Min datter er alt for mig - og vi holder selvfølgelig skænderierne tilbage til når hun sover.
Men selvfølgelig kan hun mærke den kolde luft.
O og jeg har det bare slet ikke som for 1½ år siden. Der sker aldrig noget. Ingen overraskelser, ingen hyggeaftener, meget lidt sex og den passion der var der er bare helt væk.
Hm den er svær.
Er det jeres fælles datter? Spørger fordi, hvis i har været sammen 2 1/2 år, og har en datter kan hun ikke være så gammel. Og jeg tror generelt at småbørnsforældre føler et stort press på forholdet. Der er jo ikke den samme tid til romantik osv. hvilket jeg måske synes jeg kan læse mig til, er det som du efterlyser?
Græsset kan godt se grønnere ud på den anden side, men det betyder ikke, at det er det. Især hvis man får dækket behovet for omsorg osv. anden steds - også selv om det "blot" kommer fra en god ven.
Det jeg mener er, at du selvfølgelig skal gøre det du føler mest for, men virker også som om, at du ikke er helt ligeglad med din nuværende kæreste, og så synes jeg klart det er værd at slås for, hvis der er noget at bygge videre på. Og ellers, ja så er det ud af vagten.
Har i været på ferie eller lignende sammen fornylig - bare jer to, eller gjort noget godt for hinanden? Måske er første skridt, at du arrangerer en hyggeaften, eller ferie? Måske trænger i til at se hinanden dybt iøjnene, og genfinde hinanden.
Tror ofte forhold dør, fordi man glemmer at pleje "kæresteskabet" Synes ikke man kan forvente lyserøde skyer efter så lang tid, men man kan gøre meget for, at huske på, hvorfor man valgte lige netop at dele sit liv med den person.
Evt. kan du lave hyggeaften med kæresten istedet for vennen, og så ligge vennen lidt på hylden i en periode?
Hvis han bliver ved at dukke op i hukommelsen, så er den nok ikke længere, og hvis ikke, kan det være du og din kæreste så genfinder kærligheden til hinanden når i bruger mere kvalitetstid sammen.
Håber du finder ud af det