Kærlighed er blevet til venskab....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Anonym trådstarter

lion skriver:

det var da kedeligt at det er blevet til venbskab.

Men det er da godt at du er afklaret med det  og kan tage den derfra.

Jeg vil sige at det er da  godt at i er venner og kan snakke ordentlig sammen selvom I skal skilles og ikk der er råben og skrigen.

Masser af kram herfra

Tak... men der er desværre begyndt at være lidt råben.... det er bare ikke nemt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Anonym trådstarter

LIZO skriver:

sender dig er kæmpe kram..

nogle gange er det bare det bedste. istedet for at ende som uvenner. mine forældre er stadig bedste venner på trods af det er 16 år siden de blev skilt.

men sender jer alle et kæmpe stort kram i denne svære tid..

Tak, det varmer altid med et lille knus her i den sværre tid...

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

michella80 skriver:

Søde ven det er jeg ked af at høre. Det bliver skide hårdt for jer allesammen men det letter en HEL del at I tager det på den måde I gør! At det sker i fred og ro, for så vil pigerne også slappe mere af omkring det..... Knus til dig søde!

Tak.... men det er ikke lige så nemt som jeg trode... nu efter en lille uge er vi begyndt at hakke lidt på hinannen.... og det mærkes på pigerne selvom vi prøver på at lade vær.....

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

JustAnotherName skriver:

Jeg har ikke så meget klogt at sige.
For kun i to, har levet sammen og levet i det, og ved hvad der er rigtigt og forkert for Jer. Men Jeres beslutning, uanset om du er afklaret omkring det eller ej, er jo stor, og rammer hårdt!

Så jeg vil da under alle omstændigheder ønske for jer, at I altid fremover får det til at fungere omkring pigerne. SÅ må tiden vise om det bliver som venner eller igen en dag som par. Ihvertfald er det jo fantastisk NÅR det lader sig gøre, at skilles som venner ....for det har langt de fleste rigtig rigtig svært ved. Og det ER svært!

Du får nok både gode og svære stunder. Men så husk endelig at vi er her, og brug os!

STORT KNUS FRA MIG....

TAK.... ja det er ski en svær tid lige pt. Trode det ville blive nemt når vi nu var venner men det er svært for der er ting som vi bare ikke kan blive helt engi om.... og så skal det hus bare sælges nu, så vi sætter det 80.000kr ned hvilket går lidt ud over økonomien.....men heler det end vi skal bo sammen

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Du får lige et stort kram herfra..................har jo selv prøvet det, du skal igennem............og det er ikke nogen skovtur. Bare i sørger for at holde fokus på pigernes trivsel, så skal det nok gå.

Mette

Nej skovtur er det ikke lige frem... nu er han begyndt med vi skal have kontakt til statsamtet fordi han er bare for at han ikke for alle sine rettigherder opfyldt.... så vi skal den lange vej. Men han må se dem lige som han lyster... men det forstår han ikke eller også er han bange.. men forstå ham godt. Men syndes afligevel det er træls.

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Karo skriver:

Du virker meget afklaret med jeres beslutning, men jeg kan forestille mig at det stadig er svært

Hvor er det bare kedeligt når forholdet ikke holder, men det er helt sikkert bedre for pigerne (og jer) at afslutte forholdet når det ikke længere fungere.

Stort herfra.

Ja jeg er meget afklaret også fordi vi har haft problemer længe vi ville bare ikke ind se dem. Men det er ski hårdt selvom man har taget beslutingen og er afklaret...

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Tante Lilla :) skriver:

Selvfølelig vil jeg ikke vælge side... Så længe det par der skilles husker at man ikke skal "svine" hinanden til overfor fælles venner, kan jeg slet ikke se en grund til at vælge.

Jamen Prutte, bruger nu 80 i bluser og er i 74 i bukser....

Har du forvørigt stadig A og L´s gemacher, sådan nogle hvide nogen, med en "blondekant" nede ved foden??? (og hvilke str. er de hvis du har dem?)

Stort kram til jer alle sammen fra begge os

Dejligt at høre..... de er str 62 eller 68 menner jeg men tror måske godt hun kan passe dem. skal jeg finde dem og sende dem så kan hun prøve dem.

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Jeg ved ikke hvem du er, men jeg sender dig et stort knus. Det er SÅ hårdt når det ikke lykkedes at holde gnisten i live - og endnu værre med børn imellem kan jeg forestille mig.

Jeg er selv skilsmissebarn af nogle forældre som var nogle idioter til at blive skilt. En masse råben og skrigen, sårede følelser og gråd og tænders gnidsel... Jeg kan huske jeg lå i sengen om aftenen og kunne høre dem skændes og smække med dørene nedenunder, og bare forsøgte at falde i søvn. Og siden alle de bitre kommentarer om dn anden forældre og dennes metoder, sukken, rysten på hovedet og udtalelser til venner og veninder om den anden forælder mens vi hørte på... "De er altid dødtrætte når de kommer hjem til os om fredagen - gad vide hvornår de egentlig kommer i seng når de er hos deres mor - tsk tsk" og "Pigernes far er jo simpelthen et stort barn - umoden og egoistisk..." og "jamen så må du jo sige til din far/mor at..."  Så jeg ved om nogen hvor dyrebart det er for et barn at forældrene skilles som venner og anstrenger sig til det yderste for at samarbejde i årene fremover- et kæmpe skulderklap til jer for at skilles så fint som I tilsyneladende gør!!!

Jeg synes det er både ansvarligt og modigt af jer at I vælger at skilles nu som venner end holde ud til I begge er ulykkelige og bitre!!!

Knus og kram herfra!

Rosa

Tak Rosa for de flotte ord... Ja det er meget bedre vi skilles nu som venner, men det ski også hårdt ikke at råbe af hinannen en gange i mellem...... men jeg håber på at vi kan forblive venner for pigernes skyld.

Anmeld

19. august 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Dejligt at høre..... de er str 62 eller 68 menner jeg men tror måske godt hun kan passe dem. skal jeg finde dem og sende dem så kan hun prøve dem.

Hvis det er 68, mås du gerne... Dem hun har er 68, og stadig lidt store... (og dem havde hun altså på til sin dåb :-O ) Men de er konstant i klorin, sååå det kunne være lækkert med nogle flere, at skifte med ;)

Anmeld

19. august 2010

Anonym trådstarter

Tante Lilla :) skriver:

Hvis det er 68, mås du gerne... Dem hun har er 68, og stadig lidt store... (og dem havde hun altså på til sin dåb :-O ) Men de er konstant i klorin, sååå det kunne være lækkert med nogle flere, at skifte med

skal nok prøve at finde dem i morgen Har lige 7 sække jeg skal i gemmen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.