Erstatning købt inden baby er født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Moar'en

Low skriver:

Lige efter jeg havde født fik jeg af vide at hvis jeg fik brug for at købe ekstra mælk (udover mit bryst mælk) de første 14 dage så skulle man købe det der hed Nutramegan mælk og når han var over 14 dage gammel kunne man købe det som man køber i butikkerne f.eks NAN

Nutramegan pulver er nomalt til børn der har mælke allergi, så det er der ingen grund til med mindre der er allergier i familien. Så er der ikke det, er det penge ud af vinduet, Nutramegan er pisse dyrt i forhold til, hvis man ikke får det på resept hos lægen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Low

Moar'en skriver:

Nutramegan pulver er nomalt til børn der har mælke allergi, så det er der ingen grund til med mindre der er allergier i familien. Så er der ikke det, er det penge ud af vinduet, Nutramegan er pisse dyrt i forhold til, hvis man ikke får det på resept hos lægen

Nåe okay. det sagde hun så ikke noget om men jeg havde på fornemmelsen at det var dyrt

Anmeld

12. august 2010

klmf

Jeg købte de små flasker fra apoteket, de var vist ikke så dyre og så havde vi to brikker á 7 kr. Så var der til  måltider og så kunne vi ihvert fald nå ud og købe noget mere-

Anmeld

12. august 2010

LC

Low skriver:

Nåe okay. det sagde hun så ikke noget om men jeg havde på fornemmelsen at det var dyrt

Mener du giver omkring 250kr for en pakke med nutrimigen pulver, og det almindelige giver du ca 68 kr for, og er vidst mere i de almindelige pakker, så bruge man en pakke om ugen, og der ikke er chance for allergi så er der ingen grund til at købe nutrimigen.

Hvis du skal ud og købe brikker så nede i køledisken står der nogle der hedder babymælk, de er fra Arla og står ikke sammen med det andet MME, men de er noget billigere. Og er jo næsten det samme der er i...

Anmeld

12. august 2010

Sommerfuglelarven

Jeg fortrød at vi ikke havde købt en pakke, da vi midt om natten stod med et skrigende barn, som ikke blev mæt ved brystet - så min mand måtte køre til barselsgangen og hjem igen (50 km) for at få noget, så vi lige kunne klare os til dagen efter.

Så jeg ville hellere end gerne give de 170 kr for at have en bøtte Nutramigen (skal mine børn have, da vi har allergi) stående, i tilfælde af at stå midt om natten igen, og ikke ane hvad man lige gør!

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

Diana... skriver:

Jamen det var da så let  

Og held og lykke med det der jo ikke længe til 

Hehe nej det er der ikke og mange tak

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

Tusind tak for alle jeres svar

Vi vil købe et par brikker NAN1 for en sikkerheds skyld, så vi er forberedt til når lille dejlige Kian komme

Anmeld

12. august 2010

maria87

vi havde ikke erstatning hjemme, til vores STORE fortrydelse , da lillemanden og jeg ikke kunne finde ud af det med aminingen , jeg var dybt ulykkelig, og da vi endelig fik noget erstatning til ham og han havde spist sov han 11 timer... så han var sulten....

så jeg vil have det hjemme, man kan aldrig vide 100% hvordan tingene kommer til at forløbe sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.