Spørgsmål om kombivogne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

Maria.

Mia Maia skriver:

Okay, så lige for at være helt sikker...

Den er altså lige så god som hvis man købte klapvogn - selvom man får to overdele med (ved godt den er tilsvarende dyrere)...

Så må jeg jo bare håbe det er til at opdrive en black croc nu hvor den ikke er med i deres nye kollektion (2011 tror jeg, men den er allerede på hjemmesiden nu).

Ja, den er lige så god som hvis du købte den for sig selv.. Emmaljunga wr et rigtig godt køb! Vores søn brugte klapvognen i næsten 3 år og den er stadig fin..

håber der snart er baby på vej til jer og du kan finde drømmevognen mår den skal bruges.. Hvornår skal I i gang igen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

VictorsMoar

Mia Maia skriver:

Nå, jeg har lige lidt spørgsmål til kombivogne, da jeg er ved at finde babyhumøret frem igen (vi starter snart i behandling igen) og hvad andet end tankerne om at skubbe sit guld i den fineste vogn, kan hjælpe det på vej...

Jeg er forelsket i Mondial duo combi fra Emmaljunga  - og i black croc, som jeg lige har fundet ud af de ikke laver længere Så må skynde mig at blive gravid, og håbe der står en et sted

Nå men spørgsmålet er så, når man laver den om til klapvogn er den klapvogn den samme som hvis man købte en af deres klapvogne? (hvis det kan forstås?)

Jeg tænker at det jo er klapvognen man kommer til at bruge i længst tid, og derfor den der er "vigtigst". 

Jeg har selv købt Emmaljunga Nitro City Combivogn i alm. sort stof, var også meget forelsket i Black Croc, ekspedienten frarådende mig at købe den, idet hun sagde at den ville blive hurtigere "brugt" at se på, idet solen og slitage ses bedre på "læderet". Så derfor valgte vi at købe den alm. Men den er super flot i Black Croc.

Nå, til klapvognsdelen. Vi har kun købt klapvognsdelen (drømmer dog lidt om at købe barnevognsdelen også..., fordi den er så sød og lille) Og så blev vi anbefalet til at købe en alm. lift (den skal han så også sove i om natten), til at sætte ned i klapvognsdelen, og bruge indtil han ikke kan være deri mere, derefter skal han så over og ligge i en Duniduo i klapvognsdelen (den er med uld og dejlig varm). Og så "behøver" man slet ikke barnevognsdelen.

Giver det nogen mening?

Anmeld

15. august 2010

Riksen

Mia Maia skriver:

Ja, det sniger sig langsomt ind på mig - Heldigvis...

Uhh det er godt nok ikke længe til MD-scanning. Vil i have kønnet afvide?

Den er også rigtig fin, desværre findes den ikke i sort "læder" mere, den ville jeg rigtig gerne have. Håber dog der står en i en forretning et sted, så jeg må skynde mig at blive gravid, og så må vi købe barnevogn lidt tidligere end normalt, jeg tror godt jeg tør allerede efter NF...

Tror det er en rigtig god byvogn - og vi har ikke mulighed for at vores kommende barn kan sove ude alligevel, så har ikke brug for den store barnevognskasse...

Desværre virker det ikke til der er nogen der kan svare...

Det jeg overvejer er nemlig at købe en nitro city og så med en citybag - hvis man så får en bedre klapvogn...

Det er jeg glad for at høre Hvornår skal I i gang med behandlingen?

Ja, vi vil gerne kende kønnet - er simpelt hen for nysgerrige

Mon ikke man kan få en brugt et eller andet sted? Jeg håber da at I snart bliver gravide og kan finde sådan lækker vogn

Det er jo en hel videnskab at købe vogn til den lille, for nogle er det jo nærmest helt religiøst mht. mærker og udgave. Men det er da godt at der er gode råd at hente herinde.

Knus!

Anmeld

15. august 2010

MM1987

Maria. skriver:

Ja, den er lige så god som hvis du købte den for sig selv.. Emmaljunga wr et rigtig godt køb! Vores søn brugte klapvognen i næsten 3 år og den er stadig fin..

håber der snart er baby på vej til jer og du kan finde drømmevognen mår den skal bruges.. Hvornår skal I i gang igen?

Det er dejligt at høre, men synes nu også Odder laver nogen fine vogne, men de har jo kun almindelig barnevogne, hvor emmaljunga laver lidt det hele - tror vi bliver rigtig glade for det...

Det håber jeg også... Jeg regner med at kunne melde os til behandling i løbet af næste uge, når jeg har første blødningsdag...

Anmeld

15. august 2010

MM1987

Riksen skriver:

Det er jeg glad for at høre Hvornår skal I i gang med behandlingen?

Ja, vi vil gerne kende kønnet - er simpelt hen for nysgerrige

Mon ikke man kan få en brugt et eller andet sted? Jeg håber da at I snart bliver gravide og kan finde sådan lækker vogn

Det er jo en hel videnskab at købe vogn til den lille, for nogle er det jo nærmest helt religiøst mht. mærker og udgave. Men det er da godt at der er gode råd at hente herinde.

