MALTE - nu på billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
27 svar
0 synes godt om
10. august 2010

msax

Hej Tøser...

Det er skønt at være mor til to. Jeg nyder det.

Så er vi ved at være ovenpå herhjemme, eller hvad det nu hedder når huset ligner bombet lokum og søvnen ikke er hvad den har været.

Det vigtigste er at vi har det SUPER og NYDER vores nye lille liv. Han er FANTASTISK og Mille er indtil videre rigtig glad for baby. Jeg håber det bliver ved med at være sådan.

Idag har vi været til hørescreening og PKU-test. Det var helt rart at komme lidt ud.

Fødslen gik over alt forventning og den vil jeg mægtig gerne dele med jer når jeg ha fået skrevet min fødselsberetning. Planen er at den kommer en af dagene.

Jeg har tilladt mig at spamme mit indlæg med billeder af lillemanden - håber det er ok. Vil også prøve at lave et nyt fotoalbum med min lille mooner.

SMIL fra en glad Mette-mor til to skønne unger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

MORJESPERSEN

10. august 2010

NaFe

Nååååh....så lækker og cute....

igen stort tillykke med ham....

Anmeld

10. august 2010

Ni-ko-li-ne

Stort tillyke med lille lækre Malthe!!!

Anmeld

10. august 2010

Klumpe-dumpe

Hold da helt op hvor er mooner skøn

-Og Mette, hvor er DU smuk, det lyser SÅ meget ud af dig, hvor forelsket du er i den lille prut og hvor højt du elsker Mille

Endnu engang stort tillykke, med Mooner.

Anmeld

10. august 2010

Bondepigen

Ååååh, hvor ser han dejlig ud, og storesøster er godt nok osse en køn pige!!!

Dejlig lille familie på fire!!! Tillykke endnu engang!!!!!!!

Anmeld

10. august 2010

Dictes mor

Åh Mette, hvor er han dog dejlig!!! Jeg vil meget gerne komme og se ham en dag, når I lige er kommet ovenpå og har tid og lyst til at få mig og Dicte på et kort visit

Anmeld

10. august 2010

oo

nååååårh hvor ser han sød ud! og Mette, DU får sådan en fødsel til at se meget lækker ud - jeg mener, du ser bare så glad og afslappet ud på alle billederne  (og det slår mig endnu en gang hvor fantastisk dit hår er...sorry, meget off topic, men din røde farve er bare så sindssygt flot!)

Anmeld

11. august 2010

Ranarupta

Gud Mette... Jeg sidder og hyler nu! 

Det er nogle helt utroligt skønne billeder og jeg er bare så vild med billedet, hvor Mille piller ved Maltes fod! 

Tillykke med smukke Malte!

Anmeld

11. august 2010

ooo

Hvor er det bare nogle helt fantastiske billeder du har lagt op. Og hvor ser Malte lille ud i sin autostol.

Endnu engang tillykke med ham, han er virkelig dejlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.