HØJgravide... er I klar? Er jeg den eneste der ikke er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Diana...

Zafir skriver:

Jm har lige været her. UNdersøgt mig indvendigt og udvendigt. Hun mener ikke jeg føder i weekenden, men min krop er en typisk flergangsfødende. Så jeg har 2 cm livmoderhals og den er blød. Hun tipper på 2 HØJST 3 uger, så ugen op til termin.

Ej hvor spændende ihhh Du skal ikke føde mens jeg ude og rejse så du må vente min 2 1/2 uge 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

3xM

Zafir skriver:

Jm har lige været her. UNdersøgt mig indvendigt og udvendigt. Hun mener ikke jeg føder i weekenden, men min krop er en typisk flergangsfødende. Så jeg har 2 cm livmoderhals og den er blød. Hun tipper på 2 HØJST 3 uger, så ugen op til termin.

no stress til dig

sådan har jeg gået i flere uger ( 3 ca.) 1 cm hals tilbage iflg. skanning på ouh, slimprob er gået og tegnblødning har været han ligger som sagt fast og klar..

har snurren i lænden, men har jeg haft så meget og plukveerne er bare en ting i hverdagen, mens smerter , og møg bryster...

og han ligger stadig og hygger i hulen så jeg formår det hele bare skal drille og så går jeg sikkert over alligevel....

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariaogmarcus skriver:

no stress til dig

sådan har jeg gået i flere uger ( 3 ca.) 1 cm hals tilbage iflg. skanning på ouh, slimprob er gået og tegnblødning har været han ligger som sagt fast og klar..

har snurren i lænden, men har jeg haft så meget og plukveerne er bare en ting i hverdagen, mens smerter , og møg bryster...

og han ligger stadig og hygger i hulen så jeg formår det hele bare skal drille og så går jeg sikkert over alligevel....

Nøøøøøj... haha... og jeg bliver stresset... Jamen, altså. Jeg kan da høre at jeg slet ikke er ved at føde så

Hun ville dog ikke RODE RUNDT deroppe, som hun sagde, for ikke at provokere noget. Men jeg skulle da både have slimprop og alt muligt. Jeg har ingen tegnblødning eller noget heller...

Hvornår er det du har termin?

Anmeld

12. august 2010

Saaby

Hej Zafir...

Jeg kan følge dig helt 100 procent. Jeg fik min lille Tristan for tre måneder siden, og selv om jeg gik en uge over, var jeg stadig ikke klar. Jeg har Nicholine på snart fem år, og det hele var så let lige nu, og man ved hvad man har.

Jeg var også en smule bange for hvad det ville betyde for vores familie. Men jeg lover dig, det hele kommer altså af sig selv. Tristan kom jo selv om jeg ikke var klar, men da han kom blev jeg klar. Nicholine tog så godt imod ham, og det er dejligt hun er blevet så stor, så hun nemmere forstår det hele.

Jeg ønsker dig held og lykke med det hele..

Anmeld

12. august 2010

3xM

Zafir skriver:

Nøøøøøj... haha... og jeg bliver stresset... Jamen, altså. Jeg kan da høre at jeg slet ikke er ved at føde så

Hun ville dog ikke RODE RUNDT deroppe, som hun sagde, for ikke at provokere noget. Men jeg skulle da både have slimprop og alt muligt. Jeg har ingen tegnblødning eller noget heller...

Hvornår er det du har termin?

først d 12 sept. og har gået hjemme siden uge 22 pga risikoen for for tidlig fødsel...så har et væddemål m manden han skyder på 14 dg endnu og jeg at jeg går over...

så er pænt træt af sygehusets formandinger oveni så er han 17 % mindre end gennemsnittet så de skanner hele tiden for at følge vækst mv...

ihhhh træls, så næste gang en baby er i maven så kan de godt styre sig ikke tale om jeg gider trille tommelfinger for ingenting

Anmeld

12. august 2010

Moderator

Saaby skriver:

Hej Zafir...

Jeg kan følge dig helt 100 procent. Jeg fik min lille Tristan for tre måneder siden, og selv om jeg gik en uge over, var jeg stadig ikke klar. Jeg har Nicholine på snart fem år, og det hele var så let lige nu, og man ved hvad man har.

