Spørgsmål om kombivogne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

MM1987

VictorsMoar skriver:

for at det snart sker for jer!!!

Som sagt, så var jeg jo også dybt forelsket i Black Croc, men som ekspedienten sagde, så vil "læderet" blive slidt på den måde som et par læderstøvler bliver slidt, du ved jo flere gange læderet folder sig, så bliver der mærker (jo flere gange man har rykket frem og tilbage i overdelen på klapvognen, vil mærkerne ses tydligere, i og med at det er kraftigere materiale) Men var også selv meget i tvivl, men endte dog med at lytte til hende, da hun var en meget ærlig og sød ekspedient (Black Croc er jo lidt dyrere end den alm., så hun prøvede ikke på at oversælge noget)

Jeg havde termin i torsdags.. så venter meget spændt lige nu

Hmm... Jeg kender vidst en som har en i black croc og vil forhøre mig der, for gider ikke have den hvis den bliver grim... 

Så rart at vide man lige skal være opmærksom...

Så skal det da vidst være nu hvis der skal en barnevognsoverdel med i købet... Ja du kender jo min holdning

Held og lykke med den snart forestående fødsel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

VictorsMoar

Mia Maia skriver:

Hmm... Jeg kender vidst en som har en i black croc og vil forhøre mig der, for gider ikke have den hvis den bliver grim... 

Så rart at vide man lige skal være opmærksom...

Så skal det da vidst være nu hvis der skal en barnevognsoverdel med i købet... Ja du kender jo min holdning

Held og lykke med den snart forestående fødsel...

Tak

Ja, forhør dig lige - super ærgeligt at jagte noget, hvis det ikke holder sig så pænt.

Rigtig meget held og lykke til jer, sender jer en masse god karma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.