Hvor længe var I om at blive gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.224 visninger
40 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Sitrani

Hej piger

Hvor langt tid gik der inden I blev gravide? Jeg er vildt nysgerrig efter at vide det, da min kæreste og jeg lige er startet med at droppe p-pillerne. Det er så spændende! Og glæder mig rigtig meget til det en dag sker  Jeg er så klar!

Jeg ved, at det selvfølgelig er meget forskelligt fra par til par hvor langt tid der går, og håber selvfølgelig selv på, at der sker rigtig hurtigt! Ventetiden må være så træls..

Vi har ikke fortalt til nogen at vi er i gang, så det er samtidig hemmeligt og spændende..

På forhånd tak for jeres svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hos os lykkedes det faktisk i 1. hug Vi gav det et halvhjertet forsøg måneden inden, men vidste faktisk godt at jeg havde haft æl inden vi smed præventionen (jeg var stoppet med pillerne nogle måneder inden og vi brugte kondomer)... Så 1½ måned fra vi smed præventionen

Knus Caroline, mor til Laura fra 18/2-2010

Anmeld

8. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

hov.. og pøj pøj med projektet

Anmeld

8. august 2010

SpunkenJo

Efter sidste p-pille fik jeg min menstruation, og derefter fik jeg den kun een gang mere, så var der en spunk i maven

knus Jo
- held og lykke med projektet

Anmeld

8. august 2010

Mor-til-asta-09

vi smed p-pillerne d. 1 december.. Og i følge min journal blev jeg gravid d. 3 december.. stod med en poditiv test d. 7 januar så her gik det stærkt

Anmeld

8. august 2010

Riksen

Jamen, her gik der først 10 mdr., men fosteret gik til grunde. Derefter tog det 6 mdr. før jeg blev gravid igen. Så halvandet år i alt.

Held og lykke med projektet

Anmeld

8. august 2010

Sitrani

Hold da op! Det er godt nok nogen der har nogle meget gæstfrie æggestokke og det hele  Haha.. Det er da fedt for jer! Håber på, at det sker lige så hurtigt for os, og vi er lige så "hurtige på aftrækkeren"

Tak for svarene!

Anmeld

8. august 2010

VIPpigen

Fra p-pillerne røg, til den sidste mens 3 måneder. Lillepigen er undfanget 3½ måned efter pillestop...

Anmeld

8. august 2010

klmf

Her gik det sådan, at vi smed p-pillerne, så fik jeg min menstrution som planlagt efter p-pille-perioden og så så jeg ikke mere til den før Oliver var 4 mdr

Anmeld

8. august 2010

nvm

9 mdr gik der første gang... 3 mdr 2 gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.