Hvor mange år er der mellem dig og din partner...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

*A*

Der er 5 år mellem min kæreste og jeg. Jeg er ældst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

lollandpigen

Jeg bliver 30 år til november og kæresten bliver 34 til marts så de rer godt 4 år imellem os... er en god aldersforskel synes jeg....

Anmeld

13. august 2010

MetteMTH

Eva. skriver:

ved godt at alder ikke behøver at betyde noget men alligevel er det sjovt som omverdenen alligevel kommer med små bemærkninger.

Da jeg var 19 år og havde en mand på 30 år var der ikke rigtig noget, men nu hvor jeg har en yngre der kan jeg både se og høre at der er mening om det...lidt sjovt...mener bare om det er den ene eller anden vej så betyder det vel ikke noget..

Men hvor gamle er I og hvor gamle er jeres partner og jer med større forskel i alder, har I fået kommentarer?

Der er  7 år..

Da jeg var 19 kom jeg også sammen med en på 30.. Han havde da ikke særlig meget hjerne  Man skal passe på med at finde en der har samme alder som sin moster, for så ender det bare med at de ligger og knalder, det var så det der skete her. Dejlig moster hva

Anmeld

13. august 2010

Malonde1985

Mette88 skriver:

Der er  7 år..

Da jeg var 19 kom jeg også sammen med en på 30.. Han havde da ikke særlig meget hjerne  Man skal passe på med at finde en der har samme alder som sin moster, for så ender det bare med at de ligger og knalder, det var så det der skete her. Dejlig moster hva

hold da op....

Anmeld

14. august 2010

heaven

her er der ikke den store forskel..... min mand er 1 år, 4 mdr og 10 dage ældre end mig....... ikke noget der har givet anledning til kommentarer

Jannie

Anmeld

15. august 2010

Frejasmor

Her er der kun 2 dage i mellem os... Jeg er fra d. 14 sep. 83 og min mand er fra d. 16 sep 83

Så det kan vist ikke blive meget tættere på hinanden..

Anmeld

15. august 2010

Lullaby

3 år og 9 mdr er der imellem os  Han er 30 og jeg er 27

Anmeld

17. august 2010

o1Mutte

Her er der 11 år imellem os Jeg er 19 fylder år i år. Og han er 31 Syntes han var for gammel i starten, så ville ikke have noget seriøst med ham, var bare ude på noget sjov  Meeen han hang sku ved Og kan ikke undvære ham i dag

Anmeld

23. august 2010

grinbidderen

jeg er 26 fra 84 og min kæreste er 32 år og er fra 78 så der er jo 6 år og 1 månede imellem os.. og har ikke hørt noget fra andre men tæmker selv at han er gammel forhold til mig for han gider ik andet end at være hjemme og se tv el spille com, hvor jeg heller vil tage på cafe el hjem til venner/veninderne.. el en tur i byen selvom der er barn i forholdet..

Anmeld

23. august 2010

Svane83

Jeg er fra okt. 1983 og min mnad er fra maj 1982, så der er 1½ år imellem os.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.