min mor er dog lige gået fra hendes kæreste men ellers)

Det der er bedst for dig er garanteret også bedst for jeres barn.. Hvis du ikke er lykkelig er dit barn det nok heller ikke.. Tror jeg.. Selv om det måske virker sådan..Men du kan nok heller ikke være der 100 % for barnet hvis du går og tænker på det andet..?

Kram herfra!

Min datter er alt for mig - og vi holder selvfølgelig skænderierne tilbage til når hun sover.

Men selvfølgelig kan hun mærke den kolde luft.

O og jeg har det bare slet ikke som for 1½ år siden. Der sker aldrig noget. Ingen overraskelser, ingen hyggeaftener, meget lidt sex og den passion der var der er bare helt væk.

Anmeld

15. august 2010

LC

Tror der er 2 løsninger, og du skal nok gøre op med dig selv hvad der er bedst.

1. Snak med O, sørg for at arrenger en børnefri weekend, og så bare væresammen, hyg jer, og får nogle hyggeaftner op at køre... men i skal begge være villige til det, ellers køre det som du selv siger "1dag efter så går det ikke igen" men tror der skal en stor indsats fra jer begge for at i skal blive sammen.

2. Bliv lykkelig med en anden, er sikker på din datter har bedre af en mor der er lykkelig end en mor og far der skændes konstant, så tænk på dig selv. Men snak evt. med P om det først... Hvis ikke han er intresseret når det kommer til stykket er det måske dumt at smutte fra din mand...

Men en svær beslutning, men som du skriver det, så har du ikke noget med O, ud over en sikkerhed, i har ikke problemer med hus bil, økonomi og i har fælles barn. Men burde jo ikke være de ting der holdt jer sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.