Vores lille Anton :-) - billedspam -

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2010

K&S

Sofia skriver:

Er du da sindssyg han er sød, ej hvor er han bare sød altså, ham kan jeg da slet ikke stå for! Stort tillykke med ham. Har også selv overvejet navnet Anton, synes det er så fint et navn!

Tak tak tak  Vi kan slet heller ikke stå for ham - han smelter bare vores hjerter HELE tiden  og tænk, han er kun 1 uge - hvad skal det dog ikke ende med...!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2010

Riksen

Årh altså, sikken bedårende lille trold I har! Er vild med det første billede - det er bare smukt.

Anmeld

10. august 2010

BabyStella!

K&S skriver:

Så blev der endelig tid og overskud til at få lagt billeder ind på computeren af vores lille Anton...!  

På billede 1 er han få minutter gammel, på billed 2+3 er han 1½ døgn gammel og på billed 4+5 er han 1 uge gammel

Og han er jo bare HELT FANTASTISK...!

Århhh ha da Hvor er han dejlig og KANON gode billeder!

Anmeld

10. august 2010

K&S

Valle81 skriver:

Helt igennem død lækker og fantastisk:0)

Men det må jo ligge til navnet Anton:0) he he

Hihi, ja det må helt sikkert ligge til navnet...!  Det har han også haft uofficielt i MANGE måneder - så det er dejligt at det passer så godt til ham

Anmeld

10. august 2010

K&S

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ej hvor er han dog fantastisk.. Ham kan I skisme godt være mere end stolte af.. - Og en dejlig masse hår SMELTE SMELTE!

Tusind tusind tak  vi smelter også bare hver eneste gang, vi kigger på ham...! Og vi er SÅ stolte  det er jo helt fantastisk endelig at have ham i vores arme...!

Anmeld

10. august 2010

K&S

B&J skriver:

ihh altså åhhhh hvor er han bare en sukker knald han er bare så dejlig og ser bare så sød ud

Ih, tusind tak for de søde søde ord...!   

Anmeld

10. august 2010

K&S

Alexis skriver:

Åh hvor er han smuk. Stort tillykke med ham.

Taaaark...!

Anmeld

10. august 2010

K&S

Riksen skriver:

Årh altså, sikken bedårende lille trold I har! Er vild med det første billede - det er bare smukt.

Ih, tusind tak  han har helt sikkert arvet sin mors charme hihihihi  jeg er også selv helt vild med det billede - der har farmand ramt plet...!

Anmeld

10. august 2010

Dansker I Holland

K&S skriver:

Hihi, det var godt, du fandt billederne  og ja, vi synes også bare han er lækker lækker lækker...! Vi kan slet ikke lade være at kigge på ham hele tiden

Nej kan jeg dælme godt forstå da hihi... Og det der med at kigge på ham hele tiden det kender jeg selv fra mine egne hihi... Han er altså bare en skønhed der vil noget Lige til at kysse og pussenusse hihi Ja er glad for jeg fandt billederne   Det var i hvert fald søgetiden værd

Knus

Anmeld

10. august 2010

K&S

BabyStella! skriver:

Århhh ha da Hvor er han dejlig og KANON gode billeder!

Tusind tak  Billederne må jeg give farmand æren for - han er jo helt vild med at tage billeder...! Han har allerede taget små 300 billeder, siden lillemandens ankomst for en uge siden  og jeg kan ikke forestille mig, at mængden bliver mindre med tiden...!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.