Jeg var også en smule bange for hvad det ville betyde for vores familie. Men jeg lover dig, det hele kommer altså af sig selv. Tristan kom jo selv om jeg ikke var klar, men da han kom blev jeg klar. Nicholine tog så godt imod ham, og det er dejligt hun er blevet så stor, så hun nemmere forstår det hele.

Jeg ønsker dig held og lykke med det hele..

Jeg håber også at det bliver sådan... Eller regner med det. Jeg havde det faktsik også sådan med Idun. Jeg kunne slet ikke forholde mig til at jeg snart skulle føde INDEN jeg skulle føde og at der rent faktisk kom et BARN ud af mig...

NU er det LILLESØSTER... Det føles fuldstændig surrealistisk... Jeg er mega skruk og har nusse-pusset min kusine (når lejligheden har budt sig) og lille Billie (mine venners nye dreng, der er ca så gammel som min kusine) og det er skøøøønt.  Idun er vild med dem begge. Men det er stadig svært at forstå...

Men jeg tror også jeg får det som dig, når først fødslen går igang. Tom siger også, at om ikke andet, så kan han jo godt hente puslebordet mens jeg har veer

Anmeld

12. august 2010

Moderator

mariaogmarcus skriver:

først d 12 sept. og har gået hjemme siden uge 22 pga risikoen for for tidlig fødsel...så har et væddemål m manden han skyder på 14 dg endnu og jeg at jeg går over...

så er pænt træt af sygehusets formandinger oveni så er han 17 % mindre end gennemsnittet så de skanner hele tiden for at følge vækst mv...

ihhhh træls, så næste gang en baby er i maven så kan de godt styre sig ikke tale om jeg gider trille tommelfinger for ingenting

Ai okay, hvor træls... Men altså - de små babyer, de bliver jo altså ligeså tit ligeså store, som andre børn, når de er kommet ud af mavsen og vokser til.

MIn venindes tvillinger var 2200 og 2000 gram da de var fuldborne (faktisk 40+0) og de er jo helt ligeså store som andre børn nu.

Sjovt med de der væddemål der!!!...

Anmeld

12. august 2010

3xM

Zafir skriver:

Ai okay, hvor træls... Men altså - de små babyer, de bliver jo altså ligeså tit ligeså store, som andre børn, når de er kommet ud af mavsen og vokser til.

MIn venindes tvillinger var 2200 og 2000 gram da de var fuldborne (faktisk 40+0) og de er jo helt ligeså store som andre børn nu.

Sjovt med de der væddemål der!!!...

ihhh de var godtnok også små

Marcus var 2700 da han kom og 49 cm. så heller ikke en stor fyr ( deraf kælenavnet stump), men er idag fin dreng og god str.

og nu er jeg jo altså også adopteret fra indien ( og deres børn er jo ikke store) og er ikke engang 160 høj så ville da være noget så spøjst hvis jeg leverede en på 4 kg, puhhhha AAAAVS...

ha ha ha ja men han er påstålig nok-mænd altså fniiis

Anmeld

12. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fødte 1. gang i 38+6 og det kom rigtig meget bag på mig. Da jeg skulle føde 2. gang sagde min JM at hun lå godt nede og at jeg ikke ville gå tiden ud. Jeg gik og ventede fra 38+6, at nu skulle jeg føde. Jeg gik 4 dage over tid. Så man kan ikke altid regne med, hvad JM siger

Anmeld

12. august 2010

Moderator

mariaogmarcus skriver:

ihhh de var godtnok også små

Marcus var 2700 da han kom og 49 cm. så heller ikke en stor fyr ( deraf kælenavnet stump), men er idag fin dreng og god str.

og nu er jeg jo altså også adopteret fra indien ( og deres børn er jo ikke store) og er ikke engang 160 høj så ville da være noget så spøjst hvis jeg leverede en på 4 kg, puhhhha AAAAVS...

ha ha ha ja men han er påstålig nok-mænd altså fniiis

Ahhhh... Ja, så ville det sku være RET underligt, hvis du fik kæmpe børn!!!...

I øvrigt, så er sådan nogen små 3000 gram'ere bare mega nuttede  Idun var 3540 og var naturligvis også mega nuttet, men man kan virkelig godt se forskellen på de der børn.

Har en kollega der fik en på 6000 gram. Det var så med ks og var i avisen og alt muligt. Men det er jo en DOBBELT baby... Idun vejede 6 kg da hun var ca 6 mrd!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.