går du i mandens mobil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

NoName

mariaogmarcus skriver:

( Århhh trænger til at få bebs ud så jeg kan bruge lidt mindre tid herinde )

selv kunne jeg aldrig finde på det, heller ikke hans computer. Syntes det er så private ting og selvom man er kærester er man altså ikke lig én. Ville selv føle mig krænket hvis mine ting blev set igennem.

hvad m jer andre??

Nej det gør jeg ikke, med mindre han ber mig om det.... og det er det samme den anden vej rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

merethe

Profilbillede for merethe

Nej og det kunne heller ikke falde mig at gøre det

Anmeld

13. august 2010

sofie85

mariaogmarcus skriver:

( Århhh trænger til at få bebs ud så jeg kan bruge lidt mindre tid herinde )

selv kunne jeg aldrig finde på det, heller ikke hans computer. Syntes det er så private ting og selvom man er kærester er man altså ikke lig én. Ville selv føle mig krænket hvis mine ting blev set igennem.

hvad m jer andre??

Vi bruger den samme computer og mht mobiler, så har vi ikke noget imod at kigge i hinandens mobiler

For har man ikke noget at skjule så er der vel heller ikke grund til at blive sur over kæresten kigger... På den måde føler vi os mere trygge og så har vi heller ikke et behov for at lige skulle tjekke noget i smug

Anmeld

13. august 2010

Margorie

Vi har kun een computer- og den bruger vi begge flittigt- så det ville være dumt hvis han lavdede noget snusk jeg ikke måtte se på den og omvendt Og vores mobiler, vi bruger tit hinandens, så der er vi vist lige gode om at 'kigge' .. Men altså vi laver heller aldrig noget vi ikke må.. Vi har nok i de frække beskeder fra hinanden

Anmeld

13. august 2010

o0sus0o

Har haft lysten et par gange,men mest pga. af jeg er så nysgerrige,  har aldrig gjord det... Stoler på min kæreste 100%

Anmeld

13. august 2010

o0sus0o

LouiseNielsen skriver:

Han ved det, jeg har lige fra vi blev kærester været åben omkring det.... Det kan godt være rigtig skræmmende at være kærester med en der er så jaloux.... Bare han skal til en klassefest eller studie tur så har jeg det jo fysisk dårligt... Jeg kaster op, har hovedepine og kan tude over ingen ting!

Lige nu er jeg nede i et hul, for han er lige startet i ny praktik, og der er der jo en masse nye kvinder.... Phuuuu!! Men vi snakker om det, og han er rigtig god til at bekræfte mig osv, og det hjælper rigtig meget!

jaloux det også mig, jeg kan sætte mig ind i det med hvis han skal en masse og der er en masse piger så har jeg det bestemt også dårligt fysisk med kvalme og ondt i maven.. og som du også har det med. så stoler jeg virkelig også på min kæreste og ved han aldrig kunne finde på at være mig utro...

Anmeld

13. august 2010

klmf

Jeg havde en periode, hvor jeg gjorde det Velvidende at jeg selv ville blive mopset, hvis han gjorde det ved mig, så længe leve dobbeltmoralen... Vi havde lige haft en ordentlig nedtur, hvor han havde været liiidt for tæt på en anden pige, så selvom jeg egentlig godt vidste, at han havde fået brændt nallerne tilstrækkelig meget til ikke at ville gøre det igen, så var jeg jo ikke sikker på at hun havde fattet det. Så måske var det mest for at tjekke om hun stadig lagde billet ind, så jeg kunne skælde hende ud!! Nu havde kæresten fået skældud, så kunne hun også godt lige få at vide, hvor skabet stod og at man ikke tager min kæreste uden kamp til stregen....

Anmeld

14. august 2010

Mikkel's mor <3

rk_07 skriver:

Jeg er meget meget nysgerrig og vi holder ikke noget skjult for hinanden, så jeg må godt kigge i hans mobil, mail, fb og computeren er fælles... Men nu har han en arbejds mobil som han også bruger privat den går jeg så ikke i fordi det er arbejde og så kan jeg heller ikke finde ud af den :p

Når jeg godt må kigge i hans ting må han da også kigge i mine... Det har vi det fint med, hvis han så havde sagt at han ikke ville ha jeg skulle kigge i hans ting ville jeg også respektere det...

det samme her, men heller ikke fordi at vi ikke stoler på hinanden. vi er bare begge helveds nysgerrige.. men finder nu sjældent noget spændene..

Anmeld

14. august 2010

Mikkel's mor <3

LouiseNielsen skriver:

Ja, det gør jeg..... Og jeg hader mig selv for det!

Jeg stoler helt hundrede procent på min mand, ellers ville jeg ikke have giftes mig med ham.... MEN jeg er møg usikker på mig selv, syntes overhovedet ikke om mit ydre og jeg tænker ofte, at hvis min mand skulle lave noget ved siden af, så ku jeg godt forstå ham..... Trods han er smadder god til at bekræfte mig og hvad han nu ellers skal gøre for at jeg føler  mig godt tilpas.... Min mand går i klasse med rigtig mange kvinder, og to af dem har haft med at skrive til ham HELE tiden, og på de mest underlige tidspunkter, og deres sms´er har jeg tit tjekket. Kunne bare spørge min mand, for han svare mig på hvad de skriver, men jeg syntes sku ærlig talt det er pinligt, derfor kigger jeg i stedet uden han ved det.....

Smadder rodet svar, men hvis der sidder en derude som har det lige sådan kender i tankerne og følelserne......

Kram fra en kone som ved hendes mand aldrig ku drømme om at lave noget ved siden af!

ved præcis hvad du mener.. har det på  helt samme måde men kan ikke beskrive det bedre end du har gjort..

Anmeld

14. august 2010

Lullaby

Tit. Men det er fordi han aldrig fortæller hvem og hvad han snakker med folk om så tit har han fået ting af vide som han glemmer at fortælle mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.