Erstatning købt inden baby er født?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Trolde_mor

Diana... skriver:

Jeg havde ikke købt noget. Men man behøver jo ikke købe en hel pakke man kan købe de der små briks sådan en kan du jo bare købe de koster vist 8 kr. 

De små brikker hvad er det for nogle? Er nemlig ikke lige så inde i det erstatning.. smiler..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Diana...

Trolde_mor skriver:

De små brikker hvad er det for nogle? Er nemlig ikke lige så inde i det erstatning.. smiler..

Jamen det er faktisk det samme det er bare blandet så du ikke skal stå og blande det og så køber du dem i små kartonger (staves) lige som små kakao De stå ved det andet mme

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

Diana... skriver:

Jamen det er faktisk det samme det er bare blandet så du ikke skal stå og blande det og så køber du dem i små kartonger (staves) lige som små kakao De stå ved det andet mme

Okay - smart.. har nemlig stået og kigget på hvad de mon var for nogle, når jeg sådan lige har dannet mig et overblik i forbifarten.

Så skal de bare varmes op i mikroen eller hvordan? Eller skal det varmes i en gryde?

Kan man læse på hvilken en man skal have for at det passer med hvor mange måneder den lille er?

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Trolde_mor skriver:

Okay - smart.. har nemlig stået og kigget på hvad de mon var for nogle, når jeg sådan lige har dannet mig et overblik i forbifarten.

Så skal de bare varmes op i mikroen eller hvordan? Eller skal det varmes i en gryde?

Kan man læse på hvilken en man skal have for at det passer med hvor mange måneder den lille er?

Åhhh der må jeg melde pas på det hele men tror nu lige det kan lunes i mikro. Jeg begynde først at bruge mme efter 4 måneder og der behøver det ikke varmes mere så jeg er ikke sikker. 

ang hvor meget der må jeg også melde pas. Lucas har altid bare spist til han var mæt det gør de jo også ved brystet  

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

Diana... skriver:

Åhhh der må jeg melde pas på det hele men tror nu lige det kan lunes i mikro. Jeg begynde først at bruge mme efter 4 måneder og der behøver det ikke varmes mere så jeg er ikke sikker. 

ang hvor meget der må jeg også melde pas. Lucas har altid bare spist til han var mæt det gør de jo også ved brystet  

Må jo bare tage det som det kommer

Eller føder jeg jo forhåbentlig hjemme og der er jordmoder sammen med os i 2 timer efter fødslen

Tusind tak for din hjælp- må lige have købt sådan en brik, så vi lige har for en sikkerheds skyld

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Trolde_mor skriver:

Eller føder jeg jo forhåbentlig hjemme og der er jordmoder sammen med os i 2 timer efter fødslen

Tusind tak for din hjælp- må lige have købt sådan en brik, så vi lige har for en sikkerheds skyld

Jamen det var da så let  

Og held og lykke med det der jo ikke længe til 

Anmeld

12. august 2010

Low

Lige efter jeg havde født fik jeg af vide at hvis jeg fik brug for at købe ekstra mælk (udover mit bryst mælk) de første 14 dage så skulle man købe det der hed Nutramegan mælk og når han var over 14 dage gammel kunne man købe det som man køber i butikkerne f.eks NAN

Anmeld

12. august 2010

Low

Lige efter jeg havde født fik jeg af vide at hvis jeg fik brug for at købe ekstra mælk (udover mit bryst mælk) de første 14 dage så skulle man købe det der hed Nutramegan mælk og når han var over 14 dage gammel kunne man købe det som man køber i butikkerne f.eks NAN

Anmeld

12. august 2010

1977

Profilbillede for 1977
Trolde_mor skriver:

Det kan varmes både i microovn og i gryde Det er nemmest i micro, men svært at styre, så start med at komme det i flasken og varm det i vand i gryden, så er det nemmere at ramme den rette temp, når man ikke er vant til det

Anmeld

12. august 2010

vingummibamse

Trolde_mor skriver:

fra ny født skal du ha den der hedder 1.

det er endten NAN 1 eller Alomin 1

(har dog erfaret selv og hørt fra mange andre også at deres børn kaster op af alomin)

de kan varmes i mikro men skal ikke ha ret længe da det ikke må være varmer end at du kan holde ud at ha det i munden (smager ikke særlig godt )

vi havde ikke noget hjemme... men ja for trød det da vi stod med en dreng der til sidst bare var dybt umættelig og jeg måtte på tanken og købe det til overpris...

så den her gang har vi besluttet os for at købe noget hjem inden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.