Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Min mand er knap 12 år ældre end mig. Jeg er 28 og han er 40. Det har aldrig været et issue for os - og vi, og vores omgivelser, har ingen problemer med det.

Jeg synes det er dejligt at have en mand der er det ældre end mig. Han hviler i sig selv, er sikker på sig selv og hvem han er...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Hansen97

Der er 2 år og 11 måneder mellem os.

Anmeld

12. august 2010

Sara_S

Min mand er 3 1/2 måneder yngre end mig  Det er jo ingenting... 

Inden jeg mødte ham, har jeg haft et langt forhold men én, som var 4 år yngre end mig... det varede i 4 år... men til sidst blev vi nødt til at gå fra hinanden, vi var på to helt forskellige stadier i vores live...

Anmeld

12. august 2010

Maddox

Min kæreste er 5 år ældre end mig - jeg er 27 og han er 32

Anmeld

12. august 2010

M&F&C

Her er der lige knap 6 år mellem os - jeg er lige blevet 22, og han bliver 28 her til september...... faktisk ikke så mange dage siden vi snakkede om, at vi slet ikke kunne mærke aldersforskellen, og at vi egentlig har mange af de samme planer, drømme osv.... og vi mentalt mødes ret godt på midten, hvis man kan sige det sådan

Anmeld

12. august 2010

sandramor

Her er der 9 års forskel mellem mig og min kæreste.... jeg er fra 79 og min kæreste er fra 88........  og det har da medført nogle hmmm sjove kommentarer indimellem......... de fleste har dog kun sagt positive ting meeend er er stadig fordomme når kvinden er så "meget" ældre har jeg fundet ud af ............ men vi supplere hinanden super godt og mærker intet til vores alderesforskel........ om det så er mig der er det yngre af sind eller ham der er ældre... tjaaaa who cares :-)

Anmeld

12. august 2010

NinaNymannMadsen

jeg er 20 min kæreste er 26 bliver dog 27 til oktober. så der er 7 år imellem os.

jeg har ikke hørt nogen kommentar om det overhovedet. folk tror heller ikke han er 7 år ældre hvis de møder ham og ikke ved hvor gammel han er. han opføre sig nemlig slet ikke som en der er 26 snart 27.

Anmeld

12. august 2010

Halbschön

Jeg er 22 - fra jan 88, og kæresten er 24 - fra jan. 86.. Så der er 2 års forskel på os, dejligt passende ;o)

Anmeld

12. august 2010

vingummibamse

her er der 8 år mellem os

Anmeld

12. august 2010

otlitrom

Munder skriver:

Ja, jeg tog ham bogstavlig talt hjemme fra mor

Så er vi to - og jeg tog ham med til et andet land. Han er fa Færøerne, og vi flyttede til DK.. Måske derfor man ikke er svigermors drøm? Derudover er der 2 år imellem os. Jeg er 25, han 23. Det har givet nogle kommentarer i forhold til, at vi ønsker børn og er på vej i behandling "I er unge, kan sagtens nå det selv"..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.