går du i mandens mobil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Happiness

Jeg har gjort det 1 gang med en eks. Jeg havde hørt en masse rygter om at han var mig utro, men han nægtede det purre. Da hans bedste ven sagde til mig at det altså var sandt, troede jeg  på det, da ham og jeg kom tigtig godt ud af det. Men elskede ham sgu højt,  og havde svært ved at gå. Så jeg gik igennem hans tlf. for at få en  afslutning / afklaring, så jeg fik "mod" på til at smutte. Jeg er så lykkedlig for det den dag idag, da det hjalp mig til at kommevidere med mit liv!

Idag kunne jeg aldrig finde på det med min kæreste. Vi stoler fuldt og fast på hinanden. Og hvis vi skulle komme i tvivl om hinanden ´s følelser, så åbner vi munden Men det sker nu stort set aldrig Tror kun det var i starten, da alt var så nyt...

Men tænker at jeg var blevet ved med at fornægte at min eks var utro, hvis jeg ikke havde set det sort på hvidt. Og så var jeg aldrig kommet ud af det forhold. Og så havde jeg aldrig mødt min dejlige kæreste jeg har idag. Så lidt godt kom der ud af mit snageri, selv om jeg ikke ville gøre det igen, man vokser jo heldigvis med tiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

misslea

NOPE - har ingen grund til at bekymre mig.... så det gider jeg ikke spilde min tid på

Gad da på ingen måde være sammen med en mand, som jeg ikke stolede på...

Anmeld

13. august 2010

Svei

mariaogmarcus skriver:

dejligt at se at holdningerne er sådan...

gad vide hvorfor de siger generelt kvinder snager i mænds ting......syntes det virker så tåbligt at snage i sådanne ting, hellere bare spørge..

oplevede sidst en der sendte en link om min kæreste skulle være aktiv på noget dating inde på facebook og hrmm var samme sted vi kom i kontakt m hinanden så blev da noget paf-men ville ALDRIG tjekke efter. Han blev spurgt ligeud og forventer da bestemt et ærligt svar.

Udover at kvinder snager så tror jeg også de pynter på sandheden over for andre kvinder...

Jeg har kikket i min x mobil og han har gjort det samme i min og for begge var der en grund til vi gjorde det, præcis som der er en grund til at han er x..

Anmeld

13. august 2010

Diana...

Nej det gør jeg ikke det kan jeg slet ikke se grund til jeg skulle gøre. 

Men jeg ringer fra hans telefon hvis jeg har glemt min for det er jeg desværre lidt for god til ha ha. 

Computer næææ kun vis min egen er i udu så bruger jeg hans. Det ligger så langt fra mig at snage det er slet ikke noget jeg går og tænker på.

Men sjovt der kun er folk der siger nej da man tit ser i andre debatter at folk skriver de kikker i deres mands mobil. 

Knus Diana.

Anmeld

13. august 2010

Happiness

Eva. skriver:

Udover at kvinder snager så tror jeg også de pynter på sandheden over for andre kvinder...

Jeg har kikket i min x mobil og han har gjort det samme i min og for begge var der en grund til vi gjorde det, præcis som der er en grund til at han er x..

Anmeld

13. august 2010

Diana...

Eva. skriver:

Lige præcis det samme her! 

Anmeld

13. august 2010

Valle81

Et par gange - men har sku aldrig fundet noget interessant:0) Det vildeste var vist at ham og hans bror havde skrevet noget om mafia ( facebook)

Så det kan jo være det samme:0)

Anmeld

13. august 2010

MetteMTH

mariaogmarcus skriver:

( Århhh trænger til at få bebs ud så jeg kan bruge lidt mindre tid herinde )

selv kunne jeg aldrig finde på det, heller ikke hans computer. Syntes det er så private ting og selvom man er kærester er man altså ikke lig én. Ville selv føle mig krænket hvis mine ting blev set igennem.

hvad m jer andre??

Nej det gør jeg ikke.. For kan ikke finde ud af den Ved han elsker mig, så han ville ikke skrive med en masse damer

Vi havde også facebook en gang, men vi valgte at slette den, da man river rimelig meget op i fortiden når man er derinde og var også rimelige træt af at hans og mine eks kærester skrev til os.

Anmeld

13. august 2010

rk_07

Jeg er meget meget nysgerrig og vi holder ikke noget skjult for hinanden, så jeg må godt kigge i hans mobil, mail, fb og computeren er fælles... Men nu har han en arbejds mobil som han også bruger privat den går jeg så ikke i fordi det er arbejde og så kan jeg heller ikke finde ud af den :p

Når jeg godt må kigge i hans ting må han da også kigge i mine... Det har vi det fint med, hvis han så havde sagt at han ikke ville ha jeg skulle kigge i hans ting ville jeg også respektere det...

Anmeld

13. august 2010

Muhmi

mariaogmarcus skriver:

dejligt at se at holdningerne er sådan...

gad vide hvorfor de siger generelt kvinder snager i mænds ting......syntes det virker så tåbligt at snage i sådanne ting, hellere bare spørge..

oplevede sidst en der sendte en link om min kæreste skulle være aktiv på noget dating inde på facebook og hrmm var samme sted vi kom i kontakt m hinanden så blev da noget paf-men ville ALDRIG tjekke efter. Han blev spurgt ligeud og forventer da bestemt et ærligt svar.

Fordi nogle kvinder lyver....

Jeg har kigget i min ekskærestes telefon... Men der var også stor grund til bekymring... Og han var meget beskyttende over for hans telefon.. Især efter jeg fandt billedebeskeder af nøgne tøser på hans telefon og konfronterede ham med det...  Så lod han aldrig hans telefon ligge uden hans opsyn med den... I slutningen af vores toårige forhold fandt jeg ud af at han havde været sammen med en masse andre piger, lagt an på min veninde og gjort en pige gravid... Så der var en naturlig bekymring i mig og jeg er glad for at jeg gjorde de ting jeg gjorde... Var bare dum og naiv når han fortalte mig at han kun havde mig og at de andre tøser bare sendte ham de her beskeder fordi de havde opsnappet hans nummer ude i byen...

Stoler dog 100% på den fyr jeg er sammen med nu... Og jeg behøver ikke være bekymret med ham... For han er fuldstændig ligeglad med hvor han ligger hans telefon og derfor føler jeg at han ikke har noget at skjule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.