HØJgravide... er I klar? Er jeg den eneste der ikke er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Åhh Zafir. Jeg er også total klar til at føde..... der er bare et problem... Jeg har ingen baby i maven... Hehehee 

Men ved i hvad, i skal nok allesammen klare den til UG, og så vil jeg glæde mig til at se de små poder, og høre hvordan det hele er gået.  Tænk at i snart bliver mødre allesammen 

Ja det er i jo allerede på en måde jo. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariaogmarcus skriver:

akkurat det med ammning ...

men ja sikke en forskel nogle kvinder må jo have det i generne at de skal være store og så er det dem som mig

hmm, men mon ikke det er en fin lille gns, du for´...tror roligt man gå ud fra tidligere børn i sådanne tilfælde...medmindre man har født før tid eller fejlet noget under graviditet eller lign.

JO det tror jeg helt sikkert også at det er. Jeg er jo ikke blevet særlig stor (kun +5 kg ca), så det er vel begrænset hvor meget der kan være baby

Men jeg tipper selv på mellem 3200 og 3600 gram

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

Åhh Zafir. Jeg er også total klar til at føde..... der er bare et problem... Jeg har ingen baby i maven... Hehehee 

Men ved i hvad, i skal nok allesammen klare den til UG, og så vil jeg glæde mig til at se de små poder, og høre hvordan det hele er gået.  Tænk at i snart bliver mødre allesammen 

Ja det er i jo allerede på en måde jo. 

HAHAHA.... Altså - sådan havde jeg det også ... altså FØR jeg blev gravid og resten af graviditeten. Men nu er det jo NU...  Og lillesøster kommer og hun er sikkert mega cute og alt muligt. Men lige om lidt er jeg MOAR TIL 2!!!!! Helt sindsygt...

Men ja - altså - jeg blir nok senest klar, når jeg sidder med min smukke datter nr 2 i armene

Anmeld

12. august 2010

Zafir skriver:

HAHAHA.... Altså - sådan havde jeg det også ... altså FØR jeg blev gravid og resten af graviditeten. Men nu er det jo NU...  Og lillesøster kommer og hun er sikkert mega cute og alt muligt. Men lige om lidt er jeg MOAR TIL 2!!!!! Helt sindsygt...

Men ja - altså - jeg blir nok senest klar, når jeg sidder med min smukke datter nr 2 i armene

Jaaahh det er da overvældende. Men også meget dejligt, så selvfølgelig bliver du klar. Når det først går igang, er det pludselig overstået, og så ligger du der, med lillepigen i armene. Så er du blevet klar. 

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

Jaaahh det er da overvældende. Men også meget dejligt, så selvfølgelig bliver du klar. Når det først går igang, er det pludselig overstået, og så ligger du der, med lillepigen i armene. Så er du blevet klar. 

Det regner jeg også med. Idun glæder sig jo helt vildt. Hun er så stolt, når hun går ind på skolen og de andre i 'den lille afdeling', de har ligesom sådan et stort fællesrum, for alle 0. - 1. og 2. klasserne, så kommer de og spørger: Naaai, Idun - skal du være storesøster?

Så svarer hun jaaaa og smiler stolt

Anmeld

12. august 2010

3xM

Zafir skriver:

JO det tror jeg helt sikkert også at det er. Jeg er jo ikke blevet særlig stor (kun +5 kg ca), så det er vel begrænset hvor meget der kan være baby

Men jeg tipper selv på mellem 3200 og 3600 gram

god størrelse

Anmeld

12. august 2010

Zafir skriver:

Det regner jeg også med. Idun glæder sig jo helt vildt. Hun er så stolt, når hun går ind på skolen og de andre i 'den lille afdeling', de har ligesom sådan et stort fællesrum, for alle 0. - 1. og 2. klasserne, så kommer de og spørger: Naaai, Idun - skal du være storesøster?

Så svarer hun jaaaa og smiler stolt

Hihi hvor fedt!! Hun bliver helt sikkert en god storesøster. Ih det er  da dejligt hun sådan glæder sig. 

Anmeld

12. august 2010

Alberts/

puha er også 36+4.

og jeg føler mig faktisk helt klar til den bette, har alle tingene til ham, og føler og psysisk og fysisk klar(; vil gerne snart a med min bækkenløsning(;

har også fået at vide at jeg føder før tid, men nu må vi se(;

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Alexis skriver:

Hihi hvor fedt!! Hun bliver helt sikkert en god storesøster. Ih det er  da dejligt hun sådan glæder sig. 

Ja, det er skønt Hun bliver en rigtig dejlig storesøster. Det er jeg bare 100% sikker på!!!...

Så i forhold til hende, har jeg ingen skrupler bare moar selv... hehe.

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Splejs skriver:

puha er også 36+4.

og jeg føler mig faktisk helt klar til den bette, har alle tingene til ham, og føler og psysisk og fysisk klar(; vil gerne snart a med min bækkenløsning(;

har også fået at vide at jeg føder før tid, men nu må vi se(;

Fedt for dig Jeg håber at din bækkenløsning, går væk lige med det samme når du føder.

Det vil jeg krydse fingre for

Hvor skal du føde henne?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.