Klam telefonmand!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2010

LinLin

Diana... skriver:

Jeg har ingen anelse men når der nu er flere der oplever det må der jo gøres noget det var jo bare en tanke for jeg synes det lyder rigtig ubehageligt!

Det synes jeg også det er (var) - har været alene hjemme med min søn, som så ikke kunne forstå tlf ringede hele tiden og han ikke måtte tage den! slog den så på lydløs...

Den har været slukket i to timer og har tændt den igen for en halv times tid siden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2010

krokus

Mor til David skriver:

Det tror jeg heller ikke umiddelbart, men der er jo tydeligvis flere (inkl mig selv - i den vuggestue jeg arbejder) der har "oplevet" ham før...

ja det er selvfølgelig rigtig! men man kan da altid prøve at ringe derind!

Anmeld

8. august 2010

LinLin

krokus skriver:

ja det er selvfølgelig rigtig! men man kan da altid prøve at ringe derind!

for at han ikke ringer igen!!!

Anmeld

8. august 2010

Lone Jakobsen

har lige hurtigt læst tråden igennem. jeg har prøvet en gang at blive chikaneret af en ex. men da jeg ringede til politiet var der intet at gøre, og det samme sagde tlf. selskabet. jeg fik det "fantastiske råd" at skifte nummer.

Anmeld

8. august 2010

LinLin

nutche skriver:

har lige hurtigt læst tråden igennem. jeg har prøvet en gang at blive chikaneret af en ex. men da jeg ringede til politiet var der intet at gøre, og det samme sagde tlf. selskabet. jeg fik det "fantastiske råd" at skifte nummer.

Fedt...

Anmeld

8. august 2010

Lone Jakobsen

Mor til David skriver:

Fedt...

ja jeg var heller ikke videre imponeret

Anmeld

9. august 2010

Mira0911

Jeg er skræmt!!!

Og hvordan får han lige numrene på de forskellige når han ringer rundt og spørger om det med bleerne??

Anmeld

9. august 2010

LinLin

MoarJ skriver:

Jeg er skræmt!!!

Og hvordan får han lige numrene på de forskellige når han ringer rundt og spørger om det med bleerne??

Jeg satte en pusletaske til salg på Gul & gratis i går...

Numre til institutioner er jo nemme at finde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.