Opmuntring modtages gerne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. august 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

smukke, søde, dejlige dig!

F*** rengøringen! Nullermænd er faktisk ganske venlige når de kommer op i en vis størrelse

Pyt med at det ikke bliver den store 3-retters middag hver dag

Brug dit krudt på Lilje lækkermås, opgaven og skønne Jonas! Og så DROP resten indtil videre... Hvad med at kontakte skolen og forklare dem situationen og bede om at få udsat opgaven lidt? Jeg hjælper gerne i det omfang jeg kan herfra! Det er selvfølgelig ret begrænset

Kan man i øvrigt ikke bestille sine madvarer på nettet? Så leverer de dem til døren og du slipper for at skulle ud og bøvle med det?

Et kæmpe kram skal du i hvert fald have!!!!

Du er sej og I skal nok komme igennem det her! Husk at huske dig selv og dine følelser!! Få det ud... det er kun sundt, smukke!

Man kan sagtens for leveret vare til døren... google google...

Ved Superbest gør det her i Silke.... Men ved ikke hvordan det er nede ved Sussie f.eks. Tror det er det samme.. Spar gør vidst også... ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Ox.

Caroline86 skriver:

smukke, søde, dejlige dig!

F*** rengøringen! Nullermænd er faktisk ganske venlige når de kommer op i en vis størrelse

Pyt med at det ikke bliver den store 3-retters middag hver dag

Brug dit krudt på Lilje lækkermås, opgaven og skønne Jonas! Og så DROP resten indtil videre... Hvad med at kontakte skolen og forklare dem situationen og bede om at få udsat opgaven lidt? Jeg hjælper gerne i det omfang jeg kan herfra! Det er selvfølgelig ret begrænset

Kan man i øvrigt ikke bestille sine madvarer på nettet? Så leverer de dem til døren og du slipper for at skulle ud og bøvle med det?

Et kæmpe kram skal du i hvert fald have!!!!

Du er sej og I skal nok komme igennem det her! Husk at huske dig selv og dine følelser!! Få det ud... det er kun sundt, smukke!

Det er bare en meget omfattende opgave, jeg har denne gang om Spanien som vinland, så den er kæææmpe .. Pyha.

Har dog lige skrevet til min lærer om jeg kan få et par timer på skolen til at gøre den færdig omstændighederne taget i betragtning, så jeg håber han er forstående ..

Men i har fuldstændig ret med rengøringen allesammen, det er bare mig der er lidt en knold, kan slet ikke holde ud når her roder for meget ..

Tak for dine søde ord sweetien

Anmeld

15. august 2010

Muhmi

Hej...

Jeg ved ikke om det her indlæg vil hjælpe dig/jer derhjemme... Men som nyuddannet sosu-hjælper ved jeg at jf. serviceloven kan du søge om orlov, til at passe, din mand, regner jeg med at det er og dette er fuldt ud lovligt... Det er så kommunen der går ind og betaler din løn, til arbejdsgiveren som så betaler den videre til dig, så din arbejdsgiver mister ingenting ved dette... Andet end arbejdskraft, men de fleste er forstående.

Jeg ved ikke om denne lammelse er midlertidig, men du kan også godt få hjælp fra kommunen, altså social og sundhedshjælpere der kan komme og hjælpe dig/jer med de daglige gøremål...

Ved ikke om dette hjælper overhovedet, men det er ihvertfald et tilbud...

Anmeld

15. august 2010

N&J

Der er mange ting når man er alene om det, og så når du står med en mand der syg, mens du selvfølgelig bekymre dig lige så meget om det nu går i orden, så er det da mere end man lige kan håntere. 

BED OG HJÆLP, det lyder så flot og enkelt, men det er den eneste måde at klare sig igennem på, spis rugbrødsmadder til aftensmad, spørg om der ikke er en der gider at gøre rent og hente Lilje, så du kan blive på skolen og koncentrere dig om opgaven.. handl ind 1 gang om ugen, ved godt at det ikke altid er let, men så er det overstået og du behøver ikke bekymre dig om I mangler noget den næste uge, spring over hvor gæret er lavest, det er man simpelthen nødt til nogen gange.. og det er helt okey.. Jeg tror ofte man, når ens livsituation er kaotisk, har behov for at have styr på de ting man kan kontrollere, så som om der er rent osv., men man behøver jo ikke selv gøre, evt. lav en indkøbsseddel, send en (mormor, morfar, moster, onkel, veninder eller hvem som helst) afsted med Lilje og handle ind, så du kan få en halv-hel time til at få gjort rent, ryddet op, og du så kan få lidt ro i sindet og få tid til at pleje og være med Jonas om aftenen, og lave opgave de næste mange dage.. 

