Hvor længe var I om at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Belinda83

Der gik 1 år og 2 mdr før jeg blev gravid første gang og her 2. gang gik der 1 år og 8 mdr  Alt for lang tid efter min mening, men sådan er det for nogle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Lise

Blev gravid da jeg gerne ville begge gange - altså i "første hug"

Anmeld

8. august 2010

Rødhætte

Har lige testet positiv og håber nu bare den lille bobbel vil blive der inde! Det tog ca 7-8 mdr

Anmeld

8. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1. gang gik der 3 mdr. fra jeg stoppede med p-piller og 2. gang gik der 1 mdr. fra jeg stoppede med p-piller  

Anmeld

8. august 2010

heidi30

Hej,

jeg havde ikke taget p piller i ca. et års tid, da vi besluttede at prøve. Grunden var at jeg havde taget dem non stop i over 10 år og jeg tænkte at det ville være sundt med en pause. 

Da vi så besluttede at prøve gik der ca. 4 uger, så lykkedes det  og nu går jeg så og venter på at lillemanden kommer til verden, har termin om 19 dage.

Held og lykke med projektet 

Anmeld

8. august 2010

Pige2009

Blev gravid på P-piller Så det må vel være med det samme...

K.h. Linda

Anmeld

8. august 2010

saxa

Aner ikke hvor længe det tog 1.gang - da vi "legede" usikkert i en periode.. Og vi ikke havde planer om at skulle have børn.. Men her 2.gang havde jeg min mens én gang efter jeg fik spiralen ud - hvor der så var gevinst lige efter.. Så det var også i 1.forsøg..

Anmeld

8. august 2010

Sitrani

Nu bliver jeg dejlig positiv, og tror på, at jeg er lige så frugtbar, som I har været/er!  Det er da fedt.. Håååååber

Anmeld

8. august 2010

Maja88

ved os tog det 5 måneder fra jeg smed pillerne,..... men 3 måneder fra jeg frik regelmæssig mens igen. jeg har taget mine piller siden jeg var 13 og er 22 nu... så kroppen skulle lige igang med sin normale cyklus igen..

Anmeld

8. august 2010

grinny

Det har taget min kæreste og jeg 5 måneder, men der er desværre stadig ikke sket noget!

men   for at der nu om 7 dage kommer to streger i stedet for mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.