Kærlighed er blevet til venskab....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.063 visninger
32 svar
0 synes godt om
14. august 2010

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger er vores kærlighed til hinannen væk og blevet til venskab og vi har derfor besluttet os at vi skal skilles.

Jeg har det okay med beslutingen, men så afligevel ikke da jeg nu er bange for at stå som alene mor til to meget livlige børn.

Men vi er meget engi om hvordan vi skal dele pigerne, de skal bo hos mig fast og så skal de se deres far lige som han har lyst til og det passer ind med arbejde.

Vi har ikke sagt noget til famillen endnu da vi først lige selv skal komme os over vores meget store beslutting. Vi har kæmpet længe for at genoplive vores kærlighed men den kommer ikke rigtig frem igen.

Vi er meget gode venner og vi har snakket meget frem og tilbage og vi ude lukker heler ikke at vi en dag kunne finde sammen igen. Men lige nu er det nok bedst vi drager hver til sit.

Ville bare dele denne store beslutting med jer piger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

TbCp

Puha.. hold da op..

det er en MEGET stor beslutning... men du lyder afklaret og det vigtigste er jo at i gør hvad der er bedst for jeres familie!

Held og lykke med det hele!

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Puha.. hold da op..

det er en MEGET stor beslutning... men du lyder afklaret og det vigtigste er jo at i gør hvad der er bedst for jeres familie!

Held og lykke med det hele!

Lige nu har jeg det okay med det vi har desluttet, men det bliver nok noget andet når det bliver hver dag.... men det er nok det rigtige at gøre... om ikke andet så får vores piger jo nogle glade forældre i stedet for to der hver aften går hver til sin computer når de er lagt i seng og ikke snakker mere sammen den dag.

Men det ski et nederlag for mig, for jeg har altid trodet at når man blev gift var det for altid....

Anmeld

14. august 2010

msax

hold da op en stor beslutning. Jeg håber rigtig meget det er den rigtige beslutning for jer og børnene tager det pænt når de for fortalt hvordan det bliver fremover.

Husk at vi er herinde til at ligge øre til de tanker der dukker op undervejs i processen.

Jeg ønsker jer alt det bedste. Og vil lige slutte med at jeg fortælle at jeg er et lykkeligt skilsmissebarn. SMIL fra Mette

Anmeld

14. august 2010

Vingummien

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger er vores kærlighed til hinannen væk og blevet til venskab og vi har derfor besluttet os at vi skal skilles.

Jeg har det okay med beslutingen, men så afligevel ikke da jeg nu er bange for at stå som alene mor til to meget livlige børn.

Men vi er meget engi om hvordan vi skal dele pigerne, de skal bo hos mig fast og så skal de se deres far lige som han har lyst til og det passer ind med arbejde.

Vi har ikke sagt noget til famillen endnu da vi først lige selv skal komme os over vores meget store beslutting. Vi har kæmpet længe for at genoplive vores kærlighed men den kommer ikke rigtig frem igen.

Vi er meget gode venner og vi har snakket meget frem og tilbage og vi ude lukker heler ikke at vi en dag kunne finde sammen igen. Men lige nu er det nok bedst vi drager hver til sit.

Det e rjeg rigtig ked af at høre.

Men hvis det er det bedste for jer, så er det, det i skal gøre. I vil i længden få det meget bedre. Og som du selv siger, børnene får gladere forældre.

Det vil da blive lidt hårdt, kender det fra mig selv. Men kan sige at der er lys for enden, og det er en dejligt lys.

Og er da bare et plus at i kan snakke rigtig godt sammen, er jo desværre ikke alle der kan det, så det skal i jo bare udnytte med hensyn til børnene

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

msax skriver:

hold da op en stor beslutning. Jeg håber rigtig meget det er den rigtige beslutning for jer og børnene tager det pænt når de for fortalt hvordan det bliver fremover.

Husk at vi er herinde til at ligge øre til de tanker der dukker op undervejs i processen.