Håber virkelig snart at tingene vender for jer.. 

Anmeld

15. august 2010

Ox.

Det der gør det hele lidt svært er at jeg skal stå i butikken de 37 timer, og skrive opgaven i min fritid (som jeg pt ikke har noget af pga Jonas sygdom og Lilje) - Men hvis min lærer er forstående nok, så kan jeg ordne opgaven færdig når jeg kommer ned på skolen, den ligger på sydals, og skal derned fra d.23 og kommer ikke hjem hele den uge (hvilket også går mig meget på, for ved ikke hvad jeg skal gøre med Jonas & Lilje der) ..

Har dog en forhåbning om at mine svigerforældre kan have dem boende den uge, da han ikke må være selv, og ville heller ikke have det godt hvis han var selv med Lilje ...

Tak fordi i giver jer tid til at svare

Anmeld

15. august 2010

klmf

F***** hvor må det være hårdt!!  Både at klare al det praktiske og samtidig bekymre sig om Jonas....

Men jeg melder mig i koret, der siger skråt op med nullermændene! Har du ikke nogle veninder eller familie, der vil hjælpe? JEg har det selv sådan at jeg ikke vil have hjælp (kan godt selv!!), men med min ryg har jeg været nødt til at bede om og modtage hjælp og det er faktisk ikke så galt. Hvis nu der bare er en, der gider hente lidt vasketøj og en anden, der lige laver 2 x aftensmad der er i fryseren, osv. Så er man lige pludselig kommet langt og for den enkelte person er det et lille bidrag, men det gør stor forskel for jer!

Stort kram til jer - og det skal nok gå det hele selvom det er pissehårdt lige nu...

Anmeld

15. august 2010

Diana...

Åhh hvor må det være hård  Ville ønske jeg kunne hjælpe lidt. 

Har du måske mulighed for at skære lidt ned på dine arbejds timer for en periode? Rengøringe pyt med den den må vente lidt. 

Håber snart din mand får det bedre. 

Kæmpe kram til jer. 

Anmeld

15. august 2010

LinLin

Det lyder godt nok hårdt Ved ikke hvad jeg skal skrive - du skal  bare have et stort !!!

Anmeld

15. august 2010

birthee

Hej... Jeg tænkte på hvor lang tid du har tilbage af din uddannelse??? Jeg har fået tilbudt at jeg kunne gå ned i tid, og så forlænge min uddannelse tilsvarende i den anden ende - simpelthen fordi det brændte på herhjemme... Det der gjorde at jeg ikke kunne bruge den mulighed, var at det rent økonomisk ikke kunne lade sig gøre, uden at vi skulle flytte ud af vores dejlige hus... Min uddannelse ligger i detail-handlen, og jeg har én uge fri til at skrive min eksamens-opgave i... Men ved selvfølgelig ikke hvordan det er med den uddannelse du er igang med... det er nok noget andet når det er en stor supermarkeds-kæde, kontra et lille firma...

Håber du får det hele til at hænge sammen så godt du kan - og god bedring med manden.. Pas på dig selv...

Anmeld

15. august 2010

Ox.

lotchen skriver:

F***** hvor må det være hårdt!!  Både at klare al det praktiske og samtidig bekymre sig om Jonas....

Men jeg melder mig i koret, der siger skråt op med nullermændene! Har du ikke nogle veninder eller familie, der vil hjælpe? JEg har det selv sådan at jeg ikke vil have hjælp (kan godt selv!!), men med min ryg har jeg været nødt til at bede om og modtage hjælp og det er faktisk ikke så galt. Hvis nu der bare er en, der gider hente lidt vasketøj og en anden, der lige laver 2 x aftensmad der er i fryseren, osv. Så er man lige pludselig kommet langt og for den enkelte person er det et lille bidrag, men det gør stor forskel for jer!

Stort kram til jer - og det skal nok gå det hele selvom det er pissehårdt lige nu...

Min ene veninde er på ferie, den anden har slet ikke vist sig siden alt det her skete, hvilket self. gør mig lidt ked

Af familie i byen, har jeg min moster, men hun har eget firma og 4 børn selv at se til, så hende vil jeg ikke trække i .. Min mor er førtidspensionist og kan ikke holde til særlig meget så hende vil jeg heller ikke ..

Jeg må bare prøve at få det til at fungere herhjemme, en af vores fælleskammerater har tilbudt at komme og være her, hvilket er så sødt, og han er så god til at hjælpe til herhjemme, det kommer til at lette rigtig meget!

Tak for dit indlæg .. Det er så dejligt i prøver at hjælpe sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.