MALTE - nu på billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2010

Vinker

Nøøøøj en lækker lille mand!!! STORT TILLYKKE med ham og tak fordi vi måtte se de skønne familie billeder.

Glæder mig til at læse med når din fb kommer ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2010

sarahb

Ihhhh Mette hvor er han ovenud skøn!!!
Så dejlig, tillykke med ham til jer alle 3 helt vidunderlige billeder..

Anmeld

11. august 2010

mama09

msax skriver:

Hej Tøser...

Det er skønt at være mor til to. Jeg nyder det.

Så er vi ved at være ovenpå herhjemme, eller hvad det nu hedder når huset ligner bombet lokum og søvnen ikke er hvad den har været.

Det vigtigste er at vi har det SUPER og NYDER vores nye lille liv. Han er FANTASTISK og Mille er indtil videre rigtig glad for baby. Jeg håber det bliver ved med at være sådan.

Idag har vi været til hørescreening og PKU-test. Det var helt rart at komme lidt ud.

Fødslen gik over alt forventning og den vil jeg mægtig gerne dele med jer når jeg ha fået skrevet min fødselsberetning. Planen er at den kommer en af dagene.

Jeg har tilladt mig at spamme mit indlæg med billeder af lillemanden - håber det er ok. Vil også prøve at lave et nyt fotoalbum med min lille mooner.

SMIL fra en glad Mette-mor til to skønne unger

Tillykke med en bette skønne prins

Glæder mig til at læse om din fødsel...

Anmeld

11. august 2010

mama09

msax skriver:

Hej Tøser...

Det er skønt at være mor til to. Jeg nyder det.

Så er vi ved at være ovenpå herhjemme, eller hvad det nu hedder når huset ligner bombet lokum og søvnen ikke er hvad den har været.

Det vigtigste er at vi har det SUPER og NYDER vores nye lille liv. Han er FANTASTISK og Mille er indtil videre rigtig glad for baby. Jeg håber det bliver ved med at være sådan.

Idag har vi været til hørescreening og PKU-test. Det var helt rart at komme lidt ud.

Fødslen gik over alt forventning og den vil jeg mægtig gerne dele med jer når jeg ha fået skrevet min fødselsberetning. Planen er at den kommer en af dagene.

Jeg har tilladt mig at spamme mit indlæg med billeder af lillemanden - håber det er ok. Vil også prøve at lave et nyt fotoalbum med min lille mooner.

SMIL fra en glad Mette-mor til to skønne unger

Tillykke med en bette skønne prins

Glæder mig til at læse om din fødsel...

Anmeld

11. august 2010

Karo

Hvor er han dog bare dejlig

Stort tillykke med ham.

Anmeld

11. august 2010

Skouboe

Hvor ER han bare skøn - stort tillykke

Anmeld

11. august 2010

Ida.

Nååårh hvor er han DEJLIG Mette - og sikke nogle fantastiske billeder af hele jeres lille familie  synes du er for SEJ, at du bare har klaret sådan en sædefødsel og glæder mig meget til at læse din FB, når du får tid!

KÆMPESTORT tillykke med bettemanden her fra flyttekaos-land!

Anmeld

11. august 2010

lion

Hvor er Malte bare smuk.

Dejligt med alle de billeder.

Hvor er det godt at I alle har det godt  og nyder livet og hinanden.

Glæder mig til at læse din fb

Anmeld

11. august 2010

TbCp

Åhhh han er fantastisk!

Og skønne billeder af jer alle!

Anmeld

11. august 2010

Barbamama

Nåååårh lille dejlige mand!!!! TILLYKKE med ham! Han er da bare for skøn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.