Legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Vingummien

Mathilde skriver:

Ej hvor er det fint! Det er lige sådan noget vi har tænkt på...

Hvor er det købt henne?

Det er forskelligt hvor man kan få dem. Du kan få dem på nettet og føtex har dem tit på tilbud plus deres køkken ting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Diana...

Ja vi har et til Lucas han fik det da han var 10 måneder gammel og det var intet andet end et HIT han elsker det og leger stadig meget med det. Vi har det fra fætter BR. 

Anmeld

15. august 2010

Englebisse

Eva. skriver:

Her er Konrads....jeg synes det er det perfekte køkken da det ligner det vi andre har og ikke bare er en stor plastikdims og så kan der sættes et rigtigt lille køleskab til..

Hvor er det bare et fedt køkken og virkelig autentisk ikke som alle de plastik køkkener.

Bruger din søn det ikke meget? Vi overvejer her hjemme og købe det man kan få ikea for det ser også meget mere autentisk ud.

Anmeld

15. august 2010

Brams

Eva. skriver:

Her er Konrads....jeg synes det er det perfekte køkken da det ligner det vi andre har og ikke bare er en stor plastikdims og så kan der sættes et rigtigt lille køleskab til..

Hold k... hvor er det flot - super gennemført, er helt vild med det.

Anmeld

15. august 2010

dorthemus

henh01 skriver:

Min datter har brugt sit meget. Hun havde et lille et i natur træ med 2 plader, vask og ovn. Til salg hvis dette skulle fange din interesse

Jeg vil da godt se et billede

Anmeld

16. august 2010

henh01

dorthemus skriver:

Jeg vil da godt se et billede

Jeg går i kælderen og tager billede når jeg har afleveret min datter i skole

Anmeld

16. august 2010

o0sus0o

Mathilde skriver:

Har i et legekøkken til jeres barn?

Vi snakker om at Celina måske skal have et legekøkken, så vil gerne høre hvilket et i har og evt fordele/ulemper ved det.

Gerne med billede

emmeli havde det store køkken fra tefal det er til salg nu hun fik det sidste år til 1000 kr og sælger det nu til 450 kr det under et år gammel med tilbehør til som hørte til det den gang.

NU har hun et trækøkken ude fra ikea det passere bedre i str.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. august 2010

eliasogmor

Mathilde skriver:

Har i et legekøkken til jeres barn?

Vi snakker om at Celina måske skal have et legekøkken, så vil gerne høre hvilket et i har og evt fordele/ulemper ved det.

Gerne med billede

hej

Elias har det i træ fra ikea..så virkeligheds tro..og fedt...

Anmeld

16. august 2010

Thalia

Jeg sidder på arbejde, så billede må lige komme senere

Sebastian var 1½ år gammel da han fik sit køkken, og han elskede det og bruger det stadig ind imellem (han er 3 nu). Oven i det haVictor (lillebror) også set lyset i at bage kager og stege champignon, så lige netop køkkenet er der gang i næsten dagligt.

Men jeg ønsker mig en større model til dem end den vi har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.