Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så blev der endelig tid og overskud til at få lagt billeder ind på computeren af vores lille Anton...!
På billede 1 er han få minutter gammel, på billed 2+3 er han 1½ døgn gammel og på billed 4+5 er han 1 uge gammel
Og han er jo bare HELT FANTASTISK...!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er han dejlig stort tillykke med ham
K&S skriver: Så blev der endelig tid og overskud til at få lagt billeder ind på computeren af vores lille Anton...! På billede 1 er han få minutter gammel, på billed 2+3 er han 1½ døgn gammel og på billed 4+5 er han 1 uge gammel Og han er jo bare HELT FANTASTISK...!
GRINER... Sorry jeg var lidt for langsom Nej hvor er han bare smuk og en lille lækker charmetrold Smiler...
Er du da sindssyg han er sød, ej hvor er han bare sød altså, ham kan jeg da slet ikke stå for! Stort tillykke med ham. Har også selv overvejet navnet Anton, synes det er så fint et navn!
Helt igennem død lækker og fantastisk:0)
Men det må jo ligge til navnet Anton:0) he he
Ej hvor er han dog fantastisk.. Ham kan I skisme godt være mere end stolte af.. - Og en dejlig masse hår SMELTE SMELTE!
Nadia&Daniel skriver: Hvor er han dejlig stort tillykke med ham
Tusind tak
ihh altså åhhhh hvor er han bare en sukker knald han er bare så dejlig og ser bare så sød ud
NR3ønskebarn skriver: GRINER... Sorry jeg var lidt for langsom Nej hvor er han bare smuk og en lille lækker charmetrold Smiler...
Hihi, det var godt, du fandt billederne og ja, vi synes også bare han er lækker lækker lækker...! Vi kan slet ikke lade være at kigge på ham hele tiden
Åh hvor er han smuk. Stort tillykke med ham.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128