Fik det lige så skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2010

Chalala85

Rødhætte skriver:

Ja jeg købte dem igennem billigetest.dk - De kan klart anbefaldes! De sender i en meget anonym kurvert og er ikke så dyre

P.s Du skriver bare hvis det er noget du er i tvivl om eller bare har lyst til snakke

Hvor er du sød, mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Loa

Årh pus, håber snart der kommer en  jeres vej.....

Ingen har fortjent det mere end min skønne veninde

Anmeld

9. august 2010

Chalala85

Loa skriver:

Årh pus, håber snart der kommer en  jeres vej.....

Ingen har fortjent det mere end min skønne veninde

Tak skattepige.. hvor er du sød og det varmer så meget når du siger det

Anmeld

10. august 2010

_-Kathrine-_

Du får lige et Kan godt forstå det er hårdt..

Hvis det er, så har jeg en stak ægløsningsteste fra billigeteste.dk du gerne må få...! Jeg købte dem for en måneds tid siden

Hilsen Kathrine

Anmeld

10. august 2010

Chalala85

_-Kathrine-_ skriver:

Du får lige et Kan godt forstå det er hårdt..

Hvis det er, så har jeg en stak ægløsningsteste fra billigeteste.dk du gerne må få...! Jeg købte dem for en måneds tid siden

Hilsen Kathrine

hvor er du sød tusind tak for krammet, det varmer meget at andre kan forstå mig...

Dem vil jeg da meget gerne have hvis du vil af med dem

Anmeld

10. august 2010

_-Kathrine-_

Ja, de ligger bare i skuffen... bare send din adresse i en pb, så skal jeg nok lige sende dem her en af dagene... Der er en 16 stk

Anmeld

10. august 2010

Silas&Mille

Det er svært, men det er bare med at holde modet (bare lidt) oppe. Og jeg kan kun sige at jeg kender den følelse alt alt for godt.

Jeg smed pillerne i januar 2008 og fik først en positiv i maj 2010. Har termin i januar 2011.

Vi forsøgte alt og jeg mener ALT hvad men kan tænke sig, uden held. Så vi begyndte at tro at vi simpelthen ikke kunne få barn/børn sammen naturligt. Nogen passer simpelthen ikke sammen på det punkt. Så da vi havde taget en beslutning om at stoppe med at prøve (så meget) og så blive undersøgt for at se om en af os eventuelt fejlede noget, så lykkedes det pludselig. Vi havde ikke tænkt så meget på det i et par måneder og wupti så lykkedes det.

Det siges at man kan prøve for meget og tænke for meget på det. Det er enormt svært ikke at tænke på det når man så inderligt ønsker en lille bebs. Og følelser bliver bestemt ikke bedre af at alle andre omkring en bliver gravide. Selvfølgelig er man glad på deres vegne, men det er også som et lille stik i hjertet for 'hvorfor er det ikke mig?'

Tro på og bliv ved med at tro på det. Det skal nok komme.

Krydser alt hvad krydses kan for at det lykkedes for jer

Anmeld

10. august 2010

Chalala85

MoriSverige skriver:

Det er svært, men det er bare med at holde modet (bare lidt) oppe. Og jeg kan kun sige at jeg kender den følelse alt alt for godt.

Jeg smed pillerne i januar 2008 og fik først en positiv i maj 2010. Har termin i januar 2011.

Vi forsøgte alt og jeg mener ALT hvad men kan tænke sig, uden held. Så vi begyndte at tro at vi simpelthen ikke kunne få barn/børn sammen naturligt. Nogen passer simpelthen ikke sammen på det punkt. Så da vi havde taget en beslutning om at stoppe med at prøve (så meget) og så blive undersøgt for at se om en af os eventuelt fejlede noget, så lykkedes det pludselig. Vi havde ikke tænkt så meget på det i et par måneder og wupti så lykkedes det.

Det siges at man kan prøve for meget og tænke for meget på det. Det er enormt svært ikke at tænke på det når man så inderligt ønsker en lille bebs. Og følelser bliver bestemt ikke bedre af at alle andre omkring en bliver gravide. Selvfølgelig er man glad på deres vegne, men det er også som et lille stik i hjertet for 'hvorfor er det ikke mig?'

Tro på og bliv ved med at tro på det. Det skal nok komme.

Krydser alt hvad krydses kan for at det lykkedes for jer

Det var godt nok også langt tid men så fantastisk at det lykkes trods alt.

Jeg prøver virkelig også at sige til mig selv jeg skal slå det lidt ud af hovedet.. men nøj hvor er det svært.. hjælper self heller ikke når man lever på baby.dk hehe så har skåret forbruger ned herinde så jeg ikke føler det er med til at påvirke mig alt for meget.

Model holder jeg så højt som jeg kan.. det sker self at det daler helt enormt ligesom det gjorde nu her og jeg kommer af med det via et indlæg herinde eller en snak med manden eller en veninder.. men nøj det er en hård kamp..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.