har lyst til og fortælle det til nogen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Mutti2B

Behold barnet og løb skrigende væk fra den mand! Han lyder da til at være ualmindelig usympatisk og hvis han oveni det også truer dig, ja, så er det da vist bare med at komme væk!

Sender dig lige et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Har I også et barn i forvejen? - det havde jeg lige overset ... Synes virkeligt det lyder som om du skulle se at komme væk fra ham!

ja vi har et i forvejen.. 

Jamen han skal jo se vores første, eller det søger han i hvert fald om.. 

Anmeld

11. august 2010

AA10

Anonym skriver:

sådan tænker jeg også. Men tænker så også, ville jeg kunne leve med og sende mine 2 børn på weekend hos ham, når jeg udemærket godt ved hvordan han er. Han spiller det vilde skuspil foran andre mennesker.. 

hvis du har barn med ham i forvejen slipper du ikke for ham, så synes du skal gøre hvad dit hjerte føler og beholde det... men hvis du intét positivt finder ved og beholde det og tror han ændre sig af den grund ved og føje ham så skal du ikke beholde det... men det er kun dit valg og ikke hans, han brokkede sig vel ikke da i havde sex uden prævention..? undskyld hvis vi svar lyder lidt koldt men er bare træt af mænd, der når de skal stå til ansvar for deres handling stikker de halen mellem benene....

Anmeld

11. august 2010

N&J

Anonym skriver:

ja, men hvad med samvær osv.? jeg holder bare slet ikke til hvis/når baby skal hjem til ham. Han er en god skuespiller. 

Men hvis I har et barn, så skal det barn vel også hjem til ham.. jeg tænker bare, hvad er det du lære dit nuværende barn, at den måde han opfører sig på er okey, så hvis det er en dreng, så kan han lære hvordan man skal behandle piger/kvinder og er det en pige, så kan hun lære hvordan hun skal lade sig behandle af mænd. Jeg syntes virkelig du skal træffe en beslutning som gør at du kan se dig selv i øjnene også når dit barn/børn bliver større.. 

Anmeld

11. august 2010

N&J

AA10 skriver:

hvis du har barn med ham i forvejen slipper du ikke for ham, så synes du skal gøre hvad dit hjerte føler og beholde det... men hvis du intét positivt finder ved og beholde det og tror han ændre sig af den grund ved og føje ham så skal du ikke beholde det... men det er kun dit valg og ikke hans, han brokkede sig vel ikke da i havde sex uden prævention..? undskyld hvis vi svar lyder lidt koldt men er bare træt af mænd, der når de skal stå til ansvar for deres handling stikker de halen mellem benene....

Dem er jeg også træt af.. hehe

Anmeld

11. august 2010

quar20

Søde du

Intet af hvad vi siger kan hjælpe dig til den rette beslutning.. Det er hvad du føler for og det kan kun DU slet mærke indeni..!!

Det eneste du skal huske på er at uanset hvad alle andre syntes og mener så er det DIN beslutning - og ingen skal føle sig presset til noget de ikke ønsker og det er uanset hvad sagen drejer sig om..

Du får lige nogle varme knus og en masse tanker fra mig..!!

Håber du finder styrken til at mærke indeni dig selv og vælger den rigtig beslutning for dig

Anmeld

11. august 2010

Ina33

Anonym skriver:

også selv om han er sådan. Han har før truet med og slå mig og er disideret ond..?

Hvis han truer med at slå dig, og er desideret ond, så synes jeg da bestemt det er på tide du kommer ud af det forhold!

Jeg ved det kan være svært, og måske er du så langt nede lige nu, at du ikke har overskud og selvværd nok til at kunne sige fra. Men hvis du ønsker at beholde barnet, så snak med én der kan hjælpe dig med beslutningen, og hjælpe dig med at beskytte dig hvis din kæreste bliver ond overfor dig.

Jeg sender dig en kæmpe krammer, og ønsker dig alt det bedste.

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

jeg takker mange gange for jeres positive svar, trods alt.. Jeg vil nu snakke med nogen om det, det er bare så svært. Det er en beslutning for livet det her.. puha..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.