MALTE - nu på billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Jules

Nåååårh Skøn lille knægt Endnu engang tillykke med ham.... Ser fremtil at læse fødselsberetning og se mange flere billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

anna-jonas

Spam du bare løs, for sådan en lille svedske kan da kun vises frem max. Glæder mig til at læse din FB.............og endnu engang tillykke med den lille Malthe..........

Anmeld

12. august 2010

JustAnotherName

Jeg blev helt følelsesladet af at se alle de dejlige billeder.
Sikke en skøn familie I er !! STORT TILLYKKE endnu engang med Jeres lille smukke familie-medlem.

Mille og Malte - Begge et par super-skønne børn! 

Anmeld

10. september 2010

DK

Hej

Der er forbudt kun at skrive herinde på NStråden, da jeg slet ikke opdager det så, he he Jeg leeeedte efter dig i går aftes faktisk, fordi vi for længe siden havde talt om hjemmefødsel og badekar og den bette ikke gad vende sig osv osv. Men derfor kom jeg pludselig i tanke om at du måtte da have født nu, men jeg kunne slet ikke finde hverken dig eller nogle "jeg har født" indlæg. Og så vupti! Her dukker du op!

TILLYKKE smukke!! Hvor ser han bare dejlig ud! Hvis du har lavet en fb, vil du så ikke lige linke til den? Jeg er så spændt på at høre hvordan det hele gik?

Knus Ditte

Anmeld

10. september 2010

msax

DK skriver:

Hej

Der er forbudt kun at skrive herinde på NStråden, da jeg slet ikke opdager det så, he he Jeg leeeedte efter dig i går aftes faktisk, fordi vi for længe siden havde talt om hjemmefødsel og badekar og den bette ikke gad vende sig osv osv. Men derfor kom jeg pludselig i tanke om at du måtte da have født nu, men jeg kunne slet ikke finde hverken dig eller nogle "jeg har født" indlæg. Og så vupti! Her dukker du op!

TILLYKKE smukke!! Hvor ser han bare dejlig ud! Hvis du har lavet en fb, vil du så ikke lige linke til den? Jeg er så spændt på at høre hvordan det hele gik?

Knus Ditte

Undskyld... men jeg nåede bare ikke længere end hertil også gik jeg i stå. Jeg har endnu ikke fået skrevet en fb endnu, men burde nok gøre det inden så længe, for man husker ikke så godt med ammehjerne.

hvornår er det nu at du har termin?

Malte bliver 5 uger på søndag og tiden er bare fløjet afsted. Det var en super fødsel, selvom det foregik på sygehuset. Der var ingen problemer selvom han moonede verden før han havde set den

smil fra mette

Anmeld

10. september 2010

FruEllingsen

Ihh hvor er han altså lækker

Stort tillykke med ham

Anmeld

10. september 2010

Vingummien

msax skriver:

Hej Tøser...

Det er skønt at være mor til to. Jeg nyder det.

Så er vi ved at være ovenpå herhjemme, eller hvad det nu hedder når huset ligner bombet lokum og søvnen ikke er hvad den har været.

Det vigtigste er at vi har det SUPER og NYDER vores nye lille liv. Han er FANTASTISK og Mille er indtil videre rigtig glad for baby. Jeg håber det bliver ved med at være sådan.

Idag har vi været til hørescreening og PKU-test. Det var helt rart at komme lidt ud.

Fødslen gik over alt forventning og den vil jeg mægtig gerne dele med jer når jeg ha fået skrevet min fødselsberetning. Planen er at den kommer en af dagene.

Jeg har tilladt mig at spamme mit indlæg med billeder af lillemanden - håber det er ok. Vil også prøve at lave et nyt fotoalbum med min lille mooner.

SMIL fra en glad Mette-mor til to skønne unger

Argmen suk altså kæft han er dejlig

Anmeld

11. september 2010

KWL

Ej, hvor er han lækker. Var ellers overbevist om ikke at skulle have flere børn. Men sådan en lille lækker prins kunne nu være skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.