Hvor længe var I om at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

silden85

Vi prøvede i 10 mdr, jeg smed mine p-piller d. 7 apil 2009 også d. 31 januar, også bestemt vi os for at holde en pause med at prøve, for vi skulle giftes her d. 31 juli (fik min mens i starten af feb.) så vi havde nok at tænkt på, så mdr efter var jeg gravid, testede positiv d. 16 marts, så jeg er sikker på at det var fordi jeg fik tankerne helt væk fra projekt baby

Held og Lykke med det, håber at det sker hurtigt

silden85- 24+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Lunae

Hos os gik det også rigtig stærkt! Jeg tog dog ikke p-piller! Vi besluttede os for at starte i sommers og jeg bæev gravid i første forsøg! Vi mistede desværre barnet i oktober, men bæev gravid igen efter første mens. Nu kommer lillepigen til verden om 17 dage
Pøj pøj med det hele!

Anmeld

9. august 2010

>>Carina<<

Her var der held i første hug. Men her anden gang er vi på 4 måned nu. Forventer (ikke) mens idag så er spændt på om den er der. Men tør jo ikke håbe eller tro. Held og lykke

Anmeld

9. august 2010

Mette.

Her tog det 14 dage jeg havde smit p-pillerne nogle måneder forinden, men vi beskyttede os indtil vi var sikre på at nu var det nu, også var lille Emilie i maven med det samme!

Held og lykke med projektet! 

Knus Mette, med Emilie fra 29/4-2010

Anmeld

9. august 2010

MIWULA

Hos os var det i andet forsøg jeg blev gravid så dejlig hurtigt her. Men havde så heller ikk været på p-piller i 1 år. :-)

Anmeld

9. august 2010

misslea

Hejsa....

Først held og lykke med jeres babyprojekt.... iihh det er spændende!!!

For vores vedkommende smed jeg p-pillerne et godt stykke tid inden vi gik igang med projekt baby for alvor...!! Så det var 5 mdr. med beskyttelse på anden vis, inden vi gik til makronerne  Det var mest fordi, jeg lige skulle være sikker på at blive færdig med min bachelor... heheh!!!

I oktober smed vi så den sidste prævention, og jeg blev gravid 3 mdr. efter...

Mange hilsner fra Lea

Anmeld

9. august 2010

Dictes mor

Det tog os mere end 3,5 år at blive gravide, men nu 4,5 år efter vi gik igang sidder jeg med en lille pige på snart 5 måneder i armene, og det er fantastisk, så glemmer man at hun var lang tid undervejs

Anmeld

9. august 2010

mor_sabina

Jeg fik fjernet min spiral d 23 marts og i følge min termin var jeg gravid fra 20 marts. Så det var i første hug. Første gang var ikke helt planlagt, men et år uden prævention så..

Held og lykke

Anmeld

9. august 2010

line melias mor

i første hug begge gange

Anmeld

9. august 2010

Tulle28

Jeg smed p-pillerne i oktober, ikke fordi vi ville prøve at blive gravide, mere for at få alt det "skidt" ud af kroppen. Gik i gang med projekt baby i juli måned og 2 uger efter stod jeg med en positiv test i hånden:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.