Jeg ønsker jer alt det bedste. Og vil lige slutte med at jeg fortælle at jeg er et lykkeligt skilsmissebarn. SMIL fra Mette

både manden og jeg er også lykkelige skilsmisse børn, så det gør endnu mere ondt på mig når jeg skal fortælle det, for jeg havde en ide om at bryde det mønster.... Men hensyn til pigerne, så er de jo kun 17mdr så tror ikke de ville kunne sætte ord på det, men måske vi vil kunne mærke det på dem.

Dejligt at man kan har jer her inde når man mest har brug for det

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

Tulipan skriver:

Det e rjeg rigtig ked af at høre.

Men hvis det er det bedste for jer, så er det, det i skal gøre. I vil i længden få det meget bedre. Og som du selv siger, børnene får gladere forældre.

Det vil da blive lidt hårdt, kender det fra mig selv. Men kan sige at der er lys for enden, og det er en dejligt lys.

Og er da bare et plus at i kan snakke rigtig godt sammen, er jo desværre ikke alle der kan det, så det skal i jo bare udnytte med hensyn til børnene

ja det er det bedste, men det er ski også hårdt at vi fik sat ord på vores tanker og ider..... og det bliver ski hårdt med to vildbasser på 17mdr... men man klare det jo nok...

Ja det er dejligt vi kan snakke sammen, men hvor længe mon vi bliver ved med det...... der skal nok komme noget....

Anmeld

14. august 2010

Vingummien

Anonym skriver:

ja det er det bedste, men det er ski også hårdt at vi fik sat ord på vores tanker og ider..... og det bliver ski hårdt med to vildbasser på 17mdr... men man klare det jo nok...

Ja det er dejligt vi kan snakke sammen, men hvor længe mon vi bliver ved med det...... der skal nok komme noget....

Ja det er rigtig hårdt. For så går det rigtig op for en hvordan man egentlig har det. Og op for en hvordan den anden har det.
Men godt i fik det sagt og gjort. Her gik der alt for længe, tror også at det er derfor vi alligevel ikke kan være venner som vi havde troet vi ville.

Og ja der vil da komme ting, nu i skal til at leve hver jeres liv, for nu vil i også få hver jeres grænser og hver jeres måde og opdrage på, og 2 børn der skal til at lære de forskelle der fra når de er ved dig og når de er ved far.

Men det skal i nok klare, i er nogle stærke personer

Anmeld

14. august 2010

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

hold da op.... Jeg er total i chock.... Den havde jeg så slet ikke set komme... Tværdimod....

Men hvis I mener det er den bedste løsning for jer, så er det jo også den bedste løsning for jeres børn. Det er jeg slet ikke i tvivl om...

I skal BEGGE to vide, at jeg er her for jer... Og sender så jeg alverdens knus til jer begge. Ej selvf. jer alle 4.

Anmeld

14. august 2010

Anonym trådstarter

Tante Lilla :) skriver:

hold da op.... Jeg er total i chock.... Den havde jeg så slet ikke set komme... Tværdimod....

Men hvis I mener det er den bedste løsning for jer, så er det jo også den bedste løsning for jeres børn. Det er jeg slet ikke i tvivl om...

I skal BEGGE to vide, at jeg er her for jer... Og sender så jeg alverdens knus til jer begge. Ej selvf. jer alle 4.

Hej søde Trine

Nej vi har skjult det rigtigt godt, også over for os selv er vi blevet engi om. Vi havde så mange fremtids planer,men lige pluslig gik det bare op for os at vi var blevet til bedste venner, og at kærligehde kun gik ud på at gøre at godt for vores to dejlige piger....

Jeg har læst din kommentar højt for M. og han takker og siger dejlgt at have venner man kan regne med...

Jeg er glad for du ikke vælger side, det er der nok mange der vil gøre....

Knus her fra

P.s hvad str bruger din dejlige smukke pige i tøj nu???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.