Kærlighed er blevet til venskab....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Barbamama

Anonym skriver:

Tak.... men det er ikke lige så nemt som jeg trode... nu efter en lille uge er vi begyndt at hakke lidt på hinannen.... og det mærkes på pigerne selvom vi prøver på at lade vær.....

ja det må ikke være nemt.... Når man nu har taget beslutningen ville det være "nemmere" hvis forandringen skete med det samme. Uha det er sgu synd for de to dejlige tøser! Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

lion

Anonym skriver:

Tak... men der er desværre begyndt at være lidt råben.... det er bare ikke nemt..

Jeg kan godt forestille mig dte må være svært for jer begge. Det er jo noget nyt der skal ske.

I skal jo finder ud af alt. Hvem skal ha hvad og hvem har pigerne til hverdag og sådan noget

Anmeld

20. august 2010

Dictes mor

Åh wow, jeg er først nu kommet til at se dit indlæg. Undskyld jeg spurgte til det i Milkas indlæg forleden, nu er jeg opdateret.

Jeg er frygtelig ked af at høre, at det er endt sådan med jer, selvom I stadig er venner må det være utroligt hårdt, og meget meget underligt at skulle gå fra hinanden og ikke mindst blive enige om deling af ting og rettigheder. Det er skisme barskt. Jeg håber, at du kan klare det, og som de andre siger, så må du jo bruge os og alle andre, som du kan komme til, så du kan aflaste lidt.

Stort knus og mange varme tanker fra Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.