Lise skriver:
Jeg har haft problemer med at få ham til at spise siden han var fire uger. Der begyndte han at skælde ud på brysterne, og ville ofte hellere have en flaske mme (ikke engang en flaske af min mælk gad han). Men jeg har aldrig haft problemer med at amme ham om natten, så det gør jeg i stor stil.
Han er vist bare aldrig stor-spisende. Men han vokser i længden, som hans i den grad storspisende storebror gjorde, han vejer bare meget mindre på samme antal cm.
Normalt er det jo ikke noget 'man' anbefaler, tværimod, men hvis der er problemer med madindtag og han er en natspiser, så kunne det MÅSKE være en løsning, altså at lade ham have hans hovedmåltider om natten. Men det kommer til at gå ud over din nattesøvn, og der er jo også en storebror at tage hensyn til.
Der er mange børn der i en periode gerne vil spise om natten , så det er ikke ensbetyndede med at han fra nu af og til han blive 18 år, kun kan spise mad om natten. Det er måske i en måned intil han bliver 6 mdr, og kan få din mad (og ikke grød).
Anmeld