Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NR3ønskebarn skriver: Nej kan jeg dælme godt forstå da hihi... Og det der med at kigge på ham hele tiden det kender jeg selv fra mine egne hihi... Han er altså bare en skønhed der vil noget Lige til at kysse og pussenusse hihi Ja er glad for jeg fandt billederne Det var i hvert fald søgetiden værd Knus
Nej kan jeg dælme godt forstå da hihi... Og det der med at kigge på ham hele tiden det kender jeg selv fra mine egne hihi... Han er altså bare en skønhed der vil noget Lige til at kysse og pussenusse hihi Ja er glad for jeg fandt billederne Det var i hvert fald søgetiden værd
Knus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op hvor er han skøn!
Og rigtig gode billeder!
TbCp skriver: Hold op hvor er han skøn! Og rigtig gode billeder!
Tusind tak ja, han er allerede fotogen den lille mand men det skal han også være med den farmand - han tager billeder HELE tiden
K&S skriver: Tusind tak ja, han er allerede fotogen den lille mand men det skal han også være med den farmand - han tager billeder HELE tiden
Hehe ja sådan er det vist bare
Min mand siger at vores datter er danmarks mest veldokumenterede barn
så sød TIllykke med ham
Mor til David skriver: så sød TIllykke med ham
Tak tak tak
K&S skriver: Tusind tak Billederne må jeg give farmand æren for - han er jo helt vild med at tage billeder...! Han har allerede taget små 300 billeder, siden lillemandens ankomst for en uge siden og jeg kan ikke forestille mig, at mængden bliver mindre med tiden...!
Tusind tak Billederne må jeg give farmand æren for - han er jo helt vild med at tage billeder...! Han har allerede taget små 300 billeder, siden lillemandens ankomst for en uge siden og jeg kan ikke forestille mig, at mængden bliver mindre med tiden...!
Det er skam oz rart og ha´ nogle billeder og vælge imellem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128