Fik det lige så skidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Chalala85

Anke skriver:

Åh nej, lad være med det! Så er det jo kun dig, det går ud over. Så heller alt for meget chokolade..  

Du har ret.. jeg må ned efter noget chokolade nu hihi.. chokolade hjælper på alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Rødhætte

Du har ret.. jeg må ned efter noget chokolade nu hihi.. chokolade hjælper på alt

Kan SÅ meget følge dig! Stod i præcis samme situation for bare 4 dage siden. Man er glad på andres vegne, men alligevel kan man ikke lade være med at blive sur, ked og irriteret over det! Og det er sgu iorden at have det sådan!

Er sikker på at det nok snart skal blive din tur!

!

Anmeld

8. august 2010

Ranarupta

Chalala85 skriver:

Hvor dejligt for jer.. TILLYKKE

Men jo, det er så hårdt altid at skulle være glad på andres vegne når man så inderligt selv ønsker en lille..

Jeg har en veninde, der har prøvet i nogle år nu. Og på et tidspunkt var der 8 veninder og bekendte, der var gravide. 

Jeg har aldrig været i tvivl om, at hun var utroligt glad på vores vegne, men jeg synes virkelig, at det var rart, at hun selv fortalte, at det var svært at hun ikke blev gravid, når alle andre var/blev det.
Selvfølgelig er det pi**ehårdt! Og du er overhovedet ikke egoistisk, fordi du er frustreret og ked af det på egne vegne.

Jeg er sikker på, at du nok skal blive gravid, netop fordi du har været det før. Men du må lige huske på, at jeres baby lige skal finde jer.

Anmeld

9. august 2010

Chalala85

Rødhætte skriver:

Kan SÅ meget følge dig! Stod i præcis samme situation for bare 4 dage siden. Man er glad på andres vegne, men alligevel kan man ikke lade være med at blive sur, ked og irriteret over det! Og det er sgu iorden at have det sådan!

Er sikker på at det nok snart skal blive din tur!

!

Ja så godt du havde fået de gyldne streget.. tillykke det er jo fantastisk!!

Det er bare surt det skal være sådan.. jeg begynder jo at søge højt og lavt for en mirakel pille.. tænker gravitamin må da hjælpe, men det e rjo ikke dem der gør mig gravid igen...

Anmeld

9. august 2010

Chalala85

Ranarupta skriver:

Jeg har en veninde, der har prøvet i nogle år nu. Og på et tidspunkt var der 8 veninder og bekendte, der var gravide. 

Jeg har aldrig været i tvivl om, at hun var utroligt glad på vores vegne, men jeg synes virkelig, at det var rart, at hun selv fortalte, at det var svært at hun ikke blev gravid, når alle andre var/blev det.
Selvfølgelig er det pi**ehårdt! Og du er overhovedet ikke egoistisk, fordi du er frustreret og ked af det på egne vegne.

Jeg er sikker på, at du nok skal blive gravid, netop fordi du har været det før. Men du må lige huske på, at jeres baby lige skal finde jer.

Jeg ved det.. men ville være dejligt hvis man lige kunne kaste en kort og en lygte frem så baby bedre kunne finde vej.. tålmodighed er en dyd, det ordsprog kommer virkelig til sin ret i disse situationer må man sige...

Jeg håber bare andre forstå og kan takle at man bliver lidt muggen når det ikke sker endnu... og jeg vil gerne have det sker nu.. nuuuuuu...

Anmeld

9. august 2010

Rødhætte

Chalala85 skriver:

Ja så godt du havde fået de gyldne streget.. tillykke det er jo fantastisk!!

Det er bare surt det skal være sådan.. jeg begynder jo at søge højt og lavt for en mirakel pille.. tænker gravitamin må da hjælpe, men det e rjo ikke dem der gør mig gravid igen...

Tak. Jeg søgte efterhånden også efter alverden. Ved ikke om du bruger æl test? Men er sikker på at det var det der gjorde at vi ramte plet!

Anmeld

9. august 2010

Chalala85

Rødhætte skriver:

Tak. Jeg søgte efterhånden også efter alverden. Ved ikke om du bruger æl test? Men er sikker på at det var det der gjorde at vi ramte plet!

Nej jeg valgte i første omgang ikke at bruge dem fordi jeg ikke ville planlægge for meget.. men jeg overvejer det kraftigt nu.. hvor mange gange brugte du æl teste?

Anmeld

9. august 2010

Rødhætte

Jeg nåede at bruge dem ca i 3 mdr. Jeg tog mange test, da min cyklus var lang og uregelmæssig. Men det var det værd! Synes du skal give det et forsøg

Anmeld

9. august 2010

Chalala85

Rødhætte skriver:

Jeg nåede at bruge dem ca i 3 mdr. Jeg tog mange test, da min cyklus var lang og uregelmæssig. Men det var det værd! Synes du skal give det et forsøg

Det tror jeg sørme jeg vil prøve så.. købte du via den der hjemmeside billigteste?

Anmeld

9. august 2010

Rødhætte

Ja jeg købte dem igennem billigetest.dk - De kan klart anbefaldes! De sender i en meget anonym kurvert og er ikke så dyre

P.s Du skriver bare hvis det er noget du er i tvivl om eller bare har lyst til snakke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.