Knus!

Jeg regner med at kunne melde os til behandling i slutningen af næste uge, når jeg har min første blødningsdag. Så det er jo lige straks...

Det kan jeg godt forstå, det er jeg med også - og ender også med at betale for en kønsscanning så jeg kan få det afvide så hurtig som muligt, og se baby en ekstra gang...

Ja det er virkelig noget man skal sætte sig ind, og så bliver man alligevel forvirret fordi der er så mange meninger. 

Men det bliver en stor dag den dag vognen skal købes og trilles med for første gang

Anmeld

15. august 2010

MM1987

VictorsMoar skriver:

Jeg har selv købt Emmaljunga Nitro City Combivogn i alm. sort stof, var også meget forelsket i Black Croc, ekspedienten frarådende mig at købe den, idet hun sagde at den ville blive hurtigere "brugt" at se på, idet solen og slitage ses bedre på "læderet". Så derfor valgte vi at købe den alm. Men den er super flot i Black Croc.

Nå, til klapvognsdelen. Vi har kun købt klapvognsdelen (drømmer dog lidt om at købe barnevognsdelen også..., fordi den er så sød og lille) Og så blev vi anbefalet til at købe en alm. lift (den skal han så også sove i om natten), til at sætte ned i klapvognsdelen, og bruge indtil han ikke kan være deri mere, derefter skal han så over og ligge i en Duniduo i klapvognsdelen (den er med uld og dejlig varm). Og så "behøver" man slet ikke barnevognsdelen.

Giver det nogen mening?

Er det rigtigt...

Hmm, jeg ville netop have den fordi at jeg synes den almindelig sorte falmer i farven (har jeg set på vores venners)...

Ej nu er jeg jo lige vidt.. 

Jeg synes nemlig også det er så hyggeligt med barnevognsoverdelen, så vi ender med at købe den fordi den dækker vores romantiske behov... At få lov til at trille rundt med en "barnevogn". Der er dog rigtig mange der gør som jer, og det kan jeg godt forstå. Det er smart, nemt og billegere. For det er jo ikke nødvendigt for os med en barnevognsoverdel når vores kommende barn ikke kan bruge den til sove i alligevel. 

Anmeld

15. august 2010

VictorsMoar

Mia Maia skriver:

Er det rigtigt...

Hmm, jeg ville netop have den fordi at jeg synes den almindelig sorte falmer i farven (har jeg set på vores venners)...

Ej nu er jeg jo lige vidt.. 

Jeg synes nemlig også det er så hyggeligt med barnevognsoverdelen, så vi ender med at købe den fordi den dækker vores romantiske behov... At få lov til at trille rundt med en "barnevogn". Der er dog rigtig mange der gør som jer, og det kan jeg godt forstå. Det er smart, nemt og billegere. For det er jo ikke nødvendigt for os med en barnevognsoverdel når vores kommende barn ikke kan bruge den til sove i alligevel. 

Ja -der er jo også det romantiske behov Ih er stadig i tivivl, kan jo stadig nå at købe barnevognsdelen... Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Engby Baby på Enghavevej i KBH har haft Black Croc for nyligt Måske de stadig har den....? 

Anmeld

15. august 2010

MM1987

VictorsMoar skriver:

Ja -der er jo også det romantiske behov Ih er stadig i tivivl, kan jo stadig nå at købe barnevognsdelen... Nu ved jeg ikke hvor du bor, men Engby Baby på Enghavevej i KBH har haft Black Croc for nyligt Måske de stadig har den....? 

Jeg bor i Odense, men tog gerne til KBH for at hente den (hvis jeg altså var gravid)...

Men bliver da i tvivl hvis ekspedienten siger at black croc bliver hurtigere grim end almindelig sort... Jeg kan bare ikke helt forstå det...

Anmeld

15. august 2010

MM1987

VictorsMoar skriver:

Nej det er det ikke... hi-hi... Der er bare et eller andet over barnevogne...

Hvornår skal du føde??

Anmeld

15. august 2010

VictorsMoar

Mia Maia skriver:

Jeg bor i Odense, men tog gerne til KBH for at hente den (hvis jeg altså var gravid)...

Men bliver da i tvivl hvis ekspedienten siger at black croc bliver hurtigere grim end almindelig sort... Jeg kan bare ikke helt forstå det...

for at det snart sker for jer!!!

Som sagt, så var jeg jo også dybt forelsket i Black Croc, men som ekspedienten sagde, så vil "læderet" blive slidt på den måde som et par læderstøvler bliver slidt, du ved jo flere gange læderet folder sig, så bliver der mærker (jo flere gange man har rykket frem og tilbage i overdelen på klapvognen, vil mærkerne ses tydligere, i og med at det er kraftigere materiale) Men var også selv meget i tvivl, men endte dog med at lytte til hende, da hun var en meget ærlig og sød ekspedient (Black Croc er jo lidt dyrere end den alm., så hun prøvede ikke på at oversælge noget)

Jeg havde termin i torsdags.. så venter meget spændt lige nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.