har lyst til og fortælle det til nogen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Anonym trådstarter

AA10 skriver:

trist forstår dig udemærket men ville du kunne leve med det efter, hvis du selv er imod aborter...??

sådan tænker jeg også. Men tænker så også, ville jeg kunne leve med og sende mine 2 børn på weekend hos ham, når jeg udemærket godt ved hvordan han er. Han spiller det vilde skuspil foran andre mennesker.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

heaven

hvis jeg var dig, så beholdte jeg barnet, og så var jeg den der var flyttet!!! Det er jo helt helt galt med ligeværdigheden og ikke mindst kærligheden!!! Håber du kan finde styrken til at sige fra, inderst inde tror jeg godt du selv kan se det - man tvinger og truer ikke hinanden, hvis man elsker!!!!

du fortjener bedre - søg hjælp, hvis du ikke magter det selv

Jannie

Anmeld

11. august 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

jeg forventer ikke sympati fra nogen, da der nok er en del der ikke vil kunne forstå mig.

Men lad mig starte med og sige at jeg er gravid, idag er jeg 9+0.. Men kæreste, der også er far til mit første barn, blev glad i starten men nu har han så vent 180 grader, han ønsker jeg skal have lavet en abort, da det her barn vil ødelægge det hele!!!  Han mener at nu når det er sådan et lille indgreb kan jeg jo bare ligge mig op på briksen og få det ordnet........ og så er det slut..

Jeg er så skuffet over hans kolde måde og være overfor mig på. "ja ja lad vær med og græd så meget, der er 1000 der får foretaget en abort, du er jo ikke den eneste" 

Er dybt ked af hvis jeg sårer nogen med dette indlæg, men jeg var simpelthen nød til og komme ud med det.. Jeg er dybt imod aborter, med mindre man virkelig har grund til dette.. Jeg har valgt og få foretaget en da jeg mener at barnet ikke skal sættes i verden med sådan en spade af en far!

Håber i forstå min anonymitet.. 

Jeg er rigtigt ked af, at du følte dig presset til noget, du ellers ikke ville have gjort; at du må det her igennem...

Desværre slipper du vist ikke for "manden" (hvilket jeg ikke rigtigt mener, at han er), da du har barn med ham i forvejen.

MEN vi andre kan ikke vide, hvad der er rigtigt eller forkert i din situation og hvis der kommer skarpe holdninger, så synes jeg, at du skal ignorere dem. For det første kan du ikke gøre det om og for det andet, så har det helt sikkert ikke været nemt at tage beslutningen.

Jeg sender dig en stor bunke kram og håber, at du får lidt medvind.

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

heaven skriver:

hvis jeg var dig, så beholdte jeg barnet, og så var jeg den der var flyttet!!! Det er jo helt helt galt med ligeværdigheden og ikke mindst kærligheden!!! Håber du kan finde styrken til at sige fra, inderst inde tror jeg godt du selv kan se det - man tvinger og truer ikke hinanden, hvis man elsker!!!!

du fortjener bedre - søg hjælp, hvis du ikke magter det selv

Jannie

tak for dit svar. Det vil jeg bestemt tænke over! 

Anmeld

11. august 2010

Ox.

Er ked af at du har valgt som du har, pga en glatnakke som ham, specielt når jeg nu kender til alle dine tanker omkring det  ..

Han er rigtig ond i denne situation!

Anmeld

11. august 2010

LinLin

sådan tænker jeg også. Men tænker så også, ville jeg kunne leve med og sende mine 2 børn på weekend hos ham, når jeg udemærket godt ved hvordan han er. Han spiller det vilde skuspil foran andre mennesker.. 

Har I også et barn i forvejen? - det havde jeg lige overset ... Synes virkeligt det lyder som om du skulle se at komme væk fra ham!

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Ranarupta skriver:

Jeg er rigtigt ked af, at du følte dig presset til noget, du ellers ikke ville have gjort; at du må det her igennem...

Desværre slipper du vist ikke for "manden" (hvilket jeg ikke rigtigt mener, at han er), da du har barn med ham i forvejen.

MEN vi andre kan ikke vide, hvad der er rigtigt eller forkert i din situation og hvis der kommer skarpe holdninger, så synes jeg, at du skal ignorere dem. For det første kan du ikke gøre det om og for det andet, så har det helt sikkert ikke været nemt at tage beslutningen.

Jeg sender dig en stor bunke kram og håber, at du får lidt medvind.

nej jeg slipper ikke for ham. Men 2 børn og skulle være alene med!?!?!? - jeg begriber det ikke..

Anmeld

11. august 2010

novalfrida

Sikken en kold nar

Jeg ville selv personligt ha beholdt barnet og skudt faren et langt stykke... Der kunne måske være en sød og ansvarlig fyr derude som gerne ville tage sådan et skønt lille barn til sig...

Kram til dig

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Er ked af at du har valgt som du har, pga en glatnakke som ham, specielt når jeg nu kender til alle dine tanker omkring det  ..

Han er rigtig ond i denne situation!

intet er afgjort endnu, min beslutning kan skam virkelig stadig nå og ændres..

Men ja en glatnakke er han da.. 

Anmeld

11. august 2010

Anonym trådstarter

novalfrida skriver:

Sikken en kold nar

Jeg ville selv personligt ha beholdt barnet og skudt faren et langt stykke... Der kunne måske være en sød og ansvarlig fyr derude som gerne ville tage sådan et skønt lille barn til sig...

Kram til dig

ja, men hvad med samvær osv.? jeg holder bare slet ikke til hvis/når baby skal hjem til ham. Han er en god skuespiller. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.