Knibeøvelser ;0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

NoName

trækker lige denne tråd op igen....

Nu har jeg gået lidt og tænkt og koncentreret mig om de her knibe øvelser... og har faktisk fundet ud af at jeg ikke kan finde ud af det, det kunne jeg heller ikke FØR jeg blev gravid...

men jeg prøver så mon ikke det lykkes for mig en dag... Har fået en brochure på sygehuset efter fødsel (sammen med tonsvis af andre brochurere) om at komme i form efter fødsel og knibeøvelser, der står man skal lave en "trut-mund" med endetarmsåbningen (griner) hvordan filan gør manige det?????????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

NoName

Nu har jeg gået lidt og tænkt og koncentreret mig om de her knibe øvelser... og har faktisk fundet ud af at jeg ikke kan finde ud af det, det kunne jeg heller ikke FØR jeg blev gravid...

men jeg prøver så mon ikke det lykkes for mig en dag... Har fået en brochure på sygehuset efter fødsel (sammen med tonsvis af andre brochurere) om at komme i form efter fødsel og knibeøvelser, der står man skal lave en "trut-mund" med endetarmsåbningen (griner) hvordan filan gør manige det?????????

Anmeld

15. august 2010

Lady Marion <3

noname skriver:

Knib strålen over når du tisser   Det er knibe øvelser

Anmeld

15. august 2010

ekzunz

noname skriver:

Tutter ved alt om den slags - vi må have hende på banen....

Jeg var til gyn i sidste uge, og hun anbefalede mig at ligge på senge og lave dem, da man så kunne mærke efter med et par fingre om man kniber ordentligt sammen

Anmeld

15. august 2010

AnnePedersen

nu hører jeg med til den gruppe som ik er god til det, ikke fordi jeg ikke vil, men fordi jeg synes det gør ondt at knibe..... synes det giver et jag op i maven..... og sådant har det altid været 

Anmeld

15. august 2010

Low

Før fødslen gjorde jeg det ikke så tit men efter jeg har født så gør jeg det hver dag, flere gange om dagen

Anmeld

15. august 2010

Lullaby

Jeg gør det i perioder  Men selvom jeg faktisk ikke gør det så tit så er mit bækkenbund bare i top og ungerne flyver ud af mit underliv når jeg har presseveer.

Manden siger at han kan mærke en lille forskel fra nummer 0 til 1 men ingen forskel fra 1-2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.