har lyst til og fortælle det til nogen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
27 svar
0 synes godt om
11. august 2010

Anonym trådstarter

jeg forventer ikke sympati fra nogen, da der nok er en del der ikke vil kunne forstå mig.

Men lad mig starte med og sige at jeg er gravid, idag er jeg 9+0.. Men kæreste, der også er far til mit første barn, blev glad i starten men nu har han så vent 180 grader, han ønsker jeg skal have lavet en abort, da det her barn vil ødelægge det hele!!!  Han mener at nu når det er sådan et lille indgreb kan jeg jo bare ligge mig op på briksen og få det ordnet........ og så er det slut..

Jeg er så skuffet over hans kolde måde og være overfor mig på. "ja ja lad vær med og græd så meget, der er 1000 der får foretaget en abort, du er jo ikke den eneste" 

Er dybt ked af hvis jeg sårer nogen med dette indlæg, men jeg var simpelthen nød til og komme ud med det.. Jeg er dybt imod aborter, med mindre man virkelig har grund til dette.. Jeg har valgt og få foretaget en da jeg mener at barnet ikke skal sættes i verden med sådan en spade af en far!

Håber i forstå min anonymitet.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

LinLin

Har læst dit indlæg...

Jeg havde valgt at få barnet, men det er jo en beslutning man kun selv kan tage - jeg kan jo ikke sige hvad der er det rigtige for dig!

Anmeld

11. august 2010

Kvindemin

Ej hvor er du en stakkel
Forstår udmærket du er anonym og føler voldspokker meget med dig.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men jeg syntes han er direkte ond, undskyld.
Stort varmt kram

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Har læst dit indlæg...

Jeg havde valgt at få barnet, men det er jo en beslutning man kun selv kan tage - jeg kan jo ikke sige hvad der er det rigtige for dig!

også selv om han er sådan. Han har før truet med og slå mig og er disideret ond..?

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Ej hvor er du en stakkel
Forstår udmærket du er anonym og føler voldspokker meget med dig.. Ved slet ikke hvad jeg skal sige. Men jeg syntes han er direkte ond, undskyld.
Stort varmt kram

jeg jeg synes han er ond, så det gør ikke noget du siger det. 

Anmeld

11. august 2010

Low

Du skal have en krammer og så synes jeg at du skal gøre det der tiltaler dig mest og for gudsskyld holde dig væk fra ham hvis han truer med vold . Stakkels dig.. 

Anmeld

11. august 2010

klmf

Min første tanke er, hvordan du tør blive i et forhold med ham? Han lyder godt nok klam.... Ja undskyld, men hvis han har så meget magt over dig, at du vil få foretaget en abort af frygt for ham, så er der noget i vejen med det forhold.

Har sgu ondt af dig, håber du finder styrke til at få stoppet, at han træder på dig.

Kram

Anmeld

11. august 2010

LinLin

Anonym skriver:

også selv om han er sådan. Han har før truet med og slå mig og er disideret ond..?

Hmm... Den side kendte jeg jo ikke...  Det er så nemt at sige: men hvorfor ønsker du barn med sådan en spade, som du selv kalder ham? Var det et uheld du blev gravid?

Puh, det må ikke være sjovt at være dig ...

Anmeld

11. august 2010

AA10

Anonym skriver:

jeg jeg synes han er ond, så det gør ikke noget du siger det. 

trist forstår dig udemærket men ville du kunne leve med det efter, hvis du selv er imod aborter...??

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Mor til David skriver:

Hmm... Den side kendte jeg jo ikke...  Det er så nemt at sige: men hvorfor ønsker du barn med sådan en spade, som du selv kalder ham? Var det et uheld du blev gravid?

Puh, det må ikke være sjovt at være dig ...

nej vi havde skam planlagt det mere eller mindre i hvert fald. Vi sexede uden kondom, så lidt planlagt er det vel... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.