går du i mandens mobil ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.755 visninger
50 svar
0 synes godt om
13. august 2010

3xM

( Århhh trænger til at få bebs ud så jeg kan bruge lidt mindre tid herinde )

selv kunne jeg aldrig finde på det, heller ikke hans computer. Syntes det er så private ting og selvom man er kærester er man altså ikke lig én. Ville selv føle mig krænket hvis mine ting blev set igennem.

hvad m jer andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

Svei

Næ..det har jeg ingen grund til eller interesse i...han kan bare bruge mit, jeg har intet at skjule og han har det på samme måde. Min computer og mobil er for mig ikke så privat at det ville genere mig andre så i det....

Anmeld

13. august 2010

oo

nej, det kunne jeg ikke finde på. hvis jeg virkelig var så mistænksom på hvad han foretog sig, så ville jeg ikke have lyst til at være i et forhold med ham!

nu sagde han så også lige den anden dag, at han ikke havde modtaget opkald eller smser siden den 12. juli udover een fra mig hvor der stod "husk kaffe", så jeg tror det er temmelig røvsygt det der sker i Sørens tlf

Anmeld

13. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nej det gør jeg ikke, ihvertfld ikke med intentioner om at snage. Låner ofte hans telefon, og også hans computer, så ville være dumt af ham, at have noget liggende jeg ikke skulle se. Og i øvrigt, er det ikke noget som bekymrer mig - at han skulle have noget at skjule altså. Stoler på ham. 

Anmeld

13. august 2010

LRJ

Nej! har en enkelt gang set hans facebook men der sad han ved siden af
Har været sammen med en fyr der skrev mit sms tal ned inden han kørte og når han kom hjem talte og læste han alle de beskeder jeg havde sendt og modtaget, og læste sms tælleren igen.. så ved hvordan det føles så kunne ALDRIG finde på det

Anmeld

13. august 2010

Maalene

Kunne heller aldrig DRØMME om, at kigge i hans mobil - stoler fuldt og fast på, at han ikke skjuler noget for mig

Men vi spørger da hinanden, hvem der skriver, hvis en af os får en besked, men det er i ren nysgerrighed

Det andet gør man kun, hvis man ikke stoler på hinanden...

Det er ihvertfald min holdning

Anmeld

13. august 2010

bagger26

Har aldrig set hverken min kærestes telefon eller computer igennem, uden han vidste det.. Hvis jeg har, så er det fordi jeg har skulle låne hans computer eller tlf.. Han har nu heller aldrig gjort noget som gør jeg ikke stoler på ham, så jeg har aldrig haft trangen til det.. Det er bare ikke i orden i min verden... Hvis man får et behov for at gøre det, så skal man måske tage forholdet op til overvejelse...

Anmeld

13. august 2010

Silas&Mille

Alexis skriver:

Nej det gør jeg ikke, ihvertfld ikke med intentioner om at snage. Låner ofte hans telefon, og også hans computer, så ville være dumt af ham, at have noget liggende jeg ikke skulle se. Og i øvrigt, er det ikke noget som bekymrer mig - at han skulle have noget at skjule altså. Stoler på ham. 

Det samme her. Har selv en skod telefon, så er nødt til at tage kærestens en gang imellem for at kunne foretage et opkald uden at blive afbrudt fordi min egen ikke synes jeg skal snakke mere

Det samme gælder hans computer. Vi har hver vores, men nogle gange sidder jeg ved hans fordi min ikke altid kører som den skal.

Jeg ved ikke hvad det er med mig og elektronik, det fungere bare ikke rigtig

Anmeld

13. august 2010

Lone Jakobsen

tja.... vi har kun en computer der virker, så ja, jeg kigger på hans computer, ligesom jeg også gerne læser hans fb hvis han ikke har logget af.

hans tlf. er dog kun hans, men ringer den tar jeg den gerne. lige som jeg gerne åbner en sms hvis vi venter på en vigtig besked. dog gør jeg det kun hvis han er i huset. ment på den måde at jeg ikke snager i hans tlf.

jeg stoler fuldt ud på min mand, har ingen grund til andet.

Anmeld

13. august 2010

3xM

dejligt at se at holdningerne er sådan...

gad vide hvorfor de siger generelt kvinder snager i mænds ting......syntes det virker så tåbligt at snage i sådanne ting, hellere bare spørge..

oplevede sidst en der sendte en link om min kæreste skulle være aktiv på noget dating inde på facebook og hrmm var samme sted vi kom i kontakt m hinanden så blev da noget paf-men ville ALDRIG tjekke efter. Han blev spurgt ligeud og forventer da bestemt et ærligt svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.