Her er Bette :) (Billed)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.269 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. august 2010

Ann.

Så fik jeg min fransk bulldog Den bedste hund ever - han er utrolig lydig og næsten renlig Og så er han fantastisk dejlig

Han er 9-10 uger og havde ham lige en tur ved dyrelægen til et lille tjek (for en sikkerhedsskyld) og der blev han også chippet - han er helt i orden og var super dygtig, sagde ingenting til at blive chippet Men dyrelægen, sagde at det var den helt rigtig race vi havde valgt, nu hvor Lærke er som hun er Så det er bare dejlig

Knus Trine - der er super glad for sin vovse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

*A*

Super sød... Hvad blev navnet?

Anmeld

8. august 2010

sofie85

TrineLærke skriver:

Så fik jeg min fransk bulldog Den bedste hund ever - han er utrolig lydig og næsten renlig Og så er han fantastisk dejlig

Han er 9-10 uger og havde ham lige en tur ved dyrelægen til et lille tjek (for en sikkerhedsskyld) og der blev han også chippet - han er helt i orden og var super dygtig, sagde ingenting til at blive chippet Men dyrelægen, sagde at det var den helt rigtig race vi havde valgt, nu hvor Lærke er som hun er Så det er bare dejlig

Tillykke med ham

Han ser bare kær ud

Anmeld

8. august 2010

Ann.

*A* skriver:

Super sød... Hvad blev navnet?

Han hedder Bette

Hende der havde ham, havde kaldt ham Lille og Bette - da han var den mindste af kuldet. Så vi synes at Bette var et fint navn og det lystre han 100% på

Anmeld

8. august 2010

Ann.

sofie85 skriver:

Tillykke med ham

Han ser bare kær ud

Tak Han er dejlig

Anmeld

8. august 2010

B&J

ej hvor dejligt han lyder som en god hun håber det bliver ved  stort tillykke med Bette

Anmeld

8. august 2010

SiLiMiMa

ej hvor er han KÆÆÆÆÆR!!!!! De dér STORE ører!!!

super nuttet! tillykke med BETTE

heise

Anmeld

8. august 2010

Dansker I Holland

TrineLærke skriver:

Hvor er han bare nuser altså Og rigtig fint navn til ham søde Vil osse gerne have hund, men har ikke råd til at købe en Så må vente til pengene er der Smiler...

Knus Sussie 25+6

Anmeld

8. august 2010

Ann.

Heise skriver:

ej hvor er han KÆÆÆÆÆR!!!!! De dér STORE ører!!!

super nuttet! tillykke med BETTE

heise

Ja - det ser så sødt ud med de store øre, der næsten er større en kroppen

Anmeld

8. august 2010

Ann.

NR3ønskebarn skriver:

Hvor er han bare nuser altså Og rigtig fint navn til ham søde Vil osse gerne have hund, men har ikke råd til at købe en Så må vente til pengene er der Smiler...

Knus Sussie 25+6

Uh det bliver spændende Hvad for en race vil I gerne have?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.