Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NR3ønskebarn skriver: Hej søde her er så det billede som jeg ville vise dig. Og ja det er mega trist. Jeg har aldrig selv haft hund, men vil rigtig gerne have det. Det skal lige siges at den stadig er hvalp på billedet hihi
Hej søde her er så det billede som jeg ville vise dig. Og ja det er mega trist. Jeg har aldrig selv haft hund, men vil rigtig gerne have det. Det skal lige siges at den stadig er hvalp på billedet hihi
Den er stor og hvor ser den sød ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Åhhhhh hvor er han lækker
Hihi takker
TrineLærke skriver: Han er rigtig god Og rigtig god til at signalere hvornår han trænger til at komme ud Har kun haft et lille uheld idag og det var fordi at vi var for langsomme - så det blev til en lille tissetår.
Han er rigtig god Og rigtig god til at signalere hvornår han trænger til at komme ud Har kun haft et lille uheld idag og det var fordi at vi var for langsomme - så det blev til en lille tissetår.
Det skal der jo også være plads til smiler han er jo også stadig kun en hvalp og super flot han kan så mange ting dygtig Bette
hvor ser han sød ud
Nååårh den skal Christina ikke se! (lulupo)
Den ser virkelig dejlig ud!
TrineLærke skriver: Så fik jeg min fransk bulldog Den bedste hund ever - han er utrolig lydig og næsten renlig Og så er han fantastisk dejlig Han er 9-10 uger og havde ham lige en tur ved dyrelægen til et lille tjek (for en sikkerhedsskyld) og der blev han også chippet - han er helt i orden og var super dygtig, sagde ingenting til at blive chippet Men dyrelægen, sagde at det var den helt rigtig race vi havde valgt, nu hvor Lærke er som hun er Så det er bare dejlig Knus Trine - der er super glad for sin vovse
Så fik jeg min fransk bulldog Den bedste hund ever - han er utrolig lydig og næsten renlig Og så er han fantastisk dejlig
Han er 9-10 uger og havde ham lige en tur ved dyrelægen til et lille tjek (for en sikkerhedsskyld) og der blev han også chippet - han er helt i orden og var super dygtig, sagde ingenting til at blive chippet Men dyrelægen, sagde at det var den helt rigtig race vi havde valgt, nu hvor Lærke er som hun er Så det er bare dejlig
Knus Trine - der er super glad for sin vovse
Åhhh hvor er han skøn. Så får man da lige lyst til, at få sig en hvalp igen
Hold k... hvor er den kær med de store øre på det lille hoved tillykke med Bette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128