Spørgsmål om kombivogne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. august 2010

MM1987

Nå, jeg har lige lidt spørgsmål til kombivogne, da jeg er ved at finde babyhumøret frem igen (vi starter snart i behandling igen) og hvad andet end tankerne om at skubbe sit guld i den fineste vogn, kan hjælpe det på vej...

Jeg er forelsket i Mondial duo combi fra Emmaljunga  - og i black croc, som jeg lige har fundet ud af de ikke laver længere Så må skynde mig at blive gravid, og håbe der står en et sted

Nå men spørgsmålet er så, når man laver den om til klapvogn er den klapvogn den samme som hvis man købte en af deres klapvogne? (hvis det kan forstås?)

Jeg tænker at det jo er klapvognen man kommer til at bruge i længst tid, og derfor den der er "vigtigst". 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2010

MM1987

Slet ingen?

Anmeld

14. august 2010

Riksen

Hej!

Det lyder godt at du er ved få dit baby-humør tilbage

Jeg kan ikke rigtigt svare på dit spørgsmål, men kæresten og jeg har bla. også forelsket os i Monidal Duo'en, så jeg følger med i din tråd for at blive klogere.

Knus Rikke

Anmeld

14. august 2010

MM1987

Riksen skriver:

Hej!

Det lyder godt at du er ved få dit baby-humør tilbage

Jeg kan ikke rigtigt svare på dit spørgsmål, men kæresten og jeg har bla. også forelsket os i Monidal Duo'en, så jeg følger med i din tråd for at blive klogere.

Knus Rikke

Ja, det sniger sig langsomt ind på mig - Heldigvis...

Uhh det er godt nok ikke længe til MD-scanning. Vil i have kønnet afvide?

Den er også rigtig fin, desværre findes den ikke i sort "læder" mere, den ville jeg rigtig gerne have. Håber dog der står en i en forretning et sted, så jeg må skynde mig at blive gravid, og så må vi købe barnevogn lidt tidligere end normalt, jeg tror godt jeg tør allerede efter NF...

Tror det er en rigtig god byvogn - og vi har ikke mulighed for at vores kommende barn kan sove ude alligevel, så har ikke brug for den store barnevognskasse...

Desværre virker det ikke til der er nogen der kan svare...

Det jeg overvejer er nemlig at købe en nitro city og så med en citybag - hvis man så får en bedre klapvogn...

Anmeld

14. august 2010

Mille83

Mia Maia skriver:

Ja, det sniger sig langsomt ind på mig - Heldigvis...

Uhh det er godt nok ikke længe til MD-scanning. Vil i have kønnet afvide?

Den er også rigtig fin, desværre findes den ikke i sort "læder" mere, den ville jeg rigtig gerne have. Håber dog der står en i en forretning et sted, så jeg må skynde mig at blive gravid, og så må vi købe barnevogn lidt tidligere end normalt, jeg tror godt jeg tør allerede efter NF...

Tror det er en rigtig god byvogn - og vi har ikke mulighed for at vores kommende barn kan sove ude alligevel, så har ikke brug for den store barnevognskasse...

Desværre virker det ikke til der er nogen der kan svare...

Det jeg overvejer er nemlig at købe en nitro city og så med en citybag - hvis man så får en bedre klapvogn...

Tillader mig lige og skrive lidt udenom....

Kender du Bugaboo combivogn?

Den har vi, det er en rigtig by vogn, meget brugt i udlandet bla. NY.

Og jeg eeeeeeeeeeeelsker den

Anmeld

14. august 2010

MM1987

Mille83 skriver:

Tillader mig lige og skrive lidt udenom....

Kender du Bugaboo combivogn?

Den har vi, det er en rigtig by vogn, meget brugt i udlandet bla. NY.

Og jeg eeeeeeeeeeeelsker den

Du er meget velkommen til at skrive uden om...

Jeg har godt set den, men så er det mine modstridende ønsker kommer ind, jeg vil gerne have en barnevogn som man kender dem (den romantiske side af mig) og jeg vil gerne være ny smart (den side af mig der ønsker jeg er lidt N.Y.'er).

Men smart det er den, og den fylder jo ingenting....

Anmeld

14. august 2010

Mille83

Mia Maia skriver:

Du er meget velkommen til at skrive uden om...

Jeg har godt set den, men så er det mine modstridende ønsker kommer ind, jeg vil gerne have en barnevogn som man kender dem (den romantiske side af mig) og jeg vil gerne være ny smart (den side af mig der ønsker jeg er lidt N.Y.'er).

Men smart det er den, og den fylder jo ingenting....

Bugaboo er trendy stadig, ingen tvivl om det.....Og gud hvor jeg elsker den, bor selv i byen på 2 sal, og der er ikke meget plads i opgangen...

Vi har så købt en brugt rigtig barnevogn der står nede i haven, for sådan en skulle vi alligevel have, så vi har jo også en rigtig en

Men du kommer hvertfald ikke til og fortryde bugaboo og de fåes jo i en milliard farver

Anmeld

14. august 2010

MM1987

Mille83 skriver:

Bugaboo er trendy stadig, ingen tvivl om det.....Og gud hvor jeg elsker den, bor selv i byen på 2 sal, og der er ikke meget plads i opgangen...

Vi har så købt en brugt rigtig barnevogn der står nede i haven, for sådan en skulle vi alligevel have, så vi har jo også en rigtig en

Men du kommer hvertfald ikke til og fortryde bugaboo og de fåes jo i en milliard farver

Vi har ikke rigtig muligheder for at kunne stille en barnevogn udenfor desværre. Ingen altan og heller ikke en lukket gård med udsyn til - så regner med at gå i masse ture, med et sovende barn, så vil gerne have en "rigtig" barnevogn i starten...

Jeg har set en del med den herinde i byen, og den ser ud til at være rigtig god nede i byen med mange mennesker - men som du nok kan høre er jeg helt forelsket i kombivognen...

Anmeld

14. august 2010

Maria.

Hej Søde.. Ja - klapvognen har de samme mål som hvis du kun købte den i butikken.. Det er kun barnevognsdelen der har et mindre liggemål, da den skal kunne passe til stellet hvor klapvognen også skal være på..

Kram..

Anmeld

14. august 2010

MM1987

Maria. skriver:

Hej Søde.. Ja - klapvognen har de samme mål som hvis du kun købte den i butikken.. Det er kun barnevognsdelen der har et mindre liggemål, da den skal kunne passe til stellet hvor klapvognen også skal være på..

Kram..

Okay, så lige for at være helt sikker...

Den er altså lige så god som hvis man købte klapvogn - selvom man får to overdele med (ved godt den er tilsvarende dyrere)...

Så må jeg jo bare håbe det er til at opdrive en black croc nu hvor den ikke er med i deres nye kollektion (2011 tror jeg, men den er allerede på hjemmesiden nu).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.