Legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.998 visninger
28 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Mathilde

Har i et legekøkken til jeres barn?

Vi snakker om at Celina måske skal have et legekøkken, så vil gerne høre hvilket et i har og evt fordele/ulemper ved det.

Gerne med billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

henh01

Min datter har brugt sit meget. Hun havde et lille et i natur træ med 2 plader, vask og ovn. Til salg hvis dette skulle fange din interesse

Anmeld

14. august 2010

Vingummien

Emil har 2, et der står i køkkenet og et der står på hans værelse. Det store af dem er et obh.

Vil ikke sige at der er nogle ulemper, udover der er "mad" over det hele.

Men er nu rart at vågne op til et kop kaffe og mad på sengen

Syntes helt bestemt du skal købe et.

Jeg vil sige at du skal købe et med nogle flere ting. Det ene Emil har er med 2 kogeplader og en vask.

Det fra obh er med mikroovn, vask, skab osv. Og han elsker det, der er så meget der han kan stille mad i osv

Her er billed af obh og et par ting der er købt ved siden af

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. august 2010

A.

ja det har vi og vi men tro at din prinsesse er l´for lille til det endnu hun vil miste interesse for den hurtig

Anmeld

14. august 2010

Dansker I Holland

Tulipan skriver:

Emil har 2, et der står i køkkenet og et der står på hans værelse. Det store af dem er et obh.

Jeg vil sige at du skal købe et med nogle flere ting. Det ene Emil har er med 2 kogeplader og en vask.

Det fra obh er med mikroovn, vask, skab osv. Og han elsker det, der er så meget der han kan stille mad i osv

Hihi sådan et har jeg osse til min datter Smiler... Hun bruger det så ikke mere af mere alvorlige grund

Knus Sussie 26+5

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

Tulipan skriver:

Ej hvor er det fint! Det er lige sådan noget vi har tænkt på...

Hvor er det købt henne?

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

A. skriver:

ja det har vi og vi men tro at din prinsesse er l´for lille til det endnu hun vil miste interesse for den hurtig

Ja det tror jeg du har ret i... Men ellers super fint legekøkken!

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

henh01 skriver:

Min datter har brugt sit meget. Hun havde et lille et i natur træ med 2 plader, vask og ovn. Til salg hvis dette skulle fange din interesse

Uh kan se vi bor meget langt fra hinanden! Jeg tror også helst vi vil have et i plastik til at starte med...

Anmeld

15. august 2010

Guldet

Vi gav Laura et i julegave, hun blev 1 år fire dage efter.. ! Det var bare et kæmpe hit med det samme.. vores er et fra fischer price.

Anmeld

15. august 2010

Svei

Her er Konrads....jeg synes det er det perfekte køkken da det ligner det vi andre har og ikke bare er en stor plastikdims og så kan der sættes et rigtigt lille køleskab til..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.