Opmuntring modtages gerne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Ox.

Diana... skriver:

Åhh hvor må det være hård  Ville ønske jeg kunne hjælpe lidt. 

Har du måske mulighed for at skære lidt ned på dine arbejds timer for en periode? Rengøringe pyt med den den må vente lidt. 

Håber snart din mand får det bedre. 

Kæmpe kram til jer. 

Det er noget værre bøvl hvis jeg skal til, skal gå igennem kommunen osv osv osv fordi jeg er under uddannelse, og så skal det ligges på i sidste ende igen .. Men tak for bud søde

Nu kommer vores kammerat heldigvis, og hvis min lærer går med til at udsætte min opgave lidt, ser det lidt lysere ud ..

Det er lidt hårdt psykisk det hele, men må bare håbe på det nok skal gå alting! :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Ox.

birthee skriver:

Hej... Jeg tænkte på hvor lang tid du har tilbage af din uddannelse??? Jeg har fået tilbudt at jeg kunne gå ned i tid, og så forlænge min uddannelse tilsvarende i den anden ende - simpelthen fordi det brændte på herhjemme... Det der gjorde at jeg ikke kunne bruge den mulighed, var at det rent økonomisk ikke kunne lade sig gøre, uden at vi skulle flytte ud af vores dejlige hus... Min uddannelse ligger i detail-handlen, og jeg har én uge fri til at skrive min eksamens-opgave i... Men ved selvfølgelig ikke hvordan det er med den uddannelse du er igang med... det er nok noget andet når det er en stor supermarkeds-kæde, kontra et lille firma...

Håber du får det hele til at hænge sammen så godt du kan - og god bedring med manden.. Pas på dig selv...

Jerg har fået den udsat 1 gang pga graviditet og barsel, er færdig til marts, sa vi har snakket om det ville være så ærgeligt at forlænge det endnu engang ..  Men alt efter hvad de siger på onsdag må vi tage det op til overvejelse ..

Anmeld

15. august 2010

Ox.

Vil bare lige sige, tusinde tusinde tak for alle jeres søde svar og kram, det varmer SÅ meget!!

Anmeld

15. august 2010

Becks

Sussie&Lilje skriver:

Min ene veninde er på ferie, den anden har slet ikke vist sig siden alt det her skete, hvilket self. gør mig lidt ked

Af familie i byen, har jeg min moster, men hun har eget firma og 4 børn selv at se til, så hende vil jeg ikke trække i .. Min mor er førtidspensionist og kan ikke holde til særlig meget så hende vil jeg heller ikke ..

Jeg må bare prøve at få det til at fungere herhjemme, en af vores fælleskammerater har tilbudt at komme og være her, hvilket er så sødt, og han er så god til at hjælpe til herhjemme, det kommer til at lette rigtig meget!

Tak for dit indlæg .. Det er så dejligt i prøver at hjælpe sådan

Hej smukke.. Tænker så meget på jer hele tiden 

hvam med svigermor, kan du ikke lokke hende til og handle for jer de dage? Evt. få hende til og lave nogen bunker aftensmad, som kan komme i fryseren, så er det lige til og tage ud og varme i mikkeren?

Skid rengøringen et stykke smukke, og vær der Jonas og Lilje. Og så når hun er kommet i seng, så er det igang med opgaven. Ingen tvivl om, at det må være hårdt, men du kan måske spare lidt tid, hvis du kan få én til og handle og lave maden til fryseren..

Knus og tanker herfra 

Anmeld

15. august 2010

Ox.

Tutter skriver:

Hej smukke.. Tænker så meget på jer hele tiden 

hvam med svigermor, kan du ikke lokke hende til og handle for jer de dage? Evt. få hende til og lave nogen bunker aftensmad, som kan komme i fryseren, så er det lige til og tage ud og varme i mikkeren?

Skid rengøringen et stykke smukke, og vær der Jonas og Lilje. Og så når hun er kommet i seng, så er det igang med opgaven. Ingen tvivl om, at det må være hårdt, men du kan måske spare lidt tid, hvis du kan få én til og handle og lave maden til fryseren..

Knus og tanker herfra 

De bor i Esbjerg, så der er ikke voldsomt meget de kan gøre desværre, jeg håber dog på at Lilje og Jonas kan få lov at være derovre imens jeg er på skole .. Det ville lette meget!

Og tak for dine tanker søde ..

Anmeld

15. august 2010

Becks

Sussie&Lilje skriver:

De bor i Esbjerg, så der er ikke voldsomt meget de kan gøre desværre, jeg håber dog på at Lilje og Jonas kan få lov at være derovre imens jeg er på skole .. Det ville lette meget!

Og tak for dine tanker søde ..

Vi krydser for det hele flasker sig søde og at de kan være derovre imens du er på skole..

Anmeld

15. august 2010

CamillaSoefelt

Masser af tanker herfra.

Anmeld

15. august 2010

A.

kæmpe knus til dig /jer vil ønske jeg kun hjælpe sig hvis du/i har brug for noget vi er jo næsten naboen hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.