Fik det lige så skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Chalala85

Endnu en veninde i flokken har meldt sin graviditet til marts.. andre får deres små bebser i armene... og jeg er glad på deres vegner.. virkelig!!

Men... ja da jeg læste det sidste nye 2 stegers ankomst fik jeg sådan en varm rislen over hele kroppen og kunne bare tude...

HVORFOR.. HVORFOR er det ikke snart vores tur....

Hvorfor skulle jeg blive gravid på p-piller og få en SA og så bagefter når jeg ikke er på p-piller så sker der intet..

Jeg er så frustreret og ked... jeg ønsker det så inderligt... snøft...

Er glad på deres vegner.. virkelig. Men jeg vil også gerne have de 2 streger nu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

AWO

Du skal nok blive gravid!!! Det skal nok komme, så snart din krop er klar til det..

Og selvfølgelig bliver du ked af det, det er da kun naturligt.

Jeg krydser fingre for, at tingene snart vender for dig.

Knus, Anke

Anmeld

8. august 2010

Muzs

Jeg kan kune sige at jeg sagtens kan følge dig. Vi har været i behandling for at få børn, men før vi kom det kom to af mine søstre og min bedste veninde og sagde de var gravide. Og selvfølgelig er man glad på deres vegne, men hvor er det svært når man selv går men det ønske. Jeg havde en tid hvor jeg bare tudede fordi det ikke var mig som blev gravid. Nu er vi så heldige at vi i 2 forsøg fik afvide at vi venter os til november. Så bliv ved med at tro på det, det skal nok blive dig tur

Anmeld

8. august 2010

Chalala85

Anke skriver:

Du skal nok blive gravid!!! Det skal nok komme, så snart din krop er klar til det..

Og selvfølgelig bliver du ked af det, det er da kun naturligt.

Jeg krydser fingre for, at tingene snart vender for dig.

Knus, Anke

Hvor er du sød.. tak.. man føler sig bare så ego når man få den følelse...

Håber virkelig snart den er der..

Anmeld

8. august 2010

Chalala85

Muzs skriver:

Jeg kan kune sige at jeg sagtens kan følge dig. Vi har været i behandling for at få børn, men før vi kom det kom to af mine søstre og min bedste veninde og sagde de var gravide. Og selvfølgelig er man glad på deres vegne, men hvor er det svært når man selv går men det ønske. Jeg havde en tid hvor jeg bare tudede fordi det ikke var mig som blev gravid. Nu er vi så heldige at vi i 2 forsøg fik afvide at vi venter os til november. Så bliv ved med at tro på det, det skal nok blive dig tur

Hvor dejligt for jer.. TILLYKKE

Men jo, det er så hårdt altid at skulle være glad på andres vegne når man så inderligt selv ønsker en lille..

Anmeld

8. august 2010

AWO

Chalala85 skriver:

Hvor er du sød.. tak.. man føler sig bare så ego når man få den følelse...

Håber virkelig snart den er der..

Det kan jeg godt forstå.. Men jeg ville da blive mere bekymret, hvis du ikke blev ked af det!

Heldigvis ved du, at du godt KAN blive gravid. Din krop er åbenbart bare ikke klar til en ny omgang lige nu.

Anmeld

8. august 2010

Chalala85

Anke skriver:

Det kan jeg godt forstå.. Men jeg ville da blive mere bekymret, hvis du ikke blev ked af det!

Heldigvis ved du, at du godt KAN blive gravid. Din krop er åbenbart bare ikke klar til en ny omgang lige nu.

Nej og heldigvis for det... tror jeg lige må have en alvorlighedssnak med den krop..

Anmeld

8. august 2010

AWO

Chalala85 skriver:

Nej og heldigvis for det... tror jeg lige må have en alvorlighedssnak med den krop..

Ja, gør det! Og hvis den ikke makker ret, så.. øh.. ja, ved ikkee lige, hvad man kan true med..

Anmeld

8. august 2010

Chalala85

Anke skriver:

Ja, gør det! Og hvis den ikke makker ret, så.. øh.. ja, ved ikkee lige, hvad man kan true med..

truer med nul chokolade hahaha..

Anmeld

8. august 2010

AWO

Chalala85 skriver:

truer med nul chokolade hahaha..

Åh nej, lad være med det! Så er det jo kun dig, det går ud over. Så heller alt for meget chokolade..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.