HØJgravide... er I klar? Er jeg den eneste der ikke er?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarHvidovre skriver:

Jeg fødte 1. gang i 38+6 og det kom rigtig meget bag på mig. Da jeg skulle føde 2. gang sagde min JM at hun lå godt nede og at jeg ikke ville gå tiden ud. Jeg gik og ventede fra 38+6, at nu skulle jeg føde. Jeg gik 4 dage over tid. Så man kan ikke altid regne med, hvad JM siger

Jeg vil gerne gå 3 dage over tid Så jeg kan få 08.09.10 som fødselsdag på lillesøster

Bare fordi jeg er talnørd og elsker sådan nogen tal der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

3xM

Zafir skriver:

Ahhhh... Ja, så ville det sku være RET underligt, hvis du fik kæmpe børn!!!...

I øvrigt, så er sådan nogen små 3000 gram'ere bare mega nuttede  Idun var 3540 og var naturligvis også mega nuttet, men man kan virkelig godt se forskellen på de der børn.

Har en kollega der fik en på 6000 gram. Det var så med ks og var i avisen og alt muligt. Men det er jo en DOBBELT baby... Idun vejede 6 kg da hun var ca 6 mrd!!!

århhh hvor vildt, tror ærligt jeg ville føle jeg gik glip af en baby  

kan slet ikke forstille mig sådan en basse...

Anmeld

12. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Zafir skriver:

Jeg vil gerne gå 3 dage over tid Så jeg kan få 08.09.10 som fødselsdag på lillesøster

Bare fordi jeg er talnørd og elsker sådan nogen tal der...

Det er også en super god dato, så det kan jeg godt forstå - 08.09.10

Anmeld

12. august 2010

Moderator

MoarHvidovre skriver:

Det er også en super god dato, så det kan jeg godt forstå - 08.09.10

Ellers skal det være den 01.09.10, for Idun er jo 01.04.04... Så enten skal det være 2 den 1. børn, eller også skal det være den 8. (bare fordi MOR naturligvis har helt vildt meget kontrol over det )

Anmeld

12. august 2010

Moderator

mariaogmarcus skriver:

århhh hvor vildt, tror ærligt jeg ville føle jeg gik glip af en baby  

kan slet ikke forstille mig sådan en basse...

Sådan har jeg det også... Fordi man forventer mere af sådan en stor baby, men de alligevel er spædbørn  Og det ser helt forkert ud... Bare tænk dig at sidde og amme sådan en kæmpe basse, fra starten... URGA...

Men altså, hendes anden dreng var 5500 gram... mmm... Så der er nok nogen der får STORE børn og nogen, som dig, der får lidt mindre

Men jeg er glad for at Idun var sådan en gennemsnitter, så må vi se om lillesøster også bliver en gennemsnitter, eller hva...

Anmeld

12. august 2010

eliasogmor

Zafir skriver:

Er jeg den eneste, der bare SLET ikke er klar til at føde endnu?... Jeg er 36+4 i morgen, altså lige om lidt... 45 minutter, så er jeg 36+4...

Sidste mandag, da jeg var til svømning, så sagde min jm, at hun ligger meget lavt... Og jeg nok ikke skulle regne med at gå over, men nærmere føde en uge før eller deromkring... Gyyyyyyyyys... Jeg er mega stresset, fordi alting, bare er kaos herhjemme... Vi har INTET klart, og der er masser af uforudseete ting, der skal ordnes og tages stilling til herhjemme og handles på...

SAMTIDIG er Idun jo startet i skole igår, og det føler jeg også trænger til ro... LIge hendes opstart...

Jeg er også helt blank, for hvordan det føles at blive mor til 2. Jeg føler mig ligeså blank, som inden jeg fik Idun. Jeg føler mig slet ikke følelesmæssigt forberedt ligenu, selvom jeg godt ved at det med Idun føltes som det mest naturlige i hele verdenen, da hun så VAR ude i mine arme. Men optil, var jeg bare:

Sådan har jeg det nu. Ja - helt sikkert det er tungt nu, jeg er lidt ligesom en færge der skal vende i en lille havn, når jeg skal vende mig i sengen og alt det, men faktisk sover jeg ualmindelig godt lige i øjeblikket... HVilket er totalt bonus fordi jeg ellers ALDRIG sover godt... Men samtidig er jeg bare MEGA træt, fordi der er alle de her ting. Jeg skal også vende mig til (måske ligeså meget som Idun, eller mere) at vores liv bare ligger i FASTE rammer nu. Der er IKKE noget med at liiiige sove lidt længere eller noget. Nix. Skolen starter 0815, sådan er det. Æv. Hader faste rammer... mmm hehe... Men det er jo vilkårene...

Så altså, alt i alt, så føler jeg mig bare slet ikke klar pt. Jeg føler mig stresset og vil gerne have at jeg lige får de sidste 3 uger med, til at få styr på alting.

Er jeg den eneste, der ikke går og håber på at føde i uge 38????...

Min jm kommer i morgen, lige og tjekker at jeg ikke ser ud som om jeg går i fødsel i weekenden, da vi også liiiiiige har den sidste vikingetur Ikke at jeg jo ikke kan føde i jylland, men jeg vil bare helst føde med en af mine egne 2 jm'ere... mmm...

et lille side spring...føder du stadig live??? eller var det en joke???

Anmeld

12. august 2010

Moderator

eliasogmor skriver:

et lille side spring...føder du stadig live??? eller var det en joke???

Vi KNOKLER på at få teknikken til at fungere. Så vil alt vil - teknik og hele balladen, så ja. Så regner vi bestemt stadig med en live broadcast

Anmeld

12. august 2010

eliasogmor

Zafir skriver:

Vi KNOKLER på at få teknikken til at fungere. Så vil alt vil - teknik og hele balladen, så ja. Så regner vi bestemt stadig med en live broadcast

sådan....men så bedes det være om aftenen...tark.....

Anmeld

12. august 2010

Moderator

eliasogmor skriver:

sådan....men så bedes det være om aftenen...tark.....

Haha... Jeg skal se hvad vi kan gøre

Anmeld

12. august 2010

3xM

Sådan har jeg det også... Fordi man forventer mere af sådan en stor baby, men de alligevel er spædbørn  Og det ser helt forkert ud... Bare tænk dig at sidde og amme sådan en kæmpe basse, fra starten... URGA...

Men altså, hendes anden dreng var 5500 gram... mmm... Så der er nok nogen der får STORE børn og nogen, som dig, der får lidt mindre

Men jeg er glad for at Idun var sådan en gennemsnitter, så må vi se om lillesøster også bliver en gennemsnitter, eller hva...

akkurat det med ammning ...

men ja sikke en forskel nogle kvinder må jo have det i generne at de skal være store og så er det dem som mig

hmm, men mon ikke det er en fin lille gns, du for´...tror roligt man gå ud fra tidligere børn i sådanne tilfælde...medmindre man har født før tid eller fejlet noget under graviditet eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.