Sussie&Lilje skriver:
Min ene veninde er på ferie, den anden har slet ikke vist sig siden alt det her skete, hvilket self. gør mig lidt ked 
Af familie i byen, har jeg min moster, men hun har eget firma og 4 børn selv at se til, så hende vil jeg ikke trække i .. Min mor er førtidspensionist og kan ikke holde til særlig meget så hende vil jeg heller ikke ..
Jeg må bare prøve at få det til at fungere herhjemme, en af vores fælleskammerater har tilbudt at komme og være her, hvilket er så sødt, og han er så god til at hjælpe til herhjemme, det kommer til at lette rigtig meget!
Tak for dit indlæg .. Det er så dejligt i prøver at hjælpe sådan 
Hej smukke.. Tænker så meget på jer hele tiden 
hvam med svigermor, kan du ikke lokke hende til og handle for jer de dage? Evt. få hende til og lave nogen bunker aftensmad, som kan komme i fryseren, så er det lige til og tage ud og varme i mikkeren?
Skid rengøringen et stykke smukke, og vær der Jonas og Lilje. Og så når hun er kommet i seng, så er det igang med opgaven. Ingen tvivl om, at det må være hårdt, men du kan måske spare lidt tid, hvis du kan få én til og handle og lave maden til fryseren..
Knus og tanker herfra 
Anmeld