Her er Bette :) (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

Ann.

B&J skriver:

ej hvor dejligt han lyder som en god hun håber det bliver ved  stort tillykke med Bette

Han er rigtig god Og rigtig god til at signalere hvornår han trænger til at komme ud Har kun haft et lille uheld idag og det var fordi at vi var for langsomme - så det blev til en lille tissetår.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

Dansker I Holland

TrineLærke skriver:

Uh det bliver spændende Hvad for en race vil I gerne have?

Vi vil gerne have en Mastino Napolitano Hihi... Det er en stor hund, men manden har erfaring med den og han siger det er den sødeste hund...

Anmeld

8. august 2010

SiLiMiMa

TrineLærke skriver:

Ja - det ser så sødt ud med de store øre, der næsten er større en kroppen

jeg får bare sådan lyst til at få hund, når jeg ser sådan en sød en af slagsen, meeeeeen det har vi ski ikke lige overskud til her. vi må "nøjes" med 3 katte

heise

Anmeld

8. august 2010

Ann.

Heise skriver:

jeg får bare sådan lyst til at få hund, når jeg ser sådan en sød en af slagsen, meeeeeen det har vi ski ikke lige overskud til her. vi må "nøjes" med 3 katte

heise

Katte er nu altså også søde

Anmeld

8. august 2010

Ann.

NR3ønskebarn skriver:

Vi vil gerne have en Mastino Napolitano Hihi... Det er en stor hund, men manden har erfaring med den og han siger det er den sødeste hund...

Den kender jeg ikke lige - men håber da i får sådan en en dag

Anmeld

8. august 2010

Dansker I Holland

TrineLærke skriver:

Den kender jeg ikke lige - men håber da i får sådan en en dag

Hehe jeg vil da gerne vise dig et billede af den hvis du vil se søde ? Smiler... Og mange tak hihi...

Anmeld

8. august 2010

Ann.

NR3ønskebarn skriver:

Hehe jeg vil da gerne vise dig et billede af den hvis du vil se søde ? Smiler... Og mange tak hihi...

Det må du gerne

Anmeld

8. august 2010

Dansker I Holland

TrineLærke skriver:

Det må du gerne

Ok kæresten skal bare lige finde billedet først Han har nemlig et billede af sin gamle hund som han var nødt til at aflive

Anmeld

8. august 2010

Ann.

NR3ønskebarn skriver:

Ok kæresten skal bare lige finde billedet først Han har nemlig et billede af sin gamle hund som han var nødt til at aflive

Åhh

Det er så trist - da jeg var lille have min forældre også en hund, og den voksede jeg op med, den blev aflivet da jeg var 13 mener jeg

Anmeld

8. august 2010

Dansker I Holland

TrineLærke skriver:

Åhh

Det er så trist - da jeg var lille have min forældre også en hund, og den voksede jeg op med, den blev aflivet da jeg var 13 mener jeg

Hej søde her er så det billede som jeg ville vise dig. Og ja det er mega trist. Jeg har aldrig selv haft hund, men vil rigtig gerne have det. Det skal lige siges at den stadig er hvalp på billedet hihi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.