Baby vil ikke have grød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2011

grønbæk

Gammel, gammel tråd jeg lige fandt her - men super læsning, da grød ikke er et hit her! Gad vide hvordan det er gået lille Casper? hvad endte det med der kunne glide ned?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2011

2721

Zafir skriver:

Altsåååå... Har du selv smagt på det? haha... Det smager virkelig dårligt, syntes jeg.

Jeg kunne heller ikke OVERHOVEDET få Idun til at spise grød. Da hun så var 7 mrd (vi startede først ved 6 mrd), og stadig ikke spiste, så var jeg bare... ARGH!!!... Så spis dog NOGET!!!!... Andet end moar og så havde vi fundet ud af at hun kunne lide avocado.

Så gik jeg til min læge (fordi vi ikke havde nogen sundhedsplejerske), og hun sagde: Så længe Idun var over 6 mrd, måtte hun sådan set spise alting Så vi kunne bare gå igang, med almindelig mad. Fordi Idun (og frigg) så er potentielt super allergikere pga vores skønne gener, så har vi introduceret én slags mad af gangen Og da vi gav hende de samme ting at spise som os andre, så spiste hun.

Så mit råd, hvis han ikke gider grøden. VENT 1 mrds tid, og giv ham almindelig mad

Enig

Anmeld

22. juli 2011

MIWULA

Min søn lukkede muden helt i hver gang skeen kom i nærheden af hans mund og jeg prøvede med flere og flere forskellige grøde men til sidst tænkte jeg fandme nej nu gider jeg ikk så holdte jeg en pause på bare et par dage også igår da jeg ville give ham noget kartoffel/majs grød åbnede han munden og spise faktisk en del. (altså ikk sikker det hele røg ned men han tog imod det. heh) Så prøv og hold en pause.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.