Opmuntring modtages gerne :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Ox.

Hej søde tøser ..

Pyha ved snart ikke hvor jeg skal starte ..

Som mange af jer godt ved efterhånden er Jonas meget syg, han har fået lov til at komme hjem imellem medicineringerne indtil onsdag i næste uge, hvor vi skal ind på en ny afdeling og han skal testes yderligere.

Pga smerter og hans lammelser, er han senge/sofaliggende herhjemme ..

Jeg er bare helt brugt op, jeg er under uddannelse, står fuldtid i butik og er ved at uddanne mig med speciale i vin.
Jeg skal på skole d. 23/8 og har en stor opgave for dertil, jeg prøver ihærdigt at blive færdig med den, men med det, en lille 1 årig pige der er fuld skrue på, en mand jeg self. er nødt til at hjælpe også, pasning af hjemmet, madlavning, handlen osv osv osv føler jeg mig SÅ magtesløs, og ikke nok med det har jeg en ordentlig potion skyldfølelse oveni fordi jeg ved hvor skidt Jonas har det ..

Pyha ... er helt lost ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

Mira0911

Søde vil bare fortælle jeg har læst dit indlæg, og sender masser af tanker afsted til Jer....

Håber Jonas kommer ovenpå hurtigt igen.... Og håber du får lavet opgaven... Det skal du nok, det er jeg ret sikker på...

Anmeld

14. august 2010

Pia.

Hvor ville man ind imellem ønske man kunne hjælpe alle - hvis jeg kunne så hjalp jeg dig...

Du er mine tanker og jeg håber det bedste...

Anmeld

14. august 2010

frk Jensen

Sussie&Lilje skriver:

Hej søde tøser ..

Pyha ved snart ikke hvor jeg skal starte ..

Som mange af jer godt ved efterhånden er Jonas meget syg, han har fået lov til at komme hjem imellem medicineringerne indtil onsdag i næste uge, hvor vi skal ind på en ny afdeling og han skal testes yderligere.

Pga smerter og hans lammelser, er han senge/sofaliggende herhjemme ..

Jeg er bare helt brugt op, jeg er under uddannelse, står fuldtid i butik og er ved at uddanne mig med speciale i vin.
Jeg skal på skole d. 23/8 og har en stor opgave for dertil, jeg prøver ihærdigt at blive færdig med den, men med det, en lille 1 årig pige der er fuld skrue på, en mand jeg self. er nødt til at hjælpe også, pasning af hjemmet, madlavning, handlen osv osv osv føler jeg mig SÅ magtesløs, og ikke nok med det har jeg en ordentlig potion skyldfølelse oveni fordi jeg ved hvor skidt Jonas har det ..

Pyha ... er helt lost ...

You Can Do It...

Skip rengøringen, lad der være nullermænd i krogene og støv på tvet.
Tag nogle nemme løsninger til aften, lav evt mad til to dage..

Kender godt det med at stå alene om alt, jeg gør det hver dag, året rundt.

Har du noget familie der kan/har lyst til at hjælpe i hverdagen?

STORT kram Betina

Anmeld

14. august 2010

otlitrom

14. august 2010

Mimic

jeg bor jo tæt på... hjælper gerne medat handle, hvis det er nødvendigt... sig endelig til...

Anmeld

14. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

smukke, søde, dejlige dig!

F*** rengøringen! Nullermænd er faktisk ganske venlige når de kommer op i en vis størrelse

Pyt med at det ikke bliver den store 3-retters middag hver dag

Brug dit krudt på Lilje lækkermås, opgaven og skønne Jonas! Og så DROP resten indtil videre... Hvad med at kontakte skolen og forklare dem situationen og bede om at få udsat opgaven lidt? Jeg hjælper gerne i det omfang jeg kan herfra! Det er selvfølgelig ret begrænset

Kan man i øvrigt ikke bestille sine madvarer på nettet? Så leverer de dem til døren og du slipper for at skulle ud og bøvle med det?

Et kæmpe kram skal du i hvert fald have!!!!

Du er sej og I skal nok komme igennem det her! Husk at huske dig selv og dine følelser!! Få det ud... det er kun sundt, smukke!

Anmeld

14. august 2010

Ox.

MoarJ skriver:

Søde vil bare fortælle jeg har læst dit indlæg, og sender masser af tanker afsted til Jer....

Håber Jonas kommer ovenpå hurtigt igen.... Og håber du får lavet opgaven... Det skal du nok, det er jeg ret sikker på...

Tak sødeste ..

Man ved også at det nok skal gå i sidste ende, men pyyyha det er hårdt lige nu ..

Anmeld

14. august 2010

Ox.

Pia. skriver:

Hvor ville man ind imellem ønske man kunne hjælpe alle - hvis jeg kunne så hjalp jeg dig...

Du er mine tanker og jeg håber det bedste...

Hvor er du skøn Pia - tusinde tak

Anmeld

14. august 2010

Ox.

Linda skriver:

jeg bor jo tæt på... hjælper gerne medat handle, hvis det er nødvendigt... sig endelig til...

Tak søde Linda!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.