Erstatning købt inden baby er født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.354 visninger
27 svar
0 synes godt om
12. august 2010

Trolde_mor

Jeg har mange steder læst og fået at vide at det er en god idé at have erstatning til den lille i tilfælde af at den lille ikke vil tage bryst og man føder udenfor butikkernes åbningstider.

Men jeg syntes måske det er lidt meget at købe en stor pakke erstatning hvis vi måske ikke engang skal bruge det?

Desuden bor vi overfor en købmand, der har erstatning og som har åbent alle ugens dage til kl. 18 om aftenen...

Men hvad gjorde i? Havde i købt det inden den lille blev født?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

isimaven

ja jeg har altid købt erstatning og en sutteflaske i tilfælde af de ikke kunne ammes.... har dog ikke endnu haft brug for det tidligt, men har dog følt det trygt at have det i baghånden,
knus isimaven

Anmeld

12. august 2010

L.J.L

nej det købte vi ikke på forhånd. Men hvis du synes du vil være forberedt så kan du jo købe et par brikker og have stående istedet for at købe den store i pulverform, de koster omkring 7 kr stk

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

nej det købte vi ikke på forhånd. Men hvis du synes du vil være forberedt så kan du jo købe et par brikker og have stående istedet for at købe den store i pulverform, de koster omkring 7 kr stk

Brikker? Tænker du de små kartoner? Hvad skal de så hedde?

Det er da en super idé

Anmeld

12. august 2010

Valle81

Trolde_mor skriver:

Jeg har mange steder læst og fået at vide at det er en god idé at have erstatning til den lille i tilfælde af at den lille ikke vil tage bryst og man føder udenfor butikkernes åbningstider.

Men jeg syntes måske det er lidt meget at købe en stor pakke erstatning hvis vi måske ikke engang skal bruge det?

Desuden bor vi overfor en købmand, der har erstatning og som har åbent alle ugens dage til kl. 18 om aftenen...

Men hvad gjorde i? Havde i købt det inden den lille blev født?

Jeg har købt begge gange:0)

Du kn fx købe den økologiske Hipp - I bilka koster den 43,95 for en pakke:0)

Anmeld

12. august 2010

Karo

næ vi havde heller ikke noget stående.

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Jeg havde ikke købt noget. Men man behøver jo ikke købe en hel pakke man kan købe de der små briks sådan en kan du jo bare købe de koster vist 8 kr. 

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

isimaven skriver:

ja jeg har altid købt erstatning og en sutteflaske i tilfælde af de ikke kunne ammes.... har dog ikke endnu haft brug for det tidligt, men har dog følt det trygt at have det i baghånden,
knus isimaven

Det er jo det, vi har købt en flaske til ham, i tilfælde af at det nu kommer på tale og det er altså rart at have alt parat på forhånd..

Anmeld

12. august 2010

ekzunz

Jeg har aldrig ejet en sutteflaske - og jeg overvejede slet ikke at købe en inden fødslen. Jeg regnede med at skulle amme, og hvis det mod forventning ikke kunne lade sig gøre, så kan man vel altid skaffe én et sted.

Jeg kan ikke helt se fidusen ved sutteflasker - altså ikke ved de helt små, men til de større børn, efter endt amning...

Anmeld

12. august 2010

Lone Jakobsen

jeg prøvede ved barn nr. 2, at sku jage rundt efter erstatning og sutteflasker, med 40 i feber og slem brystbetændelse.

så ja, ved de sidste 2 havde jeg en enkelt brik med erstatning og en sutteflaske klar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.