Legekøkken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

piap

Hej Mathilde

Jeg har set et i et bolig program hvor de laver det selv har en tegning på det hvis det var noget, så kunne jg give det til Natascha så du kan få det den vej igennem, et rigtig sød ig nemt køkken der ikke fylder så meget..

knus pia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Mathilde

Eva. skriver:

Her er Konrads....jeg synes det er det perfekte køkken da det ligner det vi andre har og ikke bare er en stor plastikdims og så kan der sættes et rigtigt lille køleskab til..

Ej hvor er det fint!! Vildt smart med køleskabet...

Hvor er det købt?

Vi har desværre ikke plads til sådan et stort et, da det skal stå i stuen, så hun kan lege med det når hun er sammen med os. Hun bruger ikke sit værelse endnu, da det ikke er på samme etage.... Men det ville da være perfekt til når hun bliver ældre

Anmeld

15. august 2010

KarinaIda

Mathilde skriver:

Har i et legekøkken til jeres barn?

Vi snakker om at Celina måske skal have et legekøkken, så vil gerne høre hvilket et i har og evt fordele/ulemper ved det.

Gerne med billede

Vi får et legekøkken til vores datter  på søndag i hendes fødselsdagsgave, det er det der hedder OBH, så kender ikke noget til det endnu... Men der er mange ting med i det ved jeg,.

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

piap skriver:

Hej Mathilde

Jeg har set et i et bolig program hvor de laver det selv har en tegning på det hvis det var noget, så kunne jg give det til Natascha så du kan få det den vej igennem, et rigtig sød ig nemt køkken der ikke fylder så meget..

knus pia

Hej Pia

Puh ved ikke om vi har mod på at lave det selv har i været ved at lave et?

Anmeld

15. august 2010

Svei

Mathilde skriver:

Ej hvor er det fint!! Vildt smart med køleskabet...

Hvor er det købt?

Vi har desværre ikke plads til sådan et stort et, da det skal stå i stuen, så hun kan lege med det når hun er sammen med os. Hun bruger ikke sit værelse endnu, da det ikke er på samme etage.... Men det ville da være perfekt til når hun bliver ældre

Det her står også i stuen...ikke min men nede hos deres far....ved ikke lige hvor han har købt det, men syntes det var så super godt...men kan lige høre ham.

Konrad bruger heller ikke sit værelse noget videre, men så kan man jo altid bruge det til det legetøj som ikke lige er i stuen.

Anmeld

15. august 2010

piap

Mathilde skriver:

Hej Pia

Puh ved ikke om vi har mod på at lave det selv har i været ved at lave et?

Hej Mathilde..

Regitze er lige lille nok til at kan lege med det endnu, men håber da at kim selv har mod på at lave det...

elleres ved jeg at min svigerinde har købt et legekøkken i narturtræ af en tidliger kollegasmand som laver dem til ret billige penge... så det var også en mulighed.

Anmeld

15. august 2010

Mathilde

Fandt netop dette køkken på tilbud til 365kr. så nu er det bestilt til Celina synes det er billigt.. Håber det bliver et hit

Anmeld

15. august 2010

SiLiMiMa

Eva. skriver:

Her er Konrads....jeg synes det er det perfekte køkken da det ligner det vi andre har og ikke bare er en stor plastikdims og så kan der sættes et rigtigt lille køleskab til..

wauw, eva, det er et fedt køkken! sådan et gad jeg også ha til maia!

Lige nu har hun et lille sort trækomfur fra brio og et (ægte) rødt køleskab (sådan et man kan sætte i bilen)....

heise, som heller ikke rigtig bryder sig om de der plastik-køkkener, men børnene er jo som regel vilde med dem og hvad er så vigtigst - børnenes leg eller mors sans for indretning?? - hihihi..... jeg har en tendens til det sidste.... hmmmm

Anmeld

15. august 2010

Svei

Heise skriver:

wauw, eva, det er et fedt køkken! sådan et gad jeg også ha til maia!

Lige nu har hun et lille sort trækomfur fra brio og et (ægte) rødt køleskab (sådan et man kan sætte i bilen)....

heise, som heller ikke rigtig bryder sig om de der plastik-køkkener, men børnene er jo som regel vilde med dem og hvad er så vigtigst - børnenes leg eller mors sans for indretning?? - hihihi..... jeg har en tendens til det sidste.... hmmmm

Jeg tror faktisk gerne børn vil have noget der ligner virkeligheden.... men jeg synes også det er rigtig fint, omend det jo fylder noget mere end de små plastikdimser...

Bare børnene er glade...

Anmeld

15. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg er for doven (læs: smerter i ryggen) til at gå op og tage billeder, men min datter har et fint lille køkken på hendes værelse. Faktisk er hendes værelse delt op, i det ene hjørne har hun køkken med spisebord, et andet hjørne har hun dukkeafdeling (puslebord, dukkevogn, legetæppe osv.), så har hun et udklædnings-/sminkehjørne, så har hun højseng med hule fyldt med bamser under sengen, og rutsjebane på sengen, og midt i værelset masser af legeplads.

Hun har også et plastik-helved-legekøkken i legehuset, og jeg hader virkelig de plastikkøkkener, for de holder ikke til en disse - min datters er dog et fra Disney World (med prinsesser) og det holder lidt bedre end andre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.