Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Jeg er dårlig til at huske dem, men har funet ud af, jeg åbenbart automatisk laver dem, når jeg løber... Ellers ville jeg tisse i bukserne. Det virker i hvert fald
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Muffi . skriver: De damer Er i gode til at huske knibeøvelserne så bækkenbunden bliver holdt i form ???
De damer Er i gode til at huske knibeøvelserne så bækkenbunden bliver holdt i form ???
Jeg arbejder hver dag på at konnecte (staves) med mit underliv igen efter fødsel...
synes det er svært... men det skal nok lykkes...
Jeg vil væde med at samtlige piger der læste denne tråd KNEB...
Tak for reminderen
HE HE - og så KNEB hun lige igen *GGGG*
Pia. skriver: Jeg vil væde med at samtlige piger der læste denne tråd KNEB... Tak for reminderen HE HE - og så KNEB hun lige igen *GGGG*
Præcis
Genial tråd. Hver gang jeg har set overskriften har jeg givet mig til at knibe
Mange hilsner
Julie -som helt klart skal huske at knibe
Nej desværre...
Knus Line der ofte tisser lidt i bukserne af grin
NEJ overhovedet ikke.. glemmer det og gør det kun, hvis jeg, som i dette indlæg, bliver mindet om det for dårligt...
Hmmm Gjorde det op til fødslen, som ikke var så slem. Efter fødslen trænede jeg 3 gange om dagen med bl.a. knibeøvelser, men det holdt kun i 14 dage...
K.h. Linda
Jeg glemmer det desværre også selv Helt ærligt det er for dårligt Vil vi ende med tena resten af livet
Muffi . skriver: Jeg glemmer det desværre også selv Helt ærligt det er for dårligt Vil vi ende med tena resten af livet
Knib for dælen da